Citat:
Möjligt dock att öl och vin var tillåtet att förtära på klubben. Men absolut inte starksprit alltså.
Sen en rättelse gällande sista meningen där: skulle givetvis stått av och inte på.
Påverkad av således. Så kan det bli ibland när man har för bråttom att skriva.
Visst kan CP ha tagit sig nåt att dricka innan han gav sig ut i senvinterkvällen den 28 februari.
En bärs eller två. Det blev ju sällan en helt alkoholfri dag för hans vidkommande.
Däremot som hävdats i tidigare inlägg blev det knappast något drucket under besöket på
spelklubben Oxen. Och att han var någon annanstans och drack, starksprit, öl eller vin,
tror jag inte heller. (Han var med all sannolikhet ute efter att enkom berusa sig på amfetamin
denna fredag och det "roliga" tänkte han vänta med tills han åter var hemma i bostaden.
Helst få vara för sig själv då, ensam med det upplivande tjacket och sina porrblaskor.)
Ingen Christer som på grund av berusning föll i sömn under pendeltågsresan hem till Rotebro
därmed. Han somnade inte alls vill jag påstå.
Och som vännen Spinnars som bekant gör gällande: det var en till synes nykter Christer
som han mötte vid hemkomsten.
Sen en rättelse gällande sista meningen där: skulle givetvis stått av och inte på.
Påverkad av således. Så kan det bli ibland när man har för bråttom att skriva.
Visst kan CP ha tagit sig nåt att dricka innan han gav sig ut i senvinterkvällen den 28 februari.
En bärs eller två. Det blev ju sällan en helt alkoholfri dag för hans vidkommande.
Däremot som hävdats i tidigare inlägg blev det knappast något drucket under besöket på
spelklubben Oxen. Och att han var någon annanstans och drack, starksprit, öl eller vin,
tror jag inte heller. (Han var med all sannolikhet ute efter att enkom berusa sig på amfetamin
denna fredag och det "roliga" tänkte han vänta med tills han åter var hemma i bostaden.
Helst få vara för sig själv då, ensam med det upplivande tjacket och sina porrblaskor.)
Ingen Christer som på grund av berusning föll i sömn under pendeltågsresan hem till Rotebro
därmed. Han somnade inte alls vill jag påstå.
Och som vännen Spinnars som bekant gör gällande: det var en till synes nykter Christer
som han mötte vid hemkomsten.
Ja, som det mesta här så hamnar väl även detta under spekulation., men naturligtvis kan det ju stämma.
Jag tror dock att alkohol o amfetamin ofta intogs samtidigt, iaf i CPs fall. Sedan är jag som sagt inte övertygad om att Oxens personal var så nogräknade alla gånger o att somliga "VIPs" nog kunde få sig nåt glas. Att ägarna/personalen inte erkänner i efterhand känns ganska logiskt. CP hade väl iaf någon annan kompis i city, t.ex den där tjuven som bodde i hörnet Tunnelgatan/Luntis, en sådan kan ju t.ex bjudit på förfriskningar.