2020-08-03, 17:58
Stämmer det verkligen att GENCLERBIRLIGI´har 6 målvakter i truppen och att Kristoffer Nordfeldt inte är förstemålvakt? Inte ens på bänken sist om jag fattat det rätt? Är han skadad? Är det inte dags för honom att flytta hem till Sverige igen annars?

Någon som följer turkisk fotboll som vet hur läget är?
Citera
2020-08-03, 18:48
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Stämmer det verkligen att GENCLERBIRLIGI´har 6 målvakter i truppen och att Kristoffer Nordfeldt inte är förstemålvakt? Inte ens på bänken sist om jag fattat det rätt? Är han skadad? Är det inte dags för honom att flytta hem till Sverige igen annars?

Han är skadad. Har annars varit given mellan stolparna sedan han gick dit.
Citera
2020-08-03, 18:49
Citat:

Sjukt tråkigt med Abrahamsson måste jag säga.

Gällande Nordfeldt så verkar han och Özbir rotera, resten räknas egentligen inte. Man lär göra sig av med Diallo om det går och låna ut resten ifall det går precis som man gjorde förra säsongen. Så nej han lär inte vara aktuell för er.

Låna Marko Johansson?

Edit: Korder hade bättre koll. Skadad alltså.
Senast redigerad av AIP 2020-08-03 kl. 18:52.
Citera
2020-08-03, 18:53
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP

Gällande Nordfeldt så roterar han och Özbir, resten räknas egentligen inte. Man lär göra sig av med Diallo om det går och låna ut resten ifall det går precis som man gjorde förra säsongen. Så nej han lär inte vara aktuell för er.

Låna Marko Johansson?

De roterar väl knappast? Nordfeldt gick till Gencler i januari och har sedan dess stått alla matcher fram till att han blev skadad för några veckor sen, medan Özbir har värmt bänken.

edit: En lustig detalj jag hade missat är f.ö. att Özbir blev utbytt i den senaste matchen, när man torskade med 3-0. Har Gencler alltså både sin förste- och andrekeeper skadade nu?
Senast redigerad av Korder 2020-08-03 kl. 18:56.
Citera
2020-08-03, 18:56
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Han är skadad. Har annars varit given mellan stolparna sedan han gick dit.

Citat:
Ursprungligen postat av AIP

Gällande Nordfeldt så verkar han och Özbir rotera, resten räknas egentligen inte. Man lär göra sig av med Diallo om det går och låna ut resten ifall det går precis som man gjorde förra säsongen. Så nej han lär inte vara aktuell för er.

Låna Marko Johansson?

Edit: Korder hade bättre koll. Skadad alltså.

Skit också. Passande att just ni två svarade med tanke på att vi får gå efter Isak Pettersson eller Johan Dahlin för att hitta en målvakt på samma nivå...

Skämt åsido så känns det skit nu men säsongen´är ju körd efter det miserabla bortaspelet ändå. Tycker mer synd om Abrahamsson än vad jag är besviken över att tappa honom.

Marko hoppar vi nog dock.
Citera
2020-08-03, 18:57
Citat:
De roterar väl knappast? Nordfeldt gick till Gencler i januari och har sedan dess stått alla matcher fram till att han blev skadad för några veckor sen, medan Özbir har värmt bänken.

Är nog så. Såg bara att Nordfeldt hade stått 5 matcher efter omstarten medan Özbir stått 3. Och det var inte så att Nordfeldt stått alla på raken heller.
Citera
2020-08-03, 19:01
Citat:
Skit också. Passande att just ni två svarade med tanke på att vi får gå efter Isak Pettersson eller Johan Dahlin för att hitta en målvakt på samma nivå...

Skämt åsido så känns det skit nu men säsongen´är ju körd efter det miserabla bortaspelet ändå. Tycker mer synd om Abrahamsson än vad jag är besviken över att tappa honom.

Marko hoppar vi nog dock.

Curci på korttidskontrakt.

Hade helt missat att han där andramålvakten hos er är fan 28 bast. Trodde det var en junis.
Citera
2020-08-03, 21:11
Medlem
Hör att Linus Wahlqvist är muntlig överens med IFK Norrköping
Citera
2020-08-03, 21:22
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Hör att Linus Wahlqvist är muntlig överens med IFK Norrköping

Påstås det på Twitter i alla fall. Men Twitter-rykten tar man ju med en nypa salt.

EDIT: Ser att Disco på Expressen hävdar att det är nära nu också.
Citera
2020-08-03, 21:36
Medlem
Citat:
Påstås det på Twitter i alla fall. Men Twitter-rykten tar man ju med en nypa salt.

EDIT: Ser att Disco på Expressen hävdar att det är nära nu också.
Som sagt. Och det var ej jag som var först. Vidarebefordra bara som sägs. Är ingen AEG och försöker inte vara det heller. Mvh
Citera
2020-08-03, 22:52
Medlem
Det skall bli intressant att se vad Watford gör, gissar på att dom kanske vill få till ett lån till för Dahlberg, men dom kommer nog dumpa en del spelare för att få ner kostnaderna nu när dom åkte ur, då kanske Pontus kommer närmare speltid, annars är ju det en målvakt som Sonny kanske borde försöka få in på lån.
Citera
2020-08-04, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Står mellan MFF och DIF, fördel Djuuu pga nya familjen.
Skulle bli oerhört förvånad om det inte blir Djurgårn. Tror det finns en sådan överrenskommelse efter det att vi släppte honom rätt billigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in