2020-10-10, 10:16
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Här är en bild på instagram

https://www.instagram.com/p/CFhqU4sp...inZM0zuypaaBn8

Ganska kort, då behöver inte Mollgan stå på en pall....
Citera
2020-10-10, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hepatit-XY
Strandhäll behöll fackförbundet Visions lägenhet på Östermalm tills det uppmärksammades 2016. Det var väl inte passande att ett statsråd utnyttjade en lägenhet som var ämnad till den fackliga rörelsen.

Strandhäll skulle då ha avyttrat lägenheten för att det inte var korrekt gjort, vilket blev en belastning för henne. Jag undrar om någon vet vilken lägenhet det gällde? Kan det vara på Wittstocksgatan 17, Lgh 1001, 115 27 Stockholm? Det är nämligen i den lägenheten som Thomas Wolf´s skenbolag Scantrade HiFi hade sitt säte. Annika "flyttade ut" och in flyttade Thomas bolag.

Jag hittar ingen info om företaget längre, men är det någon som har tillgång till bolagssök och kan hjälpa till. När skrev bolaget sig där och hur stor omsättning hade det?

Så Annika kunde alltjämt utnyttja lägenheten fullt ut.

Thomas den store "fixaren". Bolaget tog han med sig i graven. Scantrade Hifi

Ps. Strandhäll pekar finger åt andra, så låt oss gräva.

Intressant, tack! "Man får inte vara dum" som sambon säger.
Citera
2020-10-11, 18:35
Medlem
Slår man upp Wittstocksgatan 17 på Ratsit ser man att väldigt många gamlingar bor där. Det beror nog på att trapphuset är modifierat med en “yttre” hiss, så trapphuset är lämpat för äldre och handikappade.

Men inte bara det, Wittstocksgatan 17 visar sig vara en intressant adress på ett annat sätt. Där finns en bostadsrättsförening som heter BRF Tamburmajoren W17 och dess styrelseordförande är en Sari Johanna Mered.

Men våningsplan 1 är väldigt intressant... Där verkar det vara endast två lägenheter, lgh 1001 på 80 kvm och lgh 1002 på 160 kvm. Lägenhet 1001 var ju den lägenhet Thomas skenbolag huserade i och som vi gissar tillhör fackförbundet Vision. I lägenhet 1002 bor ordförande Sari (Johanna).

På sajten birthday.se (långt ner) ser man alla boende i trapphuset och i vilken lägenhet de bor. “Dörr 2” måste då motsvara lgh 1002 och granne med Visions lägenhet.

Sari har en lite “rörig” familjekonstellation. Här bor 6 personer, tre äldre (62, 60, 55 år) och tre ungdomar (19, 18, 17 år). Här bor bland annat en viss Hamid Mohammadi som är Afgan. Han tillhör dem som riskerar att bli utvisad.

Är detta bara en slump? Eller känner Morgan och Annika, Hamid?

SVT propaganda om Hamid:
https://www.svt.se/kultur/afghanistan-1

Hamid talar väl om Morgan:
Citat:
Politikern som står för kompetens, hög moral och rättssäkerhet. Som vi kan lita på!

https://www.mynewsdesk.com/se/number...inteut-2971787
Citera
2020-10-12, 12:13
Medlem
absolut.rumsrens avatar
Annika borde vara rädd om sina döttrar och inte utsätta dem för onödiga risker. De är väl i tonåren vilket är en känslig period. Vid fel umgänge kan “olyckor” hända som kan få katastrofala konsekvenser och ge men för livet.

Jag är uppriktigt oroad och håller tummarna att allt går väl för dem.
Citera
2020-10-12, 12:25
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hepatit-XY
Slår man upp Wittstocksgatan 17 på Ratsit ser man att väldigt många gamlingar bor där. Det beror nog på att trapphuset är modifierat med en “yttre” hiss, så trapphuset är lämpat för äldre och handikappade.

Men inte bara det, Wittstocksgatan 17 visar sig vara en intressant adress på ett annat sätt. Där finns en bostadsrättsförening som heter BRF Tamburmajoren W17 och dess styrelseordförande är en Sari Johanna Mered.

Men våningsplan 1 är väldigt intressant... Där verkar det vara endast två lägenheter, lgh 1001 på 80 kvm och lgh 1002 på 160 kvm. Lägenhet 1001 var ju den lägenhet Thomas skenbolag huserade i och som vi gissar tillhör fackförbundet Vision. I lägenhet 1002 bor ordförande Sari (Johanna).

På sajten birthday.se (långt ner) ser man alla boende i trapphuset och i vilken lägenhet de bor. “Dörr 2” måste då motsvara lgh 1002 och granne med Visions lägenhet.

Sari har en lite “rörig” familjekonstellation. Här bor 6 personer, tre äldre (62, 60, 55 år) och tre ungdomar (19, 18, 17 år). Här bor bland annat en viss Hamid Mohammadi som är Afgan. Han tillhör dem som riskerar att bli utvisad.

Är detta bara en slump? Eller känner Morgan och Annika, Hamid?

SVT propaganda om Hamid:
https://www.svt.se/kultur/afghanistan-1

Hamid talar väl om Morgan:

Att personer är skrivna där behöver inte betyda att de faktiskt bor där men tack för grävarbetet.
Citera
2020-10-12, 12:51
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
- - -

Annika smiter ju också iväg på fester då och då.
Här är en bild från en svettig knullfest med en moderat häradsbetäckare:

https://twitter.com/strandhall/statu...11991005450246

(min fetning) Troligt faktiskt. Kan en kvinna se mer nykn*llad ut än Strandhäll där?
Citera
2020-10-12, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Att personer är skrivna där behöver inte betyda att de faktiskt bor där men tack för grävarbetet.

Ja, det är sant!

Men det finns ett syfte med att skriva sig där. Dessutom är det olagligt att vara skriven på annan adress än där man uppehåller sig mestadels. Men Morgan gör ju som han vill, har det visat sig. Vad är väl lagen?!
Citera
2020-10-12, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Här är en bild från en svettig knullfest med en moderat häradsbetäckare:

https://twitter.com/strandhall/statu...11991005450246

Det är den moderate Staxäng. Han var(är) med i pensionsgruppen där Strandhäll var ordförande. Jag antar att de lärde känna varandra så.

Strandhäll fick väl över honom på sin sida, så att säga. Vi har alla våra metoder. Stackars pensionärer!
Senast redigerad av Hepatit-XY 2020-10-12 kl. 13:19.
Citera
2020-10-12, 13:44
Medlem
Enligt en sajt ska BRF Tamburmajoren W17 ha 2 st anställda. dun&bradstreet

Kan det verkligen stämma? Förutom Visions lägenhet finns det endast 14 lägenheter i bostadsrättsföreningen. Vilka skulle i så fall vara anställda och med vad? Är anställning bara fejkad?

Någon som har tillgång till deras årsredovisning?
https://www.allabolag.se/7696056436/...burmajoren-w17
Senast redigerad av Hepatit-XY 2020-10-12 kl. 13:47.
Citera
2020-10-12, 16:56
Medlem
absolut.rumsrens avatar
Det är det här jag menar med att det finns risker för blonda tonårstjejer.

https://www.nyatider.nu/annu-en-sven...ielags-afghan/
Citera
2020-10-23, 20:46
Medlem
”Följt” AS i några år nu, i den egenskap av den politiska broiler hon är. Från det att jag sprang ihop med henne i kassan på ICA Maxi Värmdö och reflekterade över att hon var kortare än vad jag trodde och såg ut som en liten mus. Sen började jag lyssna på hennes faktiska utspel samt att jag hade koll på hennes man och vad han sysslade med (snatterier osv) Inget revolutionerande annat än att hon var lika populistisk som övriga politiker och tämligen okunnig. Dessutom ansvarig för Sjukkassan och sjukförsäkringssystemet, där hon överlägset kommenterade eller uttryckte sig utifrån en verklighet som hon inte hade en aning om. Plötsligt dök hon upp i föreningen jag bor i i stan, och i samband med detta fick jag reda på att hennes man begått självmord. Klart att man funderar på hur hon verkar i samband med detta, men kunde inte se några tecken. Samtidigt spekulerades det i att hon hade en relation med Baylan eller några andra inom partiet samtidigt som hon tystnade. Efter någon form av utspel i somras uppfattade jag det som att det var med Morgan Johansson som hon hade en fling. Inget nytt under solen så inget att höja på ögonbrynen för. Nu har hon tagit på sig rollen att börja kritisera Bush, rätt eller fel, men är det hennes område?
Förra fredagen hade hon ett ”intimt” möte med Baylan, på Kungsholmens Vinbar. Utifrån min egen erfarenhet av dejtande, är det betydligt mer än vanlig vänskap. Hon borde hålla lägre profil och sluta att utge sig för att vara något annat/ eller för mer än andra.
Citera
2020-10-23, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongBoard2
”Följt” AS i några år nu, i den egenskap av den politiska broiler hon är. Från det att jag sprang ihop med henne i kassan på ICA Maxi Värmdö och reflekterade över att hon var kortare än vad jag trodde och såg ut som en liten mus. Sen började jag lyssna på hennes faktiska utspel samt att jag hade koll på hennes man och vad han sysslade med (snatterier osv) Inget revolutionerande annat än att hon var lika populistisk som övriga politiker och tämligen okunnig. Dessutom ansvarig för Sjukkassan och sjukförsäkringssystemet, där hon överlägset kommenterade eller uttryckte sig utifrån en verklighet som hon inte hade en aning om. Plötsligt dök hon upp i föreningen jag bor i i stan, och i samband med detta fick jag reda på att hennes man begått självmord. Klart att man funderar på hur hon verkar i samband med detta, men kunde inte se några tecken. Samtidigt spekulerades det i att hon hade en relation med Baylan eller några andra inom partiet samtidigt som hon tystnade. Efter någon form av utspel i somras uppfattade jag det som att det var med Morgan Johansson som hon hade en fling. Inget nytt under solen så inget att höja på ögonbrynen för. Nu har hon tagit på sig rollen att börja kritisera Bush, rätt eller fel, men är det hennes område?
Förra fredagen hade hon ett ”intimt” möte med Baylan, på Kungsholmens Vinbar. Utifrån min egen erfarenhet av dejtande, är det betydligt mer än vanlig vänskap. Hon borde hålla lägre profil och sluta att utge sig för att vara något annat/ eller för mer än andra.

Intressant info. Men är hon inte förlovad med Mogge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in