2020-06-22, 23:36
Medlem
Studerat ett år och fått alla poäng, tänkte logga in och kolla läget men står nu att jag inte ens har en registrerad profil, nån med liknande problem?
Citera
2020-06-23, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggerboi
Studerat ett år och fått alla poäng, tänkte logga in och kolla läget men står nu att jag inte ens har en registrerad profil, nån med liknande problem?

Jag kan inte logga in men bank-id. Försökte skaffa ny personlig kod, men det gick inte heller.
Citera
2020-06-23, 05:46
Medlem
Någon som vill ringa när de öppnar och fråga vad problemet är?
Citera
2020-06-23, 07:05
Medlem
Men vad fan VARFÖR GÅR DET INTE ATT LOGGA IN!!!!!?????
Citera
2020-06-23, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Går det på något sätt att se på CSNs hemsida alla planerade inbetalningar för ett år? På sättet det visas nu så tas posterna bort löpande efter inbetalning vilket är helt idiotiskt.

finns både kommande och historiska utbetalningar på dina sidor på CSN.

Citat:
Ursprungligen postat av cescwell
Kan man få studiemedel fast att man har Privatlån? Någon med erfarenhet?

noone gives a shit, least of all CSN.
Senast redigerad av Akademian 2020-06-23 kl. 17:36.
Citera
2020-06-23, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akademian
finns både kommande och historiska utbetalningar på dina sidor på CSN.

Det jag söker är en lista på alla delbetalningar av skulden planerade för mig år 2020.
Citera
2020-06-24, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akademian
konstig fråga. du undrar varför du personligen inte kan se något som inloggad på din egen sida på CSN? hur ska vi veta något om det?

har du misstagit FB för ett chattforum?

Du menar att det meddelande om problem med inloggning som kom upp på hemsidan senare under dagen bara gällde mitt enskilda konto? Jobbigt.
Citera
2020-06-24, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Du menar att det meddelande om problem med inloggning som kom upp på hemsidan senare under dagen bara gällde mitt enskilda konto? Jobbigt.

nej, jag menar exakt det jag skriver, dvs: 1) detta är inte ett chattforum för att vädra frustrationer samt 2) vi kan inte se vad som inte finns på dina sidor.
Citera
2020-06-24, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Det jag söker är en lista på alla delbetalningar av skulden planerade för mig år 2020.

det står i ditt skuldbrev.
Citera
2020-06-24, 22:02
Avslutad
Vår samordnare har skickat in resultat från våren, vi gjorde dock en tenta strax innan midsommar och har inte fått resultat på den. Om man kuggar på den antar jag att csn får reda på det till hösten , jag verkar dock vara befogad att få csn nu i augusti.

antar att så länge man inte hamnar efter i andra kurser och gör så gott man kan för att fixa den man kuggar på? Har förstått att om det är så att man har halkat efter i 2-3 kurser är det rätt kört?
Citera
2020-06-26, 19:24
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awesome5
Antingen har CSN missat att skicka eller så har den kommit bort när intelligensreserven (postnord) briljerat.
Mejla dem och förklara. Det brukar inte vara några problem, åtminstone inte enligt min erfarenhet.

Får man den inför varje kvartal menar du?
Citera
2020-06-26, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaslagenWasabi
Får man den inför varje kvartal menar du?
Kan jag inte svara på. Studerar just nu och ska då inte betala något, så har aldrig tänkt på hur ofta man får den.
Men nu blev jag lite osäker på om det är CSN/postnord som gjort fel eller om det är du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in