2020-08-09, 18:46
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Anna Book är hemma hos My Martens och ser till katterna. Fotar varenda steg hon tar i Mys hem och lägger upp i stories, hon har tamejfan fotat till och med kattlådan! Herregud vad sjukt.
När jag är husvakt/kattvakt skriver jag ett sms till ägaren typ en gång: ”vattnat och matat, allt lugnt”. Anna Book fläker ut hela Mys hem över internet och visar varenda växt hon vattnar. Vad är det för vrickat beteende? Ska My känna sig i tacksamhetsskuld nu när Anna Book tvingat maken att dra fram dammsugaren hemma hos My och posera med den?
Såna vänner skulle då inte jag vilja ha!

Det är något av det mest störda jag har sett.

Om hon nu måste dokumentera allt (inkl kattlådan)
VARFÖR i hel-ete lägger idioten ut alla bilder (inkl Jobejto som dammsuger övervåningen ) på sitt IG?
VARFÖR skickar hon inte bilderna och informationen i ett privat DM till My

Om inte My är helt intelligensbefriad (och det tror jag faktiskt inte hon är) så borde hon väl tänka till och reagera på vilka helt gränslöst idiotiska ”vänner” hon fått på helsen. Jag hoppas, hoppas, hoppas att orsaken är att hon är smart och utnyttjar hela sjuka Toledanosfamiljen för att gynna sig själv och sina ”kanaler”.
VARFÖR vill en ung tjej med sunda vanor och många vänner vilja hänga med en 50-årig tant som är sjuk i huvudet?
My är ju jämngammal med Lazy F. Jisses
Citera
2020-08-09, 18:47
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Anna Book är hemma hos My Martens och ser till katterna. Fotar varenda steg hon tar i Mys hem och lägger upp i stories, hon har tamejfan fotat till och med kattlådan! Herregud vad sjukt.
När jag är husvakt/kattvakt skriver jag ett sms till ägaren typ en gång: ”vattnat och matat, allt lugnt”. Anna Book fläker ut hela Mys hem över internet och visar varenda växt hon vattnar. Vad är det för vrickat beteende? Ska My känna sig i tacksamhetsskuld nu när Anna Book tvingat maken att dra fram dammsugaren hemma hos My och posera med den?

Kan inte en massa foton av hemmet vara lite riskabelt ur inbrottssynpunkt?
Tänk om "buset" läser och ser dem och så får My påhälsning pga detta? Hoppas att hon har ett bra larm eller sover Anna över där?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-08-09 kl. 18:50.
Citera
2020-08-09, 18:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Vidrigt beteende.
Hoppas att My inventerat innan hon åkte och att hon har någon form av övervakningssystem i radhuset.
Kan Anna låta bli att rota i skåp och lådor?
Citera
2020-08-09, 18:53
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Är det med eller utan filter, bilder på Annas RÖV!

https://postimg.cc/gallery/2B3FMRk

AAAAAAaarrrrggggghhhhhh... Jag tittade på bilderna... Jag är blind nu...
Citera
2020-08-09, 18:55
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det är något av det mest störda jag har sett.

Om hon nu måste dokumentera allt (inkl kattlådan)
VARFÖR i hel-ete lägger idioten ut alla bilder (inkl Jobejto som dammsuger övervåningen ) på sitt IG?
VARFÖR skickar hon inte bilderna och informationen i ett privat DM till My

Om inte My är helt intelligensbefriad (och det tror jag faktiskt inte hon är) så borde hon väl tänka till och reagera på vilka helt gränslöst idiotiska ”vänner” hon fått på helsen. Jag hoppas, hoppas, hoppas att orsaken är att hon är smart och utnyttjar hela sjuka Toledanosfamiljen för att gynna sig själv och sina ”kanaler”.
VARFÖR vill en ung tjej med sunda vanor och många vänner vilja hänga med en 50-årig tant som är sjuk i huvudet?
My är ju jämngammal med Lazy F. Jisses
Fullkomligt bisarrt. Men att öht ge AB en nyckel och annonsera ut "mitt hus är färdigt för inbrott" gör nog att jag inte delar din syn på MM:s IQ
Citera
2020-08-09, 18:56
Medlem
Vem solar på solarium när det är medelhavsvärme ute? De har stor tomt men sällan har man sett de sola, grilla eller göra annat sommarkul på tomten.
Citera
2020-08-09, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna svarar på kommentarer och säger att hon kommer aldrig köra bilen ,hon är nöjd med den gamla och Roberto kommer fortsätta cykla. Roberto är snyggare än bilen och han är hennes man kommenterar hon också.

Töntigt. Om Roberto gillar att cykla så himla mycket som Anna påstår och verkligen vore en riktig cykel-kille så skulle han väl inte hojja runt på en sån skitcykel!? De har väl helt enkelt inte råd med vare sig ny bil eller ordentliga pendlingscyklar eftersom de lägger all deg på mat och skräpinredning från Jysk ÖB och Drömhuset.
Citera
2020-08-09, 19:43
Medlem
OhMyGaddars avatar
En liten pekbok för de yngsta - Anna Book sitter Kattvakt.

Roberto dammsuger nedervåningen:
https://postimg.cc/sGgFNbPN

Roberto dammsuger övervåningen:
https://postimg.cc/rDnT2VZN

Anna vattnar blommor:
https://postimg.cc/tshrF2WZ

Två kattvakter som passar på att vattna blommor och dammsuga hela huset. Inte illa.

Eller var de bara lite...nyfikna?
Citera
2020-08-09, 19:46
Medlem
Citat:

My har ju dock lagt in Annas moments i sina så verkar ju som att hon uppskattar det... Anna och My är lika patetiska. Väldigt ointressanta B-kändisar som vi på FB inte kan låta bli att följa 😂
Citera
2020-08-09, 19:55
Medlem
Hoppas jag missförstod men enligt Annas instastory hade hon och Roberto spenderat timmar hos My med att vara kattvakt.

Herrejävlar säger jag bara. Att vara kattvakt och vattna blommor betyder inte att man flyttar in. Och man dammsuger definitivt oombedd hos någon annan.
Citera
2020-08-09, 19:59
Medlem
TPLs avatar
My åkte på fredagen. Idag är det söndag...
Strödde hon ut kattsand och flingor på alla golv innan hon åkte eftersom det behövs dammsugning efter drygt två dygn.
Om jag var My skulle jag ha siktat mjöl i hela trappen (för att se ev fotspår ) och ställt kattlådan innanför ytterdörren tillsammans med kattsand och kattmat. Helst lämnat katterna på pensionat.

Katterna ska ha mat och vatten minst två gånger per dag samt lite "social samvaro". Att de blir fotade och utlagda på nätet är inte god omvårdnad.
Förvånar mig inte om Anna tog alla foton idag och skickar ett par per dag till My. Sedan åker de dit och fyller kattlåda och matskålar innan My kommer hem.
Citera
2020-08-09, 20:07
Medlem
godboys avatar
Får väl se om vänskapen består med My när hon kommer tillbaka och upptäcker att det fattas lite örhängen eller andra smycken som "ramlat" i Tunnans ficka....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in