2021-12-06, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard

Två bilder säger mer än tvåtusen ord:

https://cdn.arbetet.se/app/uploads/2...ndhall2411.jpg
https://i.imgur.com/aRTE6wd_d.webp?m...idelity=medium

Visst, när hon går runt i kortklippt tantfrisyr med uppspärrade ögon så är hon ju inte särskilt snygg, men vilken kvinna är det i kort hår? Hon saknar ju tuttar och kurvor och är på gränsen till anorektiker, så kroppen är väl inget vidare så sett, men annars rent utseendemässigt, hade du inte knullat Annika Strandhäll när hon har långt hår så är du antingen bög eller kvinna.

Oavsett vilken slarver A.S är om sin ekonomi,
så bör väl hon inte känna sig ensam ...
Citera
2021-12-06, 18:54
Medlem
Annika Strandhäll borde få en mentor som kan hjälpa henne med räkningarna, exempelvis Mona Sahlin. 🙄🤪😄
Citera
2021-12-06, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
När en individ med god ekonomi får ett par ärenden hos kronofogden så är det annat som spökar, gäller det högre politiker borde säkerhetspolisen kopplas in. Personen befinner sig i en psykologisk situation som inte medger att denna fungerar eller tänker rationellt.
Håller med, kan vara fara för rikets säkerhet med så instabila personer på ledande position.
Citera
2021-12-06, 20:02
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av early.bird
Du förstår, för min egen del tycker jag att alla religioner är sagor för naiva vuxna. Men ändå bör man visa respekt för andras livsåskådningar. Alla får tro på vad f-n de vill, bara ingen säger till mig vad jag ska tro på.

Om du är svensk bör du vara mycket oroad över det sjuka styret vi numera har i vårt Sverige. Varför ska du ägna tid åt ett land som fungerar och där folket i demokratiska val bestämt styrande mandat. Jag har inom mitt jobb varit i Ungern säkert 25-30 ggr. Det är ett numera välfungerande land. Vad har du för personliga erfarenheter av landet?
"Alla får tro på vad f-n de vill". Skriver under på det. Men då får man också finna sig i att kanske inte bli lyssnad på om man försöker pracka på andra sin uppfattning.

En person som påstår att Annika med sitt uttalande "gick emot Guds vilja" går bort för mig. Förstår du? Jag lyssnar inte på en sån människa överhuvudtaget. Det är enligt min uppfattning totalt bortkastad tid.
Citera
2021-12-06, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
"Alla får tro på vad f-n de vill". Skriver under på det. Men då får man också finna sig i att kanske inte bli lyssnad på om man försöker pracka på andra sin uppfattning.

En person som påstår att Annika med sitt uttalande "gick emot Guds vilja" går bort för mig. Förstår du? Jag lyssnar inte på en sån människa överhuvudtaget. Det är enligt min uppfattning totalt bortkastad tid.

Jag har också svår för religiösa, men gällande höga skatters nytta, hur bra det är med migration och vad som är viktigast för miljön, så är ju även S+MP extremt religiösa i sin propaganda och sina känslomässiga argument. Baseras mer på tron på sin egna politik och övertygelse, än verkligheten. Väldigt sektlikt.
Citera
2021-12-07, 16:49
Medlem
dialektikers avatar
Jaha, det bara fortsätter att hoppa grodor ur den där omogna ministerns mun.

https://www.svt.se/kultur/strandhall...langds-avstand

Den där människan beter sig som en barnunge.
Otroligt otryggt att hon ska befinna sig i maktposition med alla sina beteenden.
Citera
2021-12-07, 16:52
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Ministrar som twittrar ger ett ovärdigt intryck

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...-lite-att-gora

Håller med Melin där.
Opålitligt och ovärdigt intryck.
Citera
2021-12-07, 17:00
Medlem
Jag förstår att så många i tråden går igång och har sexuella fantasier om Strandhäll. Hon ser ju ut som en uppblåsbar sexdocka med sina uppspärrade ögon 😂
Citera
2021-12-07, 17:46
Medlem
Krimkolls avatar
Hon missköter ju helt uppenbart både sitt uppdrag och sitt privatliv. Skyller alltid ifrån sig och försöker alltid komma undan med något utspel om Sverigedemokraterna och liknande. Hon är uppenbart inkompetent och helt olämplig som minister.

Nej, det är inte samma sak om vanligt folk får en anmärkning som när en minister som tjänar 160.000-200.000 kronor i månaden får det. Genom slarv, nonchalans, misskötsel och dumhet. Hon kan uppenbart varken sköta sig själv och ännu mindre en ministerpost med ansvar för ett helt land och dess befolkning. Hon är en politisk aktivist, en nolla som inte ska ha något ansvar. Hon kan sitta och tycka till på twitter där hon hör hemma. Inte på en ministerpost hon är uppenbart helt inkompetent för att inneha.
Citera
2021-12-07, 22:08
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Håller med Melin där. Opålitligt och ovärdigt intryck.

Ja till och med sossar är trötta på henne.
Citera
2021-12-08, 06:45
Medlem
Citat:

Otroligt otryggt att hon ska befinna sig i maktposition med alla sina beteenden.

Strandhäll beter sig som en omogen tuggummituggande FJORTIS med bara typ Zara Larsson i skallen !
Men så skrev Horace Engdahl redan 2011 om Tyskland som ett land för vuxna... Underförstått att Sverige är ett land för omogna tonåringar som kräver ögonblicklig tillfredsställelse
Citera
2021-12-08, 06:47
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:

Citat:
Ibland går det snabbt på sociala medier och den här gången reagerade jag för hastigt.

Ännu en anledning till att hon inte är lämplig - dålig impulskontroll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in