Citat:
Ursprungligen postat av
servalack
Då är du en av de få lyckligt lottade som faktiskt har ett Vimla-SIM som fungerar korrekt, eller så ljuger du.
Det handlar ju inte alls om var folk bor, det är ju själva Vimla-systemet som är kass. Kika in på deras forum och se alla stackars lurade kunder som tror att de betalar för något som fungerar.
Samtal, sms, mms som inte kommer fram. Tutar upptaget när det inte är det. Datatrafik som plötsligt lägger av. SIM-kort som inte går att aktivera. osv osv osv
Har du hört talas om någon annan aktör med liknande problem?
Nej Telenor har helt enkelt inte lyckats få igång stabila Vimla-abonnemang.
Varför skulle jag ljuga om en sån sak? Hade jag inte varit nöjd så hade jag bytt.
Jag känner absolut ingen lojalitet mot dom. Levererar dom inte så byter jag operatör.
Jag har 5 vänner som också har Vimla och jag har inte hört att någon av dom klaga på det.
Var några år sen jag var inne på vimlas forum sist, då klagade jag på att dom införde ett max tak på 100gb surf och man fick bara spara surfen i ett år.
Ett supportforum besöker väl dom flesta när dom har något att klaga på?
Varför tror du folk ringer till Telias support? Det lär inte vara allt för många som ringer dit för att säga hur bra allting funkar.
Citat:
Ursprungligen postat av
atjautigs
Nu halkade nog hjärnan när du försökte tänka. Varför skulle jag bränna extra pengar bara för att Vimla är ett mycket dåligt alternativ? Det finns fler aktörer att välja mellan.
Jag gav dig alternativ till Vimla eftersom du tyckte dom var dålig, lär dig läsa.