2020-07-04, 16:08
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Livet går vidare efter otrohet, skilsmässa osv. Är troligen psykisk ohälsa som är orsaken till att någon tar sitt liv.

Horan drev Thomas till självmord. Det finns en anledning till att hon kallas för svarta änkan i riksdagen.

Den som är sjuk är Annika.
Citera
2020-07-04, 17:28
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Horan drev Thomas till självmord. Det finns en anledning till att hon kallas för svarta änkan i riksdagen.

Ja.

Hon går bildligt - och bokstavligt - över lik för att främja sin ”karriär”

Tro mig - hon skyr inga vapen, det här är en mycket farlig psykopathäxa.
Citera
2020-07-04, 17:44
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Hur vet du det? Snubben var psykisk sjuk deppad i åratal. Likt många andra verkar det mer varit vården om drev honom till döds. Han klarade det som det verkar hyfsat innan kontakt med psykvården sedan död inom några månader. Så det verkar funka inom psykvården ta död på folk som tar kontakt så fort som bara möjligt.

Tänk på innan du kallar henne för det ena eller andra de har barn som kan läsa det här.
Citera
2020-07-04, 18:43
Medlem
JDAMs avatar
Citat:

Kan det vara otrohets affär som drev maken till självmord?
Citera
2020-07-04, 19:04
Medlem
DogsDAmours avatar
https://www.expressen.se/nyheter/s-r...bli-ministrar/

Citat:
Men deras nya relation kan lägga hinder i vägen för den enas eller bådas planer, enligt bedömare med god insyn i S.
– Jag tror inte att man tar in par i regeringar. Man tar in vänner och kompisar, men gränsen går vid par, säger Lotta Gröning, krönikör på Expressen och publicist med ett långt förflutet i arbetarrörelsen.
– Annika Strandhäll verkar helt inriktad på comeback. Hon vill väldigt gärna tillbaka till regeringen. Så det här kan bli problem för henne, säger hon.

Citat:
För mer än 20 år sedan uppstod en liknande situation. Skolminister Ylva Johansson och finansminister Erik Åsbrink, båda S, berättade 1998 i ett pressmeddelande att ”vi är kära i varandra”.
Det innebar ett akut problem för statsminister Göran Persson eftersom finansministern tar ställning till fackministrarnas önskemål om pengar. Persson sparkade Ylva Johansson och lät Åsbrink vara kvar.
I dag säger Erik Åsbrink att Göran Persson handlade rätt.

Citat:
– Göran Persson var i sin fulla rätt att göra som han gjorde. Jag tycker inte att två personer som är ett par ska sitta i regeringen, det kan uppstå en jävsituation. Man ska undvika det, säger han.
Citera
2020-07-05, 00:22
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogsDAmour
https://www.expressen.se/nyheter/s-r...bli-ministrar/

Ylva gjorde dock comeback genom att skämma ut Sverige ännu mer i EU och lobba för massinvasionen och islam.
Erik är en skabbig globalist.
Citera
2020-07-05, 01:33
Bannlyst
Bilder på den liderliga slynan..

https://imgur.com/a/ZRrUNQe
Citera
2020-07-05, 02:03
Medlem
Alonens avatar
Ja...

Att hon valde Mogge har ju inte med hans utseendet att göra.

Han är en bricka i spelet, där hon strävar efter makt och kontroll.
Citera
2020-07-05, 02:13
Medlem
systems avatar
Själv har jag inte mycket över för den politik hon företräder men jag hoppas inte jag sjunker så lågt som ni gjort då ni skriver att hon är en slyna eller hora. Skämmes.
Citera
2020-07-05, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av system
Själv har jag inte mycket över för den politik hon företräder men jag hoppas inte jag sjunker så lågt som ni gjort då ni skriver att hon är en slyna eller hora. Skämmes.
Tycker du att den lille gossen som påpekade att kejsaren var naken, också skulle skämts?
Citera
2020-07-05, 11:22
Medlem
Mr.Swedens avatar
Annika Strandhäll får inte bara skit för att hon viftat med stjärten på stan och eventuellt orsakat tidigare makens död. Nej, hon får skit för att hon i en samlad bedömning befunnits vara allmänt lögnaktig.

Annika Strandhälls famösa hantering av Ann-Mari Begler var avslöjande. Annika Strandhälls försök att ducka undan S ansvar i Karolinskafrågan likaså. Hon fråntogs till slut rollen som socialminister och departementschef. En fläskig degradering.

Envisas man med att driva en uttalat feministisk regering riskerar man att till slut få in en riktig fitta.
Citera
2020-07-05, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Annika Strandhäll får inte bara skit för att hon viftat med stjärten på stan och eventuellt orsakat tidigare makens död. Nej, hon får skit för att hon i en samlad bedömning befunnits vara allmänt lögnaktig.

Annika Strandhälls famösa hantering av Ann-Mari Begler var avslöjande. Annika Strandhälls försök att ducka undan S ansvar i Karolinskafrågan likaså. Hon fråntogs till slut rollen som socialminister och departementschef. En fläskig degradering.

Envisas man med att driva en uttalat feministisk regering riskerar man att till slut få in en riktig fitta.

Fråntogs?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in