Citat:
Ursprungligen postat av
justina
Anna Book är hemma hos My Martens och ser till katterna. Fotar varenda steg hon tar i Mys hem och lägger upp i stories, hon har tamejfan fotat till och med kattlådan! Herregud vad sjukt.
När jag är husvakt/kattvakt skriver jag ett sms till ägaren typ en gång: ”vattnat och matat, allt lugnt”. Anna Book fläker ut hela Mys hem över internet och visar varenda växt hon vattnar. Vad är det för vrickat beteende? Ska My känna sig i tacksamhetsskuld nu när Anna Book tvingat maken att dra fram dammsugaren hemma hos My och posera med den?
Såna vänner skulle då inte jag vilja ha!
Det är något av det mest störda jag har sett.
Om hon nu måste dokumentera allt (inkl kattlådan)
VARFÖR i hel-ete lägger idioten ut alla bilder (inkl Jobejto som dammsuger övervåningen

) på sitt IG?
VARFÖR skickar hon inte bilderna och informationen i ett privat DM till My
Om inte My är helt intelligensbefriad (och det tror jag faktiskt inte hon är) så borde hon väl tänka till och reagera på vilka helt gränslöst idiotiska ”vänner” hon fått på helsen. Jag hoppas, hoppas, hoppas att orsaken är att hon är smart och utnyttjar hela sjuka Toledanosfamiljen för att gynna sig själv och sina ”kanaler”.
VARFÖR vill en ung tjej med sunda vanor och många vänner vilja hänga med en 50-årig tant som är sjuk i huvudet?
My är ju jämngammal med Lazy F. Jisses