2020-05-26, 21:34
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Felicia har lagt upp en ny bild.
No filters 🙄😁😁😁😁

https://postimg.cc/gallery/m1DmN4B

ALIEN...
Citera
2020-05-26, 21:36
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Såg en bild från när hon precis vunnit biggest loser.
Ser inte helt frisk ut.
Dom andra bilderna är från senaste tiden.
Har hon gått upp alltihop?

https://postimg.cc/gallery/TxWZDHm
Bild nummer 2 (och 3 och 4...) fick mig nästan att spy. Blir hon smittad av Corona är det kört för henne.
Citera
2020-05-26, 21:45
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja det låter vettigt.

Ingen aning, har aldrig sett hennes live men vad man läst så verkar den onekligen intressant.

I början är det kolsvart i rummet, men man hör att Fettet rör sig. Blairwitch-vibbar.
Sen tänds en lampa och man ser rakt in i väggen. Sen går det en liten stund till, Fettet rör sig, Fettet säger "Jag kommer strax", och det är en jävla tur att hon förvarnar för när hon väl dyker upp i bild blir man rädd. Nu är det läge att spola fram för annars får du se Fettet hälsa på dig med slängkyssar från fetto-fingrarna och det vill du inte.
Själv gav jag upp skiten strax efter att Anna droppat infon om Snoppviftarens dusch.
Citera
2020-05-26, 21:49
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Bild nummer 2 (och 3 och 4...) fick mig nästan att spy. Blir hon smittad av Corona är det kört för henne.

Vilka timmerstockar till överarmar. Och precis som träden ökar i omkrets för varje årsring, ökar Anna i omkrets för varje bilring.
Citera
2020-05-26, 21:50
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Bild nr 4... Helt underbar...
Citera
2020-05-26, 21:53
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse

Den är en favorit. En svartbetsad trollpacka.
Där ser vi ju dessutom de fina flätorna som Anna brukar sova med för att få de fina vågorna i håret.
Citera
2020-05-26, 23:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Ser ut som en docka, inget man skulle vilja hoppa i sängen med.

http://imgur.com/gallery/l5i6ggk
I verkligheten ser hon ju ut som bild nr 1, dock numera med tatuerade ögonbryn.
Personen på bild nr 2 finns ju inte på riktigt...
Citera
2020-05-26, 23:34
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
I början är det kolsvart i rummet, men man hör att Fettet rör sig. Blairwitch-vibbar.
Sen tänds en lampa och man ser rakt in i väggen. Sen går det en liten stund till, Fettet rör sig, Fettet säger "Jag kommer strax", och det är en jävla tur att hon förvarnar för när hon väl dyker upp i bild blir man rädd. Nu är det läge att spola fram för annars får du se Fettet hälsa på dig med slängkyssar från fetto-fingrarna och det vill du inte.
Själv gav jag upp skiten strax efter att Anna droppat infon om Snoppviftarens dusch.
Haha underbar beskrivning bäst jag håller mig ifrån liven då.
Citera
2020-05-26, 23:42
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse

Hon ser ut som Silvio Berlusconi klätt ut sig i en svartfärgad Pippi Långstrump peruk
Citera
2020-05-27, 00:00
Medlem
cece123s avatar
Flosklerna haglar i detta program.
Lyssna speciellt 7:06...
https://youtu.be/V3nE0NdDehw
Det är Anna i ett nötskal, inklusive
Momsgråt.
Fd svärsonen Hristos försöker pusha på, så
gott han kan.
I princip behöver nog Anna en kontaktperson,
som kan stötta Anna 24/7, då behöver inte någon vänskap blir söndernött.
Citera
2020-05-27, 00:53
Medlem
Topgun855s avatar
Jag leker med tanken om hon skulle få ett egen tvserie. Vad skulle det innehålla. Rättegången med Flisan skulle vara underhållande men resten? Ny gräsklippare massa instalive och föröka fiska självförtroende?
Diverse foton på maträtter i tron på egen kokbok?
Citera
2020-05-27, 01:20
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Jag leker med tanken om hon skulle få ett egen tvserie. Vad skulle det innehålla. Rättegången med Flisan skulle vara underhållande men resten? Ny gräsklippare massa instalive och föröka fiska självförtroende?
Diverse foton på maträtter i tron på egen kokbok?

Finns en uppsjö av idéer...
Anna har iof redan gjort det.. Att informera hur man kokar ägg.. något som låter som en svårt nöt för Anna att knäcka.. Kan ta ett helt avsnitt innan Anna pratat klart.
Fotosession med Annas mackor, hur man mosar en avacado och brer ut den på mackan.
Eftersom Anna tar xxx antal bilder på sina fina, gosiga mackor.. tar nog även det ett helt avsnitt..
Koka pulversåser, steka kycklingbitar, mikra goohmat i mikron och andra extremt svåra
matlagningsmoment måste också in i ett helt avsnitt.
Anna sminkar sig och berättar ingående om sin hud, hur mycket vatten och sex hon haft för att få den så botoxutslätande rynkfri...
Sedan borde klippbooken få vara med på ett hörn, det inklusive Momsgråt i massor, lär inte avhandlas i ett avsnitt, kan bli tre eller fler program.
Efter det vill nog Anna visa hur effektivt hon sorterar skruvar och viker plastpåsar.
Kanske kan hon få skriva en husmorsbok om hur man sorterar kryddburkar, snabbt och effektivt i en vecka.
Sortering av tvätt och gamla trosor, kan nog också locka miljontals tvtittare.
Ja, idéer finns och tar de slut kan man återanvända dem.. Typ en never ending story
Kan nog bli en evighetsserie.. Om något tvföretag är modig nog att satsa.. Tv3?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in