2020-10-13, 15:30
Medlem
Scamps avatar
Hajade till när jag läste hennes senaste inlägg om att hon haft Covid-19, där skriver hon att hon nu kan gå tillbaka till sitt jobb igen. Har jag missat något eller har Anna ett jobb? Att fota sjaskiga Instagramfoton och posta är väl inget jobb.
Citera
2020-10-13, 15:37
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillabusan77
Nu fick P. Wahlgren sig en ny känga. A tycker det e sjukt att man har 800 par skor i garderoben osv.... för hon själv e ingen shopaholic och handlar inget onödigt osv..

Nej det klart du int eget Anna, för du ha ringde dom pengarna.
Exakt vad jag tänkte när Anna fick en fråga i en köksbordslive för ett tag sen - om Anna hade några tips om nya höstskor. Svaret var att frågeställaren kunde kolla på vilken sida som helst på nätet - själv hade Anna redan vad hon behövde och var inte på jakt efter nåt nytt till hösten = Anna skulle ändå inte ha råd att köpa nåt innan hon fått ersättning för sin insats i det där stora och viktiga jobbet.
Citera
2020-10-13, 15:42
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Nu fick P. Wahlgren sig en ny känga. A tycker det e sjukt att man har 800 par skor i garderoben osv.... för hon själv e ingen shopaholic och handlar inget onödigt osv..

Förutom att hon ljuger så in i hel-ete (om det mesta) så tog hon chansen att hoppa på PW ytterligare en gång när hon svarade på den här frågan.
https://postimg.cc/zHBRXSy5
Enligt Märstamorsan så vågar inte PW reda ut det hela.
Citera
2020-10-13, 15:42
Medlem
irrljuss avatar
Citat:

Fast Anna har ju 400 kuddar och 400 ljusstakar? sånt kostar väl ungefär som ett par skor.
Citera
2020-10-13, 15:46
Medlem
”Så var jag vid testet & veckan innan helt symtomfri - bortsett från på testdagen så kände jag något litet ungefär som allergi eller knappt ens täppt uppe i näsan inget mer ”

Alltså kärringjävel till o ljuga! Hon va ju helt täppt i näsan och hade vaknat med huvudvärk två dagar i rad. Och hade symptom när hon va hos frissan dagen innan testet.

För några dagar sen va hon så jävla sjuk så hon inte kunde uppdatera sin ig själv o nu sitter hon och sänder live.

Läkare säger per tele att hon inte smittar längre o kan återgå till sitt jobb. Vilket jävla jobb?? Hela hon e bullshit !
Citera
2020-10-13, 15:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Läkare säger per tele att hon inte smittar längre o kan återgå till sitt jobb. Vilket jävla jobb?? Hela hon e bullshit !
Doktorn menade säkert livesändningar.
Inte flippa burgare på Donken. 🍔
Citera
2020-10-13, 17:16
Medlem
Citat:
”Så var jag vid testet & veckan innan helt symtomfri - bortsett från på testdagen så kände jag något litet ungefär som allergi eller knappt ens täppt uppe i näsan inget mer ”

Alltså kärringjävel till o ljuga! Hon va ju helt täppt i näsan och hade vaknat med huvudvärk två dagar i rad. Och hade symptom när hon va hos frissan dagen innan testet.

För några dagar sen va hon så jävla sjuk så hon inte kunde uppdatera sin ig själv o nu sitter hon och sänder live.

Anna är en mytoman, hon ljuger konstant och minns inte hur mycket hon ljuger. Det finns på liven lördagen den 03/10 att hon var sjuk redan på torsdagen och fredagen. Hon har inte följt några restriktioner , gjort alla fel man kan göra. Hon har inget jobb, har inte jobbat på hela året. Det enda hon gjort i år är klassfesten och hon åkte för att äta på Finlandsbåten, inte ens där orkade hon jobba. Nu är det så ont om jobb i hennes bransch så det är inte någon som ringer och bokar henne när det finns massor arbetslösa artister som alla är bättre än Anna.
Citera
2020-10-13, 17:42
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:

Tveksamt om läkarna har tid att ringa varenda positiv covid 19 patient när de inte smittar längre. 😬
Citera
2020-10-13, 18:21
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
Det beror ju på hur sjuk man varit ö h t. Troligen har hon varit oerhört lindrigt drabbad hela tiden och bara låtsas vara så kass att hon inte ens kunde skriva själv på insta.

Japp, det är väl därför hon helt plötsligt hävdar att läkare har sagt till henne att hon kan gå tillbaka att jobba. Gissar på att det blev för tråkigt att hålla sig isolerad i 14 dagar och hon längtar efter att springa runt på nya behandlingar och dylikt. Anna orkade helt enkelt inte fejka att hon var dödssjuk, utan att hon (liksom många andra) endast fått milda symtom, men det klarar hon inte av att erkänna.
Citera
2020-10-13, 18:49
Medlem
Citat:

Hon är så jävla dum i huvudet och hennes lögner triggar mig något enormt. Hoppas livet lär henne en riktig rejäl läxa!
Citera
2020-10-13, 19:46
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Tveksamt om läkarna har tid att ringa varenda positiv covid 19 patient när de inte smittar längre. 😬

Jag vill minnas att Fettet sa in nån story att hon ägnat en hel dag åt att "ringa runt och söka svar" om sin smitta. Det är säkert det Anna syftar på, men i hennes värld får hon det till att läkaren har ringt HENNE, för så självupptagen är den kärringen.

Alternativt har hon genom sitt idoga ringande tröttat ut regionens läkare så pass att nån till slut verkligen ringde upp henne bara för att kunna bli av med henne... Sjukvården har ju nog som det är i dessa tider utan att behöva ett Fett som belastar dem ännu mer.
Citera
2020-10-13, 19:51
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Självklart passar de på att ta handlingshjälp av grannarna 😅.
Hon skulle ju isolera sig i sovrummet o egen toa .
Kunde inte nån av de andra handla ? Hon sa ju att alla ( de få ) hon har träffat har testat sig och ingen hade Corona .

Är inte grannarna ett äldre par???
Så typiskt Fetto-kärringen att sprida sin smitta till en riskgrupp. Det räckte liksom inte med Ingrossos och hennes egen svärfar, hon måste dra in fler gamlingar i pesthärden...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in