2020-06-24, 16:20
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det räcker kanske inte till? När hon klagade över att det skar in i halsen tänkte jag att hon borde sitta på en sån där kudde man har till halvstora barn men då når de korta benen inte ner till pedalerna.
Jag hade en granne på 70-talet. Hon var i kärringens längd. När vi skulle ut och åka, satt hon på telefonkataloger. Kan ju inte påstå att jag kände mej särskilt trygg.
Citera
2020-06-24, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Lite tragikomiskt, hon är ju fet som en padda, men bilderna visar något annat, arma krake.
Kom ihåg att Anna använder INGA filter, PW och alla som säger det är lögnare och mobbare 🤣
Citera
2020-06-24, 16:22
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Kom ihåg att Anna använder INGA filter, PW och alla som säger det är lögnare och mobbare 🤣

Anna kanske tror att filler och filter är samma sak?
Citera
2020-06-24, 16:23
Medlem
Hon följde med MY på shopping igår, börjar med korv sedan blir det pizza inte undra på att hon ser ut som hon gör, men det var säkert inte hennes mat utan MYs för AB äter bara ”jätte jätte lite och nyttigt”
Citera
2020-06-24, 16:25
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jag hade en granne på 70-talet. Hon var i kärringens längd. När vi skulle ut och åka, satt hon på telefonkataloger. Kan ju inte påstå att jag kände mej särskilt trygg.
Anna, och andra, skulle vara tryggare om hon satt på mobilen - med eller utan bälte.
Citera
2020-06-24, 16:31
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zassaz
7 bedjande händer hahaha...är inte alla dessa symboler också ett slags missbruk, iaf kraftig överanvändning.
Jo, önskar att jag kunde illustrera det men har ingen sån tyvärr.
Jo! Hittade dem nu.
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏♥️
Citera
2020-06-24, 16:35
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Du glömde fettsugningen, plastikop av lös hud efter GBP, borttagning av gäddhäng, botox, powerwalks, PT, skidåkning, gräsklippning, trappträning, rundvandringar i alla varuhus och köplador. Puh, orkar inte mer nu, måste äta en korv.

Och du glömde spontanknullandet på ICAs kundtoalett.
Citera
2020-06-24, 16:38
Medlem
Idag fyller älskade Antonio 20 år
Citera
2020-06-24, 16:42
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80

Grattis, du dömda brottsling! En kriminell apa utan haka, med en tattare till mor och zigenare till far; Hurra! Hurra! Hurra!

(Nej, inget fyrfaldigt till det beniga lilla halvmongot med pitten i vädret)
Citera
2020-06-24, 16:47
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Han försökte ju stoppa våldtäkten orm man frågar Felicia. Undra om det blir en lika "storslagen" fest som Vanessa fick.
Citera
2020-06-24, 16:48
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Du glömde fettsugningen, plastikop av lös hud efter GBP, borttagning av gäddhäng, botox, powerwalks, PT, skidåkning, gräsklippning, trappträning, rundvandringar i alla varuhus och köplador. Puh, orkar inte mer nu, måste äta en korv.
Hon kunde ju slå ett par flugor i samma smäll och öppna en franchise till Pølsemannen i Sigtuna.
Med en 3rätters Bookspecial, kanelbulle, korv och pizza.
Citera
2020-06-24, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Han försökte ju stoppa våldtäkten orm man frågar Felicia. Undra om det blir en lika "storslagen" fest som Vanessa fick.
Hurdå stoppa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in