2020-10-29, 12:29
Medlem
JaJos avatar
Men snälla hjälp mig, sökt längre bak i tråden men jag hittar inte det där med att hon ljugit om Corona, så går det när man varit bortrest ett tag, det bara rasslar till här i tråden 😅
Citera
2020-10-29, 12:29
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Ny härlig filterbild på instagram, ser inte ansiktsformen underlig ut?

https://postimg.cc/hQm9VJ2N
Jämför med den här:
https://i.postimg.cc/440jXzNz/1-E430...-CE4791-B5.png
Citera
2020-10-29, 12:43
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaJo
Men snälla hjälp mig, sökt längre bak i tråden men jag hittar inte det där med att hon ljugit om Corona, så går det när man varit bortrest ett tag, det bara rasslar till här i tråden 😅
Googla Anna Boork Corona. Inget är privat för den människan. Allt ska fläkas ut i skvallerpressen o media...🧐
Citera
2020-10-29, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Vänster kind mycket mindre.
Photoshopat!
Varför sminkar hon sig varje dag?
Sitter ju bara hemma och ugglar?
Alldeles luden högerkind, krokig näsa. Ser så fejk ut. Men det är väl så hon ser sig själv
Citera
2020-10-29, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaJo
Det finns inget bevis för att hon ljugit om att ha testat positivt för covid-19, det är spekulationer p g a andra omständigheter runtomkring som inte riktigt går ihop. Som att hon magiskt gick från såpass symtomfri att hon absoluuut inte hade corona till så sjuk att hon inte ens kunde skriva på instagram själv till att vara frisk som en nätkärna på rekordtid, eller att maken inte varit hemma från jobbet i enlighet med bestämmelserna vid konstaterad covid-19 i familjen, uppgift från nån påstådd skolkamrat till V som sa att Anna inte alls var sjuk o s v.
Citera
2020-10-29, 13:36
Medlem
JaJos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
Det finns inget bevis för att hon ljugit om att ha testat positivt för covid-19, det är spekulationer p g a andra omständigheter runtomkring som inte riktigt går ihop. Som att hon magiskt gick från såpass symtomfri att hon absoluuut inte hade corona till så sjuk att hon inte ens kunde skriva på instagram själv till att vara frisk som en nätkärna på rekordtid, eller att maken inte varit hemma från jobbet i enlighet med bestämmelserna vid konstaterad covid-19 i familjen, uppgift från nån påstådd skolkamrat till V som sa att Anna inte alls var sjuk o s v.

Tack 😄
Citera
2020-10-29, 14:21
Medlem
Live igen!
Citera
2020-10-29, 14:26
Medlem
Allihopa skriver att ljudet försvann men Anna är så upptagen med sig själv och tar ingen notis.

och nu ger hon tips om hur man får jobb ;D
Citera
2020-10-29, 14:34
Medlem
Scamps avatar
Det var ena rejäla brillor hon hade på sig.
Citera
2020-10-29, 14:36
Medlem
Anna fick förfrågan från nån som har en show där han intervjuar en person. Att man inte tackar ja sådär i en live och utan mer information är väl fullt rimligt, men Annas första svar var att hon inte kan tacka ja till nåt som ligger så långt fram i tiden. Det handlade om 2 månader ... Inte konstigt stackarn inte får nåt jobb eller uppdrag om hon tycker 2 månader framåt är för långt.
Citera
2020-10-29, 14:49
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Anna fick förfrågan från nån som har en show där han intervjuar en person. Att man inte tackar ja sådär i en live och utan mer information är väl fullt rimligt, men Annas första svar var att hon inte kan tacka ja till nåt som ligger så långt fram i tiden. Det handlade om 2 månader ... Inte konstigt stackarn inte får nåt jobb eller uppdrag om hon tycker 2 månader framåt är för långt.
Anna behöver pengarna NU! Hon kan inte vänta i 2 månader. De kanske måste åka till Spanien igen och titta till våningen.
Frågade hon inte om eventuellt förskott?
Citera
2020-10-29, 15:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Allihopa skriver att ljudet försvann men Anna är så upptagen med sig själv och tar ingen notis.

och nu ger hon tips om hur man får jobb ;D

Det bidde en pantominshow av det hela.
Och hon ska ge andra tips om hur man får jobb.. När hon inte får några själv..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in