Citat:
Ursprungligen postat av
Muminflickan
Jag läste också det .Jag har börjat följa My vilket är trevligt. Hon står för att hon gått upp i vikt. Hon är inte otrevlig mot sina följare som Anna som blir rasande vid minsta påpekande. Anna har inte träffat My sedan My lade upp bilder där man kunde se hur tjock hon är .
Man undrar vem Anna tror att hon lurar med sina filtrerade bilder som inte visar hur hon faktiskt ser ut. För vem är det som Anna ljuger?
Jag tror ingen egentligen bryr sig om att Anna återigen är tjock men för Anna tycks det vara viktigt att påvisa att hon är smal. Varför? Lägga upp gamla ofiltrerade bilder bredvid nytagna filtrerade bilder där hon ska visa att hon idag är så hälsosam och smal samt äntligen mår bra och är lycklig.
Har man följt Anna under några år vet man att detta inte stämmer och att hon kommer att göra samma påståenden nästa år igen. Att NU, äntligen, mår hon bra och är så lycklig och trygg i sig själv till skillnad mot förra året när hon påstod samma sak, precis som året innan det och året innan det osv osv.
Anna tycks vara väldigt fokuserad på att försöka visa upp en bild av sig själv och sin familj som inte stämmer överens med verkligheten. Att hon har Pernilla W som förebild är väldigt tydligt och det skaver tydligen väldigt i själen på Anna över hur framgångsrika man är i den familjen till skillnad mot Annas egen familj. Medan Anna och hennes familj strosar omkring hemma utan att ha något att göra om dagarna så är Pernilla W med familj fullt upptagna med sina karriärer och att tjäna miljoner.
För Annas del lämnade tåget perrongen på 80-talet. Anna sitter kvar på bänken och tjatar om att hon ska med på tåget. Det är tragiskt att människor omkring henne inte förmått henne att inse att hon aldrig kommer att lyckas som artist och därför måste ta tag i sitt liv för att satsa på något annat.
Bindefeld är ju en av människorna som hjälpt henne att hålla sig kvar i rampljuset trots att artistkarriären sedan länge varit över men nu tycks ju även han vänt Anna ryggen. Undrar vad som hänt där?