2020-07-13, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linzzen
Gasolen tog väl slut förra sommaren och med så många småbarn hängandes i kjolarna, är det ju helt omöjligt att hitta tiden till att köra ut på Bauhaus och få tuben påfylld.

Vänta bara. Anna kommer nog tvinga Roberto att stå vid grillen redan idag...
Fast hon inte läser här.

Det måste vara sjukt irriterande att hon inte kan få stopp på tråden. Iaf inte om hon inte skärper sig och tar till sig det vi säger till dig Anna:
Var hemma och ta hand om huset och se till att barnen får fria liv.
Ta ansvar för din vikt och dina filter.
Och du behöver inte uppdatera allting för vår skull.
Vi kan sluta hänga här, men inte som du beter dig nu.

Mitt mönster är att kolla denna tråd så fort du lagt ut nåt för att se den ärliga responsen som DU Anna inte kan radera.
Citera
2020-07-13, 10:50
Medlem
Känns uppenbart att hon bara släpper genom fjäskande kommentarer nu. Är det inte konstigt att ha 56’ följare men bara 7- 20 kommentarer?
Jag är blockad såklart och kan inte kommentera. Kanske någon annan kan testa och se om ofjäskig kommentar publiceras? Tycker iof hon gör rätt i det för det minskar ju att hennes utbrott blir offentliga och att hon gör sig till åtlöje. Men å andra sidan kommer intresset att minska när det enda som händer på hennes konto är att folk skriver: finaste, du är världens bästa mamma, kan man köpa ditt vackra porslin, hur kan du vara så vacker som du är? Antalet följare kommer nog minska rejält.
Citera
2020-07-13, 10:53
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Köper Anna vänner överallt? Det där beteendet påminner om barn som snattar och bjuder andra för att få kompisar.
Anna köper följare, köper rosor, jordgubbar och chokladkaka till frissan, sitter vid Valvet i Sigtuna som en hök och väntar på My (eller Carola?) för att bjuda på middag för svärfars pengar.
Exakt så, klockren liknelse. Annas så kallade vänner bör se igenom detta beteende men dom är väl i Annas liga så det är nog för mycket begärt.
Citera
2020-07-13, 10:59
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malva1
Känns uppenbart att hon bara släpper genom fjäskande kommentarer nu. Är det inte konstigt att ha 56’ följare men bara 7- 20 kommentarer?
Jag är blockad såklart och kan inte kommentera. Kanske någon annan kan testa och se om ofjäskig kommentar publiceras? Tycker iof hon gör rätt i det för det minskar ju att hennes utbrott blir offentliga och att hon gör sig till åtlöje. Men å andra sidan kommer intresset att minska när det enda som händer på hennes konto är att folk skriver: finaste, du är världens bästa mamma, kan man köpa ditt vackra porslin, hur kan du vara så vacker som du är? Antalet följare kommer nog minska rejält.
Tog mig friheten att kolla hennes 21 senaste inlägg på IG. 5 st av dessa har över 1 000 likes och ungefär lika många har över 50 kommentarer. Annars ligger snittet på 10-20 comments.
Citera
2020-07-13, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tog mig friheten att kolla hennes 21 senaste inlägg på IG. 5 st av dessa har över 1 000 likes och ungefär lika många har över 50 kommentarer. Annars ligger snittet på 10-20 comments.

Men hittade du något annat än fjäskkommentarer?
Citera
2020-07-13, 11:01
Medlem
Jag har också tänkt på att hon måste ha ändrat inställningar på insta för det är så få kommentarer nuförtiden och alla är positiva. Ingen har tex kommenterat att det står skapat med effekt. Jag vill inte testa med att skriva något för att inte bli blockad för det kan man bli för vilken oskyldig kommentar som helst.
Citera
2020-07-13, 11:03
Medlem
Citat:

Och de med många kommentarer är om jag inte minns fel inlägg där AB själv har svarat på de flesta kommentarer.🙏🏻 Tack snälla, ❤️, tack finaste,🙏🏻,❤️,tack det var vänligt, 🥰
Citera
2020-07-13, 11:15
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Men hittade du något annat än fjäskkommentarer?
Haha nä det var enbart fjäskkommentarer och gulligull i allmänt.

Citat:
Och de med många kommentarer är om jag inte minns fel inlägg där AB själv har svarat på de flesta kommentarer.🙏🏻 Tack snälla, ❤️, tack finaste,🙏🏻,❤️,tack det var vänligt, 🥰

Precis mycket sånt du skriver och överdrivet med smileys i alla dess former.
Citera
2020-07-13, 11:43
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Det är en ny funktion på Instagram - den som äger kontot kan välja ut 5 inlägg eller kommentarer och nåla fast dem högst upp. Anna raderar nog resten.
Citera
2020-07-13, 12:05
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
bilder från story, jäklar vad hon filtrerat

https://postimg.cc/gallery/99VTGSG
Jag fattar fortfarande inte vart pengarna kommer ifrån. Där rök ytterligare en 5-6 hundra för bara Anna och Vanessa. Tycker jag har en skaplig lön men inte unnar jag mig att äta på restaurang här mer än högst en gång i månaden. Det är något som är lurt.

https://www.bistrocafevalvet.se/index.php/meny
Citera
2020-07-13, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag har också tänkt på att hon måste ha ändrat inställningar på insta för det är så få kommentarer nuförtiden och alla är positiva. Ingen har tex kommenterat att det står skapat med effekt. Jag vill inte testa med att skriva något för att inte bli blockad för det kan man bli för vilken oskyldig kommentar som helst.

Jag kan inte se att det står ”skapat med effekt” på någon bild? Kan det vara så att AB inte heller ser det? Eller är det bara jag som behöver göra en uppdatering på telefonen? Är det bara om filter från Instagram används som det står så? Finns väl inte så många ”snyggfilter” där väl? Eller kanske jag som inte upptäckt dem bara🤔
Citera
2020-07-13, 12:31
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Detta tjatande om RENA handdukar började väl strax efter att det skrevs här i tråden om hur äckligt det var att familjens handdukar hängde så jävla nära toastolen. På bilderna på hennes Instagram befann de sig ju inte direkt på ett tillfredsställande sanitärt avstånd, i synnerhet inte om nån äcklig familjemedlem (jag kan tänka mig Fittskägget) skulle spola i toan med locket uppfällt.

Men det är väl oförskämt att anta att det är orsaken, för Anna läser ju inte här.
Ja. Handduken hängde på den plats där andra personer har sitt toalettpapper i en toalettpappershållare....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in