Citat:
Ursprungligen postat av
Bettybobs
Bara jag som tycker det är konstigt hur Anna hyllar sin mamma lägger ut bilder och pyntar graven och foto i julgranen osv. Men hennes pappa och halvsyskon som hon har i Spanien visas aldrig, jag tror det är en jätte lögn att hon hade bra kontakt med sin pappa och halvsyskon och att hon ofta var hos sin pappa i Spanien! Jag tror det fanns ingen kontakt alls
Hon svarar på en kommentar på sin Instagram, där hon påstår att hennes farmor lärt henne laga mat:
annatoledanobook @ Jag vet det redan, min farmor på Mallorca var grym i köket och lärde mig en del. Roberto däremot 😂😂😂 det är snarare jag som lär honom och visar, då han inte är lika bekväm i köket - Men han ÄLSKAR att äta allt 😁
(Jag har tagit bort namnet på den hon svarar till, vet inte om det är ok att visa det här.)
För övrigt tror jag det är skitprat, hon hade nog minimal kontakt med såväl pappan som resten av familjen. Varför skulle pappans mor lära upp henne i matlagning? Pappan var väl redan gift med familj och Märsta-fettot blev väl till efter ett tillfälligt engångsligg på Tunna-Mammas budgetcharter?