2020-07-13, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malva1
Jag kan inte se att det står ”skapat med effekt” på någon bild? Kan det vara så att AB inte heller ser det? Eller är det bara jag som behöver göra en uppdatering på telefonen? Är det bara om filter från Instagram används som det står så? Finns väl inte så många ”snyggfilter” där väl? Eller kanske jag som inte upptäckt dem bara🤔
Både på min telefon och padda står det längst ner under bilden skapat med effekt på fyra bilder Den första är från tredje juli.Det är filter från Instagram , jag vet inte hur många olika som det finns.
Citera
2020-07-13, 13:16
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag fattar fortfarande inte vart pengarna kommer ifrån. Där rök ytterligare en 5-6 hundra för bara Anna och Vanessa. Tycker jag har en skaplig lön men inte unnar jag mig att äta på restaurang här mer än högst en gång i månaden. Det är något som är lurt.

https://www.bistrocafevalvet.se/index.php/meny

Och sen iväg till Västerås för ansiktsbehandling. Lär väl inte heller vara gratis. Och, med tanke på hennes flängande överallt borde sopparäkningen ticka på en del.
Citera
2020-07-13, 13:47
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malva1
Jag kan inte se att det står ”skapat med effekt” på någon bild? Kan det vara så att AB inte heller ser det? Eller är det bara jag som behöver göra en uppdatering på telefonen? Är det bara om filter från Instagram används som det står så? Finns väl inte så många ”snyggfilter” där väl? Eller kanske jag som inte upptäckt dem bara🤔

Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Både på min telefon och padda står det längst ner under bilden skapat med effekt på fyra bilder Den första är från tredje juli.Det är filter från Instagram , jag vet inte hur många olika som det finns.

Man kan ju ganska enkelt beskära bilden också efter att man lagt på valfri effekt (varav det finns hundratals på instagram sedan man själv kan välja i galleriet vilka effekter man vill ha sparade), och på så vis få bort den texten..😉
Citera
2020-07-13, 14:08
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Och sen iväg till Västerås för ansiktsbehandling. Lär väl inte heller vara gratis. Och, med tanke på hennes flängande överallt borde sopparäkningen ticka på en del.

Jag gissar på att hon har gjort 3 områden botox , sedan har hon nog gjort lite fillers . (a’ 5000 :-
De såg iofs ut att ha rätt billiga priser om man jämför med vissa ställen i Sthlm .
Och antar att hon får rabatt eftersom hon köper blommor o taggar salongen ?
Citera
2020-07-13, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Vem fan är Robin Mos som tycks ha fastnat i Annas vänskapsnät?
"du inspirerar allt från tonåringarna till medelålderskvinnorna" Med vad? Bebisspråket hon envisas med?
Jag vet ingen tonåring som tycker det är inspirerande att en 50åring pratar så...

För Tadafil och den nya riddaren här, samt Anna själv: Varför hänger folk här. Jo, också för att man skäms lite över den osunda fascination av Anna Book. Det går liksom inte att prata om henne och förklara för vem som helst hur hon funkar. För då tror folk man är knäpp. Mina barn har sett några klipp och jag har försökt återberätta nåt hon gjort och de säger: Alltså, du är helt sjuk som följer henne.
Så jag håller mig här till er som också förstår.

Han vann PH för typ 5 år sedan eller något.
Citera
2020-07-13, 14:09
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Vänta bara. Anna kommer nog tvinga Roberto att stå vid grillen redan idag...
Fast hon inte läser här.

Det måste vara sjukt irriterande att hon inte kan få stopp på tråden. Iaf inte om hon inte skärper sig och tar till sig det vi säger till dig Anna:
Var hemma och ta hand om huset och se till att barnen får fria liv.
Ta ansvar för din vikt och dina filter.
Och du behöver inte uppdatera allting för vår skull.
Vi kan sluta hänga här, men inte som du beter dig nu.

Mitt mönster är att kolla denna tråd så fort du lagt ut nåt för att se den ärliga responsen som DU Anna inte kan radera.
Nej för tusan. Hoppas hon aldrig slutar att göra bort sig. Lika roligt varje gång att gå in här och förfasas över en mycket konstig människa
Citera
2020-07-13, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Man kan ju ganska enkelt beskära bilden också efter att man lagt på valfri effekt (varav det finns hundratals på instagram sedan man själv kan välja i galleriet vilka effekter man vill ha sparade), och på så vis få bort den texten..😉
Fast ”skapad med effekt” står inte på själva fotot utan under inlägget liksom
Citera
2020-07-13, 14:21
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie

Är det någon som förstår varför Anna åker till Västerås för behandling, hur har Anna hittat den stackars människan?

Hur hittar hon sina offer?
Senast redigerad av trottwell 2020-07-13 kl. 14:32.
Citera
2020-07-13, 14:33
Medlem
Ridbilden som precis åkte upp som hon vill få oss att tro att den är från idag, det kan väl OMÖJLIGT stämma?!
Den boddan man sett på de senaste liven matchar inte riktigt fotot. Alls.
Citera
2020-07-13, 14:44
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Ridbilden som precis åkte upp som hon vill få oss att tro att den är från idag, det kan väl OMÖJLIGT stämma?!
Den boddan man sett på de senaste liven matchar inte riktigt fotot. Alls.
Har inte sett bilden, men det är klart den inte är ifrån idag. Kan du ladda upp bilden här?
Citera
2020-07-13, 15:04
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Är det någon som förstår varför Anna åker till Västerås för behandling, hur har Anna hittat den stackars människan?

Hur hittar hon sina offer?

Västerås kanske behöver lite tillströmning av världskändisar nu när Linda Rosing har flytt till Enskede och Pandora till Kungsör?

Eller så är det lättare för Anna att få "en bra deal" i alla andra län än Stockholms län.
Citera
2020-07-13, 15:09
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Har inte sett bilden, men det är klart den inte är ifrån idag. Kan du ladda upp bilden här?

https://forumfiles.com/haZbC3F4oa/27...2A6CB0A43_jpeg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in