2020-08-11, 21:27
Medlem
ZlatanManias avatar
Beijmo klar för MFF. Vet en viss skribent som inte kommer bli särskilt glad.
Citera
2020-08-11, 21:33
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Hoppas Erik Larsson avyttras nu.

Helt.

Hoppas på billig nu så man kan sälja med vinst.
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2020-08-11 kl. 21:36.
Citera
2020-08-11, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Bara lägg ner det där om att han fick hybris. Snart blir det ju en internet sanning.

Dock ett grymt fint kvitto på att Bajen har kommit tillrätta med ungdomsverksamheten. U-17 och U-19 SM guld i alla ära men det måste ge utdelning också. Något vi börjar se nu.

Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Han är stor och snabb med fin teknik. En ovanlig och eftertraktad kombination av färdigheter. En attityd på planensom inte helt olik Zlatans, på både gott och ont.
Om han är så fantastisk. Hur mkt har han fått spela i allsvenskan?
Citera
2020-08-11, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
AIK:s trotjänare Per Karlsson blir kvar i klubben. Enligt Expressen är 34-åringen och AIK detaljer från att komma överens om ett nytt kontrakt.

Karlssons nuvarande kontrakt med AIK, som han gjort 372 matcher för, går ut sista december 2020.

Är det något ni gnagare tycker är bra? Vissa har ju klagat på honom.

Just nu gnälls det på allt och alla inom AIK. Jag är i grunden positiv till en förlängning på ett eller två år. Om det är med en rimlig ersättning.
Citera
2020-08-11, 21:57
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Hur är tankegångarna i DIF?
Citera
2020-08-11, 22:00
Medlem
bagarn29s avatar
https://bloggar.aftonbladet.se/silly...av-fiorentina/

AIK ska enligt italienaren ha satt cirka 30 miljoner kronor som prislapp.
Citera
2020-08-11, 22:02
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Just nu gnälls det på allt och alla inom AIK. Jag är i grunden positiv till en förlängning på ett eller två år. Om det är med en rimlig ersättning.

Låt han säljas nu innan det är försent. Tar hellre 30 nu än 1 miljon nästa säsong när vi är i superettan. ”Gnälls på allt och alla” du och dina gelikar gnällde på Norling jag och andra ville ha honom kvar. Jag sa det för månader sedan. Har det blivit bättre sen Bartosz tog över?

Edit såg nu att det handlade om Pertan trodde det handlade om Abraham.
Senast redigerad av Skarparattarn 2020-08-11 kl. 22:05.
Citera
2020-08-11, 22:03
Medlem
bagarn29s avatar
Har det kommit något mer om Astrit?

Astrit Ajdarevic, Djurgården (personliga skäl)
Citera
2020-08-11, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Låt han säljas nu innan det är försent. Tar hellre 30 nu än 1 miljon nästa säsong när vi är i superettan. ”Gnälls på allt och alla” du och dina gelikar gnällde på Norling jag och andra ville ha honom kvar. Jag sa det för månader sedan. Har det blivit bättre sen Bartosz tog över?
.

Om någon skulle betala 30 för Pertan med ett halvår kvar på kontraktet, så tycker jag att vi ska ta det. Vilken klubb har lagt det budet?

Om du kollar mina poster tror jag att jag tillhör de som inte klagade på Norling.
Citera
2020-08-11, 22:25
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Om någon skulle betala 30 för Pertan med ett halvår kvar på kontraktet, så tycker jag att vi ska ta det. Vilken klubb har lagt det budet?

Om du kollar mina poster tror jag att jag tillhör de som inte klagade på Norling.

Kolla min edit.
Citera
2020-08-11, 22:35
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Hur är tankegångarna i DIF?
Alltså vi behöver honom inte och jag förstår hans val utifrån karriären, men det gör ju lite ont.
Tyckte verkligen om honom i DIF. Så det känns som ett svek, men det är ändå Malmö. Hade blivit riktigt jävla arg om han gått till bajen eller aik.
Citera
2020-08-11, 23:31
Medlem
mark.corrigans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
https://bloggar.aftonbladet.se/silly...av-fiorentina/

AIK ska enligt italienaren ha satt cirka 30 miljoner kronor som prislapp.

Så, en 18-åring som visat att han klarar allsvenskt spel bra och visar stor potential går bara för 10 millar mer än en 17-åring som begärt att lämna och som inte klarar division 1... antingen så är något fuffens med Robackaffären eller så är Jurelius Europas sämsta sportchef. Jämför man med övriga övergångssummor från Sverige så är det första mer troligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in