2020-07-02, 08:09
Medlem
Hur var det på Antonios födelsedag, var den sista systern som Anna fortfarande hade kontakt med där? Eller verkar de också brutit kontakten. Känns klassiskt med att familjen säger ifrån om missbruk och att den beroende hellre säger upp kontakten än slutar missbruka. Hon la ju upp nåt om att någon inte ska lägga sig i hennes liv för ett tag sen.
Citera
2020-07-02, 09:30
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
"Jag vill inte ha, jag vill ha"?!!! Varför är du överhuvudtaget här i forumet? Lobbar du för märstatunnan, dömt att misslyckas? Byt forum innan du gör bort dig mer idi
På den korta tid jag kollat den här tråden har det varit så många missuppfattningar i realtid så man blir misstänksam mot hur vissa användare tolkat historien.
Jag vill därför inte slösa tid på att läsa fria fantasier. Jag vill läsa källan för att bilda mej en egen uppfattning.
Har fått vad jag behöver nu från några i tråden som förstår detta. Så du kan lägga ner dina ansträngningar.
Citera
2020-07-02, 09:49
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Finns ett ord för hennes beteende som vi såg på Instagram Live: tjackluder.
Knappnålspupiller, maniskt beteende... Munrörelserna....Men

Citat:
... "Tjackhora" brukar missbrukare kallas generellt, oavsett om de brukar opioider/opiater, eller centralstimulerande.
Tjackluder och tjackhora om en människa som troligen tar smärtstillande ihop med några glas vin?
Då har vi extrema mängder av tjackhoror runtom oss ska du veta.

Håller alla med om denne användares glasklara analyser? Om ingen reagerar på sådant här faller all trovärdighet i tråden.
Citera
2020-07-02, 11:19
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Hur var det på Antonios födelsedag, var den sista systern som Anna fortfarande hade kontakt med där? Eller verkar de också brutit kontakten. Känns klassiskt med att familjen säger ifrån om missbruk och att den beroende hellre säger upp kontakten än slutar missbruka. Hon la ju upp nåt om att någon inte ska lägga sig i hennes liv för ett tag sen.

Syrran + ena dottern var där när V fyllde år .
Det var inte många dagar sedan Anna taggade sin syster i en story .
Har de inte bil , så är det inte så konstigt att de inte hälsar på så mkt . Lång väg med SL fr söder om stan till Odensala . Och det skulle iallafall jag undvika i dagens läge .
Citera
2020-07-02, 12:54
Medlem
SmygarBerits avatar
Som Farao säger i NRJ. "Anna Books liv är som en brunn av galenskap som aldrig sinar"
Citera
2020-07-02, 12:55
Medlem
Är det någon som vet om hon har kvar sin häst? Hon köpte ju en efter biggest looser och snackade massor om det då. Sen har man inte sett någonting om den?
Citera
2020-07-02, 13:01
Medlem
Zassazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kontrollkontroll
Är det någon som vet om hon har kvar sin häst? Hon köpte ju en efter biggest looser och snackade massor om det då. Sen har man inte sett någonting om den?

Den fick problem med ryggen och vilar ut hos ny ägare.
Citera
2020-07-02, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart

Håller alla med om denne användares glasklara analyser? Om ingen reagerar på sådant här faller all trovärdighet i tråden.

Du gör verkligen skäl för ditt nick name här; "Inge' smart". För det är precis vad du är; inte smart.

Du är faktaresistent människa! FUP:arna finns, videoklippen finns, Annas blogg finns....

Men fortsätt du att förneka. Du vill ju "bilda dig en egen uppfattning". Men mig lurar du inte, du har redan bestämt dig för vad du tycker att sanningen är. FUP:ar och annat enligt dig är fake news.
Citera
2020-07-02, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
På den korta tid jag kollat den här tråden har det varit så många missuppfattningar i realtid så man blir misstänksam mot hur vissa användare tolkat historien.
Jag vill därför inte slösa tid på att läsa fria fantasier. Jag vill läsa källan för att bilda mej en egen uppfattning.
Har fått vad jag behöver nu från några i tråden som förstår detta. Så du kan lägga ner dina ansträngningar.

Du säger själv att du inte har koll på Anna och huruvida allting stämmer.
Men i nästa mening avfärdar du allt som "lögner och missuppfattningar".

Tråden har snart 37 000 inlägg fördelade på över 3000 sidor. Du har varit i tråden i 2 veckor. Läs på för fan! Allt finns här, svart på vitt!

Börjar nästan tro att du är lika korkad som Anna.
Citera
2020-07-02, 13:22
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Du säger själv att du inte har koll på Anna och huruvida allting stämmer.
Men i nästa mening avfärdar du allt som "lögner och missuppfattningar".

Tråden har snart 37 000 inlägg fördelade på över 3000 sidor. Du har varit i tråden i 2 veckor. Läs på för fan! Allt finns här, svart på vitt!

Börjar nästan tro att du är lika korkad som Anna.
Du verkar inte läskunnig. Jag har ännu inte hunnit plöja igenom fuppar och äldre insta. Därför kommenterar jag inte diskussioner ännu om Annas försvar av Antonio. Där jag också kommer att vara kritisk om det stämmer som många skriver här.
Skillnaden mellan dìg och mig är att jag vill bilda mig en egen uppfattning i stället för att bara vara medlöpare i drevet.
Citera
2020-07-02, 14:35
Jag kan inte låta bli att undra ... om nu brännan blir så himla bra varje gång i det där solariet de är stammisar på, varför måste de göra det så himla ofta då? Trots uppnådd färg?
Citera
2020-07-02, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontrollkontroll
Fast nej,hon köpte väl ingen egen häst!? Utan hon tillbringade tid i ett stall med att rida och sköta om en häst eller hästar? Det är stor skillnad på att äga en häst, och vara på ett stall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in