Citat:
Ursprungligen postat av
henkess
Du insunerar på "allt tyder på" då du sitter nämner du själv känner någon du känner (vars mamma är född i Iran och pappa är född i Polen) låter som du sitter försvarar hela BO släkt och allt. Exakt "vem vet", kan vara kriminella hela bunten utom då kanske BO. Det kan ju även vara nån slags hämndauktion, inte omöjligt.
Det jag säger är att du är som alltid, för tidig går i försvarstal. Innan all fakta kommit upp på bordet. Det har jag sett så många exempel på vad det gäller dig, det är svårt att ta det vid dom andra tillfällena. Har försökt, men du har en tendens att försvinna från trådar rätt fort då det inte riktigt går den väg du vill.
Diskussionen handlade om i fall vi kommer få se en hämndaktion eller inte. Jag skrev då att om BO saknar koppling till kriminalitet så är det det osannolikt att hennes familj kommer hämnas. Poängen var
då att BO var okänd och att vi inte visste något om hennes familj. Nu verkar BO:s identitet vara känd, men det har (vad jag vet) fortfarande inte framkommit något om en koppling till organiserad kriminalitet. Det innebär inte att den inte finns, men i nuläget tycker jag inget framkommit som tyder på det. Förstås kan det komma att ändras.
Ditt inlägg är tyvärr lite svårt att förstå, och det är möjligt att du inte tycker att du fick svar på dina funderingar. Men jag hoppas att ovanstående gjorde bilden åtminstone lite mer klar för dig.