Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Margaret "Pussycat" Qualley?
Hade ingen aning om vem hon ens var men hon ser ju helt normal ut i ansiktet. Annika ser man direkt på att hon är sjuk i skallen, galen. Det måste du väl ändå hålla med om?
Citat:
Alltså, Winona Ryder gick ju in i någon klädbutik och snattade plagg för ett värde på 5.000 dollar för en massa år sedan, sånt beteende händer ibland. 5,000 dollar är mycket pengar för vanligt folk, men fickpengar för henne. Ändå gjorde hon det, och åkte fast på kameran, det blev rättegång osv, och hennes filmkarriär skadades rätt hårt efter den incidenten (senast jag såg henne i något så var det 2009 Star Trek filmen).
Hon var om jag minns rätt, påtänd på en massa piller vid händelsen. Något liknande kan det ju ha varit med Thomas Wolf när han snattade några LED-lampor? Typ SSRI osv. Folk knaprar ju piller och psykofarmaka som aldrig förr nuförtiden, och om en del män går och massskjuter folk pga dessa lagliga droger, så kan jag absolut köpa att vargen snattade medan han var bängalo. Det sagt så vet jag inte vad som pågick i hans huvud vid själva incidenten.
Grejen med Thomas Wolf är att han som så många andra bortskämda karriärister, är oerhört känsliga över vad andra tycker om dem (ett bra exempel är Donald Trump). Att bli uthängd i mainstream media som en simpel snattare, bara det är mer eller mindre en dödsdom för ett rikemansbarn som vargen. Han var säkert djupt deprimerad under en längre tid efter att han blev uthängd, och kombinera det med att Annika Strandhäll säkert knullade runt som aldrig förr under samma veva, så var steget därifrån inte långt till att ta fram repet. Han insåg förmodligen att hon aldrig älskade honom och bara var med honom för pengarna.
Ja, det är nog den troligaste förklaringen. Men man vet aldrig. Jag blev som sagt lite misstänksam när orsaken till hennes avgång slogs upp på förstasidan hos landets största lögnmaskin DN, det brukar inte gå till så när en politiker drabbats av dödsfall i familjen. Men antagligen är det väl helt enkelt bara Annikas narcissism och uppmärksamhetshoreri som ligger bakom, hon kunde inte låta bli att vika ut sig i pressen helt enkelt för då får hon ju alltid en del sympatier och lite gratisreklam.
Citat:
Ja självklart är det så, att om Annika mördade honom så får hon professionell hjälp med att mörka hela skiten. Jag är dock skeptisk till att hon hade någon inblandning i det hela. Folk dör liksom ändå i liknande situationer.
Fast ändå. Tänk dig om gubben hade fått nog av att förnedras av kärringens notoriska otrohet och att han kanske ställde henne mot väggen en mörk höstkväll efter riklig förtäring av alkohol och tabletter. Bråk uppstår och kvinnor är visserligen chanslösa i fysisk konfrontation med män men här kanske vi snackar om någon som var stupfull och hade svårt med balansen. Då kan i stundens hetta lite vad som helst hända, tänker jag mig...
När jag tänker efter borde det förresten vara sjukt lätt att ta livet av sin partner om denne har problem med sprit och tabletter. Är ju bara att preparera fel mix om man vet hur man ska göra och sen är det klart.
Citat:
Den svenska politiken är inte i närheten av amerikanska mått. Allt och alla är galnare i USA.
Jovisst allt är större och vildare "over there" men gå inte i svennefällan och tänk att "sånt händer inte här" för det är jag helt övertygad om att det gör. Epstein t.ex hade ju donerat till Handels, finns garanterat mycket skit vi aldrig kommer få veta nåt om. Svenskar är inte bättre än amerikanare och svenska politiker är säkert inte mindre hänsynslösa och sjuka i huvudet än sina amerikanska motsvarigheter.
Som sagt det mest troliga är väl helt enkelt ett vanligt självmord men jag skulle inte utesluta att han dött av andra orsaker. Jag tror definitivt att Annika vore i stånd att göra sig av med honom, man ser ju på kärringen att hon är galen. Hon får Hillary att se ganska normal ut och hon är ju som du vet väldigt sjuk i pallet.
Du trodde väl förresten att Bechir Rabani blev mördad för att han visste nåt som han inte skulle veta och tänkte offentliggöra det, varför skulle då inte en relativt högt uppsatt sossepolitruk kunna veta fel saker? Är väl faktiskt större sannolikhet att en sån som Wolf har kännedom om en massa skumma saker än en vanlig youtuber?
Citat:
Sa jag att de är alfahannar? Det med alfa fucks, beta bucks var ju bara ett skämt. Jag är skeptisk till att Annika Strandhäll överhuvudtaget har knullat med en riktig alfahanne, någonsin. Däremot var Thomas Varg ett klassiskt exempel på en betahanne. Han var ett textbook exempel på en man som kvinnor gifter sig med plånboken för, inte för hans utseende, maskulinitet osv.
Ok.
Citat:
Shekarabi är som sagt en människokarikatyr, oklart om Strandhäll faktiskt särade på benen för Shekarabi, men det skulle inte förvåna mig med tanke på hur dålig smak kvinnor överlag har.
Klart som fan att hon särade.
Undrar förresten hur gamla hennes döttrar är, hon kanske hann hora ut dem till Epstein? Annars har han ju säkert efterträdare så det är väl inte för sent för henne att tjäna sig en hacka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Man får väl inte ut på livförsäkringar om det var självmord?
Eller är det bara något jag lärt mig från amerikanska deckare? 
Han trollar bara med sina inlägg, skit i honom.