Citat:
Ursprungligen postat av
se_där...
Det blir Kinesiska ligan för Danielsson, om den nu inte ställs in.
Har sämre koll på Wernersson och Berg, vad sätter ni för % på att dom ansluter till årets allsvenska?
Om du menar Wendt... så har han skrivit på nytt kontrakt med Borussia Mönchengladbach.
Men det fanns väl inga förhoppningar om att han skulle ansluta till AS? Det hade varit en megaöverraskning för det är inte något jag förväntat mig iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av
Thorbjorn-Fred
Wernersson är ju en riktigt sunkig vänsterback, han har inga offensiva kvaliteter alls, kommer sällan runt och kan slå inlägg utan spelar alltid bollen bakåt i planen när han är i offensivtläge. Nää riktigt usel är han, ta budet från Belgien för fan!
Tänk vad olika åsikter man kan ha, hans samspel med Giorgi är kanon och jag tycker det är ganska naturligt att han är en ytterback från AS som utländska klubbar har koll på och som det ryktats om i något år nu, samtidigt hoppas jag såklart att han blir kvar för han är som sagt väldigt stabil och underskattad.
Angående hans offensiva kvalitéer så ledde hans obefintliga kvalitéer till 5-6 assist förra året, den som man framförallt kommer ihåg är såklart inlägget till Söder i slutminuten mot BK Häcken.