2020-07-02, 14:50
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kontrollkontroll
Är det någon som vet om hon har kvar sin häst? Hon köpte ju en efter biggest looser och snackade massor om det då. Sen har man inte sett någonting om den?
Tror aldrig hon ägde någon häst utan bara hängde vid stallet ett tag.
Citera
2020-07-02, 14:57
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Fast nej,hon köpte väl ingen egen häst!? Utan hon tillbringade tid i ett stall med att rida och sköta om en häst eller hästar? Det är stor skillnad på att äga en häst, och vara på ett stall.

Anna har inte råd att köpa en häst och ännu mindre har hon råd att betala löpande kostnader för hästen.
Det finns en film där Anna klappar på en häst, det syns tydligt att Anna inte är van vid hästar.
Citera
2020-07-02, 14:59
Medlem
vemvisstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Du verkar inte läskunnig. Jag har ännu inte hunnit plöja igenom fuppar och äldre insta. Därför kommenterar jag inte diskussioner ännu om Annas försvar av Antonio. Där jag också kommer att vara kritisk om det stämmer som många skriver här.
Skillnaden mellan dìg och mig är att jag vill bilda mig en egen uppfattning i stället för att bara vara medlöpare i drevet.
Inte smart men Du kanske kan skumma igenom domen för snopp snurran Antonio det borde räcka för att även Du skall förstå varför han blev dömd för våldtäkt.
Ladda ned och läs så kanske Du sedan kan skriva jävlar vad smart jag är jag förstår mer och nu !
https://forumfiles.com/raBdbec9b0/An...2017-06-09.pdf
Citera
2020-07-02, 15:09
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Är det någon som vet om hon har kvar sin häst? Hon köpte ju en efter biggest looser och snackade massor om det då. Sen har man inte sett någonting om den?
Nej, hon köpte inte en häst efter biggest loser.
Citera
2020-07-02, 15:17
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Tror aldrig hon ägde någon häst utan bara hängde vid stallet ett tag.
Hon påstod att hon ägt en häst tidigare, någon frågade henne i en chat i Aftonbladet (det var när V var fyra år). I samma chat sa hon att hon var "liten i maten" och "Min kille och min man heter Roberto."
Liten i maten?
Citera
2020-07-02, 18:26
Medlem
TPLs avatar
På filterbilden på Instagram (där hon skrev om hygien och deo) syns det tydligt att det är grått i hårfästet. Hur ofta färgar hon sitt hår?
Hon pratar ofta om miljö och om hur godhjärtad och ärlig hon är. Jag undrar om hon vet att det där extrahåret hon har troligen kommer från läger i Kina? Nyligen landade ett jätteparti av människohår i USA.
Tror jag sett på hennes Instagram att hon hade äkta hår. Hon kanske ska ändra sitt miljötänk?
Citera
2020-07-02, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tadalafil
Visst är det så.Mobben får sitt syre genom att trycka ner Anna Book så långt som möjligt. Helst så långt så hon tar sitt liv. Då är deras seger total!
Det är väl ingen som vill att hon ska ta sitt liv din knäppgök. Är hon så illa i psyket måste väl hennes närmaste hjälpa henne.. Du som är så duktig ta en dag i ditt usla liv och åk hem till Anna och hjälp henne. Sitt inte här och skriv skit bli en moder Theresa.
Citera
2020-07-02, 18:58
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Inte smart men Du kanske kan skumma igenom domen för snopp snurran Antonio det borde räcka för att även Du skall förstå varför han blev dömd för våldtäkt.
Ladda ned och läs så kanske Du sedan kan skriva jävlar vad smart jag är jag förstår mer och nu !
https://forumfiles.com/raBdbec9b0/An...2017-06-09.pdf
Denna tråd handlar iinte om Antonio, utan om Anna.
Fuppen kommer att hjälpa mig att värdera Annas försvar av honom. Du ska veta att jag är djävligt kritisk mot föräldrar som försvarar sina barn in absurdum. Dom gör ungarna en stor otjänst med detta iom att barnen aldrig får lära sig ta ansvar.
Men måste som sagt läsa Annas insta-inlägg innan jag dömer ut henne. Något inlägg i denna tråden nämnde att dom var från 2016. Jag är kass på insta så jag letar fortfarande.
Citera
2020-07-02, 19:07
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Du gör verkligen skäl för ditt nick name här; "Inge' smart". För det är precis vad du är; inte smart.

Du är faktaresistent människa! FUP:arna finns, videoklippen finns, Annas blogg finns....

Men fortsätt du att förneka. Du vill ju "bilda dig en egen uppfattning". Men mig lurar du inte, du har redan bestämt dig för vad du tycker att sanningen är. FUP:ar och annat enligt dig är fake news.
Absolut inte. När jag gått igenom fup och framförallt Annas försvar av Antonio kanske jag blir lika kritisk som du.
Men snälla, det är ett digert material. Kan jag få läsa igenom innan du jumps to conclusions?
Citera
2020-07-02, 19:12
Medlem
Citat:
Hon köpte väl ingen egen häst vad jag minns.
Citera
2020-07-02, 19:14
Medlem
vemvisstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Denna tråd handlar iinte om Antonio, utan om Anna.
Fuppen kommer att hjälpa mig att värdera Annas försvar av honom. Du ska veta att jag är djävligt kritisk mot föräldrar som försvarar sina barn in absurdum. Dom gör ungarna en stor otjänst med detta iom att barnen aldrig får lära sig ta ansvar.
Men måste som sagt läsa Annas insta-inlägg innan jag dömer ut henne. Något inlägg i denna tråden nämnde att dom var från 2016. Jag är kass på insta så jag letar fortfarande.
Antonio är en del av Annas liv, och det hör hemma i tråden då Du inte tycks förstå att Märstas drottning tar honom i försvar.
Vad fan skall Du med FUP till ? skall Du försöka ändra domen eller hur fan tänker du, domen är det centrala när det gäller Tok Anna och Antonio.
Citera
2020-07-02, 19:18
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Antonio är en del av Annas liv, och det hör hemma i tråden då Du inte tycks förstå att Märstas drottning tar honom i försvar.
Vad fan skall Du med FUP till ? skall Du försöka ändra domen eller hur fan tänker du, domen är det centrala när det gäller Tok Anna och Antonio.
Detta är intressant. Antonio är en del av Annas liv, helt korrekt. Men hon kan knappast dömas för att han begår en våldtäkt. Däremot kan hon dömas för att ha skuldbelagt ett våldtäktsoffer vilket är något av det lägsta som finns i min bok.
Först kollar jag fup, sedan insta. Får då en bättre bild av hur förkastligt hennes försvar av sonen var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in