2020-06-16, 23:16
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Varför vill man catfisha Anna Book?
Det finns väl någon stackars sate som tycker hon ser bra ut.
Citera
2020-06-16, 23:49
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Kan det vara detta som åsyftas tro?

https://www.expressen.se/noje/anna-b...app-inte-okej/

Det roligaste är Annas sista ord i artikeln...
Hon är motsägelsefull som vanligt.
Citat:
Folk måste lära sig sunt förnuft - stå för den du är, säger Anna Book.
Ja, som tex att man är rynkigare i verkligheten än vad man vill visa på bild.
Det är ju att lura folk med..
Citera
2020-06-16, 23:55
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maal
Visa mig gärna vad du syftar på.
Har du hört honom prata? Räcker med att höra honom försöka dra ett skämt för att förstå vilken nivå han ligger på.
Citera
2020-06-17, 10:32
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Ganska skicklig på smink... Vet en kollega som sminkar sig så hårt att när hon skrattar så krackelerar sminket och Skrattlinjerna lämnar vita streck... Det har vi sluppit med Anna men det är klart, hon solar ju solarium så...

Kan även bero på vilket sminkmärke man använder, om man är skicklig på smink..kommenterar inte folk att det är för mycket smink.
Anna verkar använda samma puder som Donald Trump.
Citera
2020-06-17, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Har du hört honom prata? Räcker med att höra honom försöka dra ett skämt för att förstå vilken nivå han ligger på.

Nej, inte många ord, nästan bara sett honom på bild. Det var därför jag frågade efter nåt att titta på.
Jag tror fortfarande inte att han är mer efterbliven än vad 50 % av de som särskriver på fb är. Han verkar bara snäll.
Och han ser definitivt bättre ut än Runar, Paolo, Börje Salming, Lasse Berghagen, Kalle Moraeus...
Att sen ungarna beter sig som de gör, well, Anna har väl aldrig tagit ansvar för nåt som hon gjort. Hon blåljuger hur uppenbart det än är. Och barn gör som vuxna gör.
Citera
2020-06-17, 12:25
Medlem
Idag ska Anna få cred av mig och det gäller hennes lek med lera. Har aldrig själv testat att dreja men det är nog inte helt enkelt att få till det snyggt. Anna har talang för detta. För att vara nybörjare så måste jag säga att hennes alster ser bra ut. Kul när man hittar något positivt att säga om henne.
Citera
2020-06-17, 13:31
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Idag ska Anna få cred av mig och det gäller hennes lek med lera. Har aldrig själv testat att dreja men det är nog inte helt enkelt att få till det snyggt. Anna har talang för detta. För att vara nybörjare så måste jag säga att hennes alster ser bra ut. Kul när man hittar något positivt att säga om henne.
Självklart ska hon ha cred, klart snygga.

Men måste ju vara något terapijobb hon blivit ordinerad av sin läkare, typ arbetsträning. Annars är det ju inte så vanligt med drejande idag.

Tycker man ska respektera de som mår dåligt och ändå försöker få dagarna och gå.
Citera
2020-06-17, 14:00
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Nej, inte många ord, nästan bara sett honom på bild. Det var därför jag frågade efter nåt att titta på.
Jag tror fortfarande inte att han är mer efterbliven än vad 50 % av de som särskriver på fb är. Han verkar bara snäll.
Och han ser definitivt bättre ut än Runar, Paolo, Börje Salming, Lasse Berghagen, Kalle Moraeus...
Att sen ungarna beter sig som de gör, well, Anna har väl aldrig tagit ansvar för nåt som hon gjort. Hon blåljuger hur uppenbart det än är. Och barn gör som vuxna gör.
Jag tror inte han är efterbliven, jag tror han har lätt nedsatt intellektuellt alternativt en lätt bokstavsstörning.
Han verkar ha svårt med social ques.
Jag tror inte han är snäll, han känns dryg och överlägsen och han har del i att både Anna och barnen beter sig som de gör.

Sen fattar jag inte vad det spelar för roll hur han ser ut och att det finns andra som ser sämre ut? Finns massa som ser bättre ut med. Och just de du nämner har ju utfört bra mycket mer i livet än vad han har.
Citera
2020-06-17, 14:00
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil

Det vore ju jättekul om hon har talang. Då dröjer det inte länge innan Odensala begåvas med ett café för turister där man kan köpa drejade temuggar. Barnen kan sköta caféet medan Anna och Roberto livar Ghost i Attefallshuset.

Nu ska man ju inte sälja skinnet förrän björnen är skjuten, men jag får en liten illavarslande känsla att porslinet är lite föööör bra för en glad amatör. Dreja är svårt. Det ligger såklart i kursens intresse att ha nöjda deltagare. Tror nog alla deltagare får mer eller mindre mycket hjälp. Vi får väl se när hon skapat något helt på egen hand.
Citera
2020-06-17, 14:46
Medlem
TPLs avatar
Två roliga saker om Anna på Bloggbevakning. Om trasiga mobiler och om blockeliblock.
Citera
2020-06-17, 16:47
Medlem
Citat:
Tror...ååååkei🙄 så dom snubbarna är dina referenser...det är till å sikta högt🤣. Lägg in en stöt på halmpyntet vettja😉😂
Citera
2020-06-17, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Två roliga saker om Anna på Bloggbevakning. Om trasiga mobiler och om blockeliblock.
Mm och sen hennes frukost honäter ju inte bröd men ändå kommer ju brröd på hennes ig varje dag 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in