2020-06-30, 08:11
Medlem
lååångt inlägg från story om hygien

https://postimg.cc/3WzF8Ykm
Citera
2020-06-30, 08:31
Medlem
Någon som vet hur det går med Attefallshuset?
Citera
2020-06-30, 08:49
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Någon som vet hur det går med Attefallshuset?
Du menar lekstugan, vet faktiskt inte ser inte hennes instagram. Jag har inte heller hittat byggbolagets instagram.
Citera
2020-06-30, 09:27
Medlem
Zassazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av encephalization
Våldtäkt mot barn är dock något som inte alla har i bagaget? Jag håller med om att diskussioner kring deras utseenden kanske inte alltid är optimalt men... Jag hoppas denna tråden lever och påminner eftervärlden om vilket avskum han är, om den så måste hållas i liv med förolämpningar om mongoloida ansiktsformer och käkpartier som saknar bottenvåning.
Hur gammal var han när detta hände och ska han inte få en chans till i livet, till och med mördare släpps ut i samhället igen.
Och du hackar på grabbens utseende, hur ser du själv ut, lägg gärna ut en bild.
Jag hoppas han kan bygga upp sitt självförtroende, hitta en bra tjej och flytta till eget boende.
Nog om honom från mig, tråden är inte om honom.
Citera
2020-06-30, 09:35
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
lååångt inlägg från story om hygien

https://postimg.cc/3WzF8Ykm
Som vanligt blir man helt snurrig av att läsa hennes bedrövliga svenska med caps lock på vartannat ord. Förstår inte vitsen för hon framstår bara som en 8-åring i skrift.
Citera
2020-06-30, 09:46
Medlem
Något jag verkligen ser fram emot är att Anna, i stället för att svara på instagram, börjar svara/försvara direkt i den här tråden. Men det förstås, här kan man ju inte radera och blockera så jag får nog fortsätta vänta.
Citera
2020-06-30, 10:00
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Något jag verkligen ser fram emot är att Anna, i stället för att svara på instagram, börjar svara/försvara direkt i den här tråden. Men det förstås, här kan man ju inte radera och blockera så jag får nog fortsätta vänta.
Det skulle vara en riktig höjdare men då blir det svårt med alla filterbilder.
Vore mycket intressant om hon skrev här, vi vet ju att hon läser tråden. Hennes långa utläggning om PK och hygien nyligen innehöll bara ett fåtal utfyllnadsfigurer så det går åt rätt håll.
Citera
2020-06-30, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Du menar lekstugan, vet faktiskt inte ser inte hennes instagram. Jag har inte heller hittat byggbolagets instagram.

Terraluxbygg heter det. Har jag drömt att Anna hade bilder på lillstugan och hade taggat firman? I såna fall borttaget från hennes IG nu. Fnurra på tråden?
Citera
2020-06-30, 11:03
Medlem
När jag frågade destination_sigtuna om de BETT henne vara ambassadör, enligt hennes instastory, och visade skärmdump på den där hon skriver att de bett henne vara det svarar de:

Hej,
Anna är en av väldigt många både kända och okända Sigtunabor som hörsammat vår vädjan om hjälp med att lyfta och stötta Sigtunas av Coronakrien hårt sargade besöksnäring.
Ingen av alla dessa stolta Sigtunabor har vi ingått något betalt samarbete med utan de bidrar i den mån de kan eller vill med det man kan för att stärka en älskad hembygd.
Citera
2020-06-30, 11:11
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
När jag frågade destination_sigtuna om de BETT henne vara ambassadör, enligt hennes instastory, och visade skärmdump på den där hon skriver att de bett henne vara det svarar de:

Hej,
Anna är en av väldigt många både kända och okända Sigtunabor som hörsammat vår vädjan om hjälp med att lyfta och stötta Sigtunas av Coronakrien hårt sargade besöksnäring.
Ingen av alla dessa stolta Sigtunabor har vi ingått något betalt samarbete med utan de bidrar i den mån de kan eller vill med det man kan för att stärka en älskad hembygd.
Man kan undra hur deras vädjan sett ut, jag har i alla fall inte sett någon vädjan som jag kunnat hörsamma. Nu tror jag inte jag skulle vara någon vidare ambassadör heller men man kan ändå undra hur det gått till. Känns inte helt klart ännu att Anna ljuger.
Citera
2020-06-30, 11:12
Medlem
Citat:

Hej,

Väldigt fint gjort av Anna att avstå betalning för att hjälpa hembygden. Anna och hela hennes familj är ett föredöme i dessa virustider.
Citera
2020-06-30, 11:50
Medlem
vemvisstes avatar
Citat:

Hej,
Det där är en svars mall dom skapat för jag fick exakt samma svar.
https://postimg.cc/5HXHRvn2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in