2020-06-23, 19:47
Medlem
[quote=Volvo123|72011282]
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Tycker nog att du ska sluta direkt och läsa här men du är väl lika nyfiken som alla andra här inne på tråden.

Jo, jag var nyfiken och ville kolla vad som skrevs och blev som sagt lite ledsen över hur människor vid tangentbord och mobiltelefoner gör sig "lustig" och "gottar" sig över att en levande människa/levande person/levande individ med mänskliga känslor inte beter sig som oss "svenssons"
Ber om ursäkt för att jag inte kan komma med inlägg som hånar och är elak Anna.
Jag håller dock med om att hon nog inte mår bra. Fast hon tror nog det själv dock.
Citera
2020-06-23, 20:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Jo, jag var nyfiken och ville kolla vad som skrevs och blev som sagt lite ledsen över hur människor vid tangentbord och mobiltelefoner gör sig "lustig" och "gottar" sig över att en levande människa/levande person/levande individ med mänskliga känslor inte beter sig som oss "svenssons"
Jag håller dock med om att hon nog inte mår bra. Fast hon tror nog det själv dock.
Vad gör du själv för att hjälpa henne? Hon skämmer ut sig i alla medier, helt frivilligt. Inte ens någon i hennes familj försöker få henne på rätt köl. Du kan kontakta henne och erbjuda hjälp, ingen här hindrar dig.
Citera
2020-06-23, 20:11
Medlem
[quote=Stolpen22|72043756]
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123

Stolpen, du ska veta att Anna har skapat detta själv. Ingen annan.
Citera
2020-06-23, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vad gör du själv för att hjälpa henne? Hon skämmer ut sig i alla medier, helt frivilligt. Inte ens någon i hennes familj försöker få henne på rätt köl. Du kan kontakta henne och erbjuda hjälp, ingen här hindrar dig.
Hon vill nog inte ha någon hjälp, hon tycker allt hon gör eller familjen är normalt.
Citera
2020-06-23, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skottland80
Och nu har Anna lagt ut en liten hämdbild på My på sin story.
Då får du visa så vi andra kan se. Tack
Citera
2020-06-23, 21:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Fördelen med Mys foton är att då finns inga filter som ljuger om Annas vikt.
Såg att det vart pizza idag för fröken Book. Är inte direkt någon diet hon kör på.
Citera
2020-06-23, 21:37
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Såg att det vart pizza idag för fröken Book. Är inte direkt någon diet hon kör på.
Hon delade den säkert med någon, hon brukar bara äta halva bullar för hon orkar inte mer.
Citera
2020-06-23, 22:00
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Klassiskt Anna att ljuga. Men hon bor väl i Märsta och inte Sigtuna?
Hon bor i Märsta. Märsta är en del av Sigtuna. Märsta är dock inte direkt fashionabelt. Om Sigtuna är en fin restaurang är Märsta en pizzeria på hörnet.
Det är alltså fullt möjligt och helt rimligt att Märsta kommun utsett henne till ambassadör. Det blir då per automatik Sigtunas ambassadör i Annas ”Preaching the bible universe”. Jag gissar att Attefallshuset snart kommer att proklameras till Sigtunas egen ambassad!
Citera
2020-06-23, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp

Det var bara ost på Annas och inget pålägg så rena bantningskuren. I sin Q&A fick Anna frågan varför hon inte sänt live på sistone. Hon svarade att hon satsar på vänner och familj nu. Med andra ord sänder Anna bara live när hon inte har någon annan att prata med. Inte särskilt proffsigt sätt att hantera sociala medier. Inte ens här visar Anna ens prov på att tänka yrkesmässigt. Det är förklaringen till att hon aldrig kommer lyckas med sina ambitioner att bli influenser. Istället för att svara frågeställaren att hon saknar sina följare och så fort hon har möjlighet så ska hon sända live igen, så snäser hon av följarna med att säga att hon hittat bättre vänner nu. Anna är kvar på skolgården i nian...förlåt åttan.
Citera
2020-06-24, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon delade den säkert med någon, hon brukar bara äta halva bullar för hon orkar inte mer.
Hon fick den säkert i 8 bitar men orkar bara äta en 6 bitars pizza ..!
Citera
2020-06-24, 00:18
Medlem
Citat:
Då får du visa så vi andra kan se. Tack

Någon som är bättre på att lägga upp bilder och har tillgång till hennes insta kan förhoppningsvis göra det! Ligger i storys som sagt.
Citera
2020-06-24, 00:33
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Det var bara ost på Annas och inget pålägg så rena bantningskuren. I sin Q&A fick Anna frågan varför hon inte sänt live på sistone. Hon svarade att hon satsar på vänner och familj nu. Med andra ord sänder Anna bara live när hon inte har någon annan att prata med. Inte särskilt proffsigt sätt att hantera sociala medier. Inte ens här visar Anna ens prov på att tänka yrkesmässigt. Det är förklaringen till att hon aldrig kommer lyckas med sina ambitioner att bli influenser. Istället för att svara frågeställaren att hon saknar sina följare och så fort hon har möjlighet så ska hon sända live igen, så snäser hon av följarna med att säga att hon hittat bättre vänner nu. Anna är kvar på skolgården i nian...förlåt åttan.
Jaha ja då tänker Anna att "nu jävlar blir jag smal, äter ju bara ost på pizzan" 👍 ja sådana svar förväntas man höra av en 14-åring, så det är på den nivån hon ligger både när det gäller mentalt och beteendemässigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in