2020-07-01, 22:58
Medlem
Ovcharkas avatar
Små pupiller och irrationellt beteende får mig att tänka på nån som käkar Tramadol, Citodon etc (Smärtstillande) och blandar med nåt glas vin eller fyra.

Sorglös (Smärtstillande) och irrationell (Alkohol).

Har misstänkt denna mix länge.
Citera
2020-07-01, 23:00
Medlem
TPLs avatar
Från Bloggbevakning.se idag:

"Jag har tappat räkningen på antalet gånger jag sett eller hört Anna Book beskriva följande rutin:

1. Att hon duschat
2. Att hon smörjt in sig från topp till tå
3. Att hon doftar gott

Är hon orolig att någon ska tro att hon luktar illa? Är det anledningen till denna dofthysteri som hon sedan med ett lååååååångt inlägg både försvarar och förklarar?
Hon verkar vara så arg och skrivit så fort att hon knappt hunnit med att sätta dit en enda emoji, och vi som känner Anna och hennes emojiberoende vet vad det innebär.

Då är hon ARG!
Ilsk så det förslår. Satan i gatan du! *morr"

Citera
2020-07-01, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Från Bloggbevakning.se idag:

"Jag har tappat räkningen på antalet gånger jag sett eller hört Anna Book beskriva följande rutin:

1. Att hon duschat
2. Att hon smörjt in sig från topp till tå
3. Att hon doftar gott

Är hon orolig att någon ska tro att hon luktar illa? Är det anledningen till denna dofthysteri som hon sedan med ett lååååååångt inlägg både försvarar och förklarar?
Hon verkar vara så arg och skrivit så fort att hon knappt hunnit med att sätta dit en enda emoji, och vi som känner Anna och hennes emojiberoende vet vad det innebär.

Då är hon ARG!
Ilsk så det förslår. Satan i gatan du! *morr"

Missbrukarbeteende. Manisk, vanföreställningar, paranoid.
Citera
2020-07-01, 23:09
Medlem
I liven sa Anna att hon har bott på många "fiiiiiiiiina adresser" och "fiiiiiina områden" genom åren.

Mig veterligen har hon aldrig bott på andra adresser än på sin höjd medelklass-områden.

Jag vet att man kan begära ut en fullständig förteckning hos Skatteverket över en persons samtliga adresser genom åren. Kanske borde göra det
Senast redigerad av blueberrycake 2020-07-01 kl. 23:14.
Citera
2020-07-01, 23:14
Medlem
TPLs avatar
Kolla kommentarerna till Annas hygienutfall på Bloggbevakning.se
Finns bilder från hennes Instagram där. Bland annat det där med amassadörsskapet.
Casa Blanca = Ambassaden.
Citera
2020-07-02, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Små pupiller och irrationellt beteende får mig att tänka på nån som käkar Tramadol, Citodon etc (Smärtstillande) och blandar med nåt glas vin eller fyra.

Sorglös (Smärtstillande) och irrationell (Alkohol).

Har misstänkt denna mix länge.
Är inte tramadol+alkohol = döden?
Citera
2020-07-02, 01:33
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Är inte tramadol+alkohol = döden?

Nä, inte nödvändigtvis. Men att kombinera hyfsde mängder av de båda, dvs stora, kan leda till andningsdepression och, såklart, i sin tur död.
Citera
2020-07-02, 02:00
Medlem
HateWrecks avatar
Jag har skrivit det flera gånger innan och jag hävdar fortfarande bestämt opioider.
Tramadol eller Tiparol med största sannolikhet.
Allt stämmer. Beteenden, fysiska symptom, förvirring och besök på akuten för olika smärttillstånd.

Sprutan i knäet här senast lär ha varit kortison.
Jag skulle våga sätta en slant på att hon även fick med sig recept på iaf en liten ask syntetmorfin av något slag den gången.

Jätteont i knät, svanskotan, ryggen, nacken är olika tillstånd där läkare inte kan se att pat ljuger.
Man skickar inte någon på röntgen för ett knä som har trasslat förr eller ett "ryggskott".
Kan patienten halta sig fram så smärtlindrar man. Det vet alla "Annor" som gillar att knapra piller.
Jag tycker det verkar som våran Anna har rätt bra koll på hur man lirkar ut recept från sjukvården.

Jag tvivlar på att alkohol är inblandat då det brukar ge en än mer explosiv effekt.
Knappast heller enbart alkohol. Hon har iaf inget klassiskt alkisbeteende.
Psykisk sjukdom tror jag inte på. Även om hon tidvis framstår som lite psykotisk så beror det nog isf snarare på värktabletterna.

Möjligtvis skulle det kunna vara någon stämningshöjande/antidepressiv medicin som orsakar hennes beteende. Möjligtvis!!
Om det är så har hon dock inte rätt preparat utskrivet, alternativt tar hon inte medicinen enligt föreskrift.
Detta eftersom hon i så fall är medicinerad till den grad att hon framstår som bipolär.
Senast redigerad av HateWreck 2020-07-02 kl. 02:12.
Citera
2020-07-02, 04:47
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Jag har skrivit det flera gånger innan och jag hävdar fortfarande bestämt opioider.
Tramadol eller Tiparol med största sannolikhet.
Allt stämmer. Beteenden, fysiska symptom, förvirring och besök på akuten för olika smärttillstånd.

Sprutan i knäet här senast lär ha varit kortison.
Jag skulle våga sätta en slant på att hon även fick med sig recept på iaf en liten ask syntetmorfin av något slag den gången.

Jätteont i knät, svanskotan, ryggen, nacken är olika tillstånd där läkare inte kan se att pat ljuger.
Man skickar inte någon på röntgen för ett knä som har trasslat förr eller ett "ryggskott".
Kan patienten halta sig fram så smärtlindrar man. Det vet alla "Annor" som gillar att knapra piller.
Jag tycker det verkar som våran Anna har rätt bra koll på hur man lirkar ut recept från sjukvården.

Jag tvivlar på att alkohol är inblandat då det brukar ge en än mer explosiv effekt.
Knappast heller enbart alkohol. Hon har iaf inget klassiskt alkisbeteende.
Psykisk sjukdom tror jag inte på. Även om hon tidvis framstår som lite psykotisk så beror det nog isf snarare på värktabletterna.

Möjligtvis skulle det kunna vara någon stämningshöjande/antidepressiv medicin som orsakar hennes beteende. Möjligtvis!!
Om det är så har hon dock inte rätt preparat utskrivet, alternativt tar hon inte medicinen enligt föreskrift.
Detta eftersom hon i så fall är medicinerad till den grad att hon framstår som bipolär.
Du verkar vara erfaren och jag tror din teori är den bästa som presenterats i tråden dock tror inte på någon antidepp, det ger ingen tripp.
Citera
2020-07-02, 05:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Så är det. Psykiatrin har inte så stor erfarenhet av hennes diagnos(er). Annas lista börjar bli väldigt lång nu. Hennes multimissbruk , det blir en svårknäckt nöt, för den som har okunskap nog för att ta sej an en patient som hon.
Hela patrasket lever i en symbios där märstatunnan styr med järnhand och resten tassar på tå för att minimera psykbryt, gråtattacker och aggressivitet. Bara ta detta med hennes lives där hon svär och skriker, närmast drogad, och de övriga mjäkar. En av orsakerna tror jag att de bor kvar hemma, tunnan har bestämt så. Kommer säker fler stugor på tomten. Här måste hela familjen behandlas, om det ens går, för att komma åt destruktiviteten. Något för Dr Phil att bita i...
Citera
2020-07-02, 05:56
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Du verkar vara erfaren och jag tror din teori är den bästa som presenterats i tråden dock tror inte på någon antidepp, det ger ingen tripp.
Det finns så många olika mediciner av det slaget.
Om man tar större dos än man ska eller inte tar regelbundet så kan vissa av dem göra så att man blir lite fladdrig.

Men som jag skrev är jag tämligen övertygad att Anna käkar värktabletter.
Hon kryssar verkligen i alla rutorna för "pillerkärring".
Har tydligen också gråtit ut om att hon varit beroende av tabletter tidigare, efter något/några ingrepp i sin stackars kropp.
Citera
2020-07-02, 06:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Det finns så många olika mediciner av det slaget.
Om man tar större dos än man ska eller inte tar regelbundet så kan vissa av dem göra så att man blir lite fladdrig.

Men som jag skrev är jag tämligen övertygad att Anna käkar värktabletter.
Hon kryssar verkligen i alla rutorna för "pillerkärring".
Har tydligen också gråtit ut om att hon varit beroende av tabletter tidigare, efter något/några ingrepp i sin stackars kropp.
Helt säker, stortån eller var det svanskotan? Minns inte riktigt eftersom det varit så mycket. Krävt och gråtit sig till morfinpreparat. Münchhausens by proxy? Apropå övriga familjemedlemmars diverse krämpor...så hon kommer åt preparat...fast hon köper säkert utan recept, halmpyntet får gnaga på arvet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in