2020-06-03, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitoc11
Korrekt. Kändes inte som så lyckat..är inte min starka sida den här uppgiften men vi får se. Själv? Pratade du mycket
Jag har faktiskt ingen aning, jag får hoppas att rätt saker kom fram iaf. Tycker det var synd att man inte fick ge igenom sina steg 1 och 2 resultat som jag hört andra fått göra. Men det är väl lite speciellt med distansintervju och så. Vi får svar om 1-2 veckor sa hon så det är bara att vänta
Citera
2020-06-03, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitoc11
Tyckte frågorna som psykologen ställde inte kändes relevant till yrket. Va tycker ni

Gjorde intervjun i måndags och tyckte själv frågorna var relevanta, inte alla kanske. Men tror psykologen följer en mall och försöker få fram hur man bedömer och resonerar i olika situationer och ser om profilen passar för yrkesrollen. Håller tummarna och hoppas allt går bra
Citera
2020-06-03, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loveferrari
Gjorde intervjun i måndags och tyckte själv frågorna var relevanta, inte alla kanske. Men tror psykologen följer en mall och försöker få fram hur man bedömer och resonerar i olika situationer och ser om profilen passar för yrkesrollen. Håller tummarna och hoppas allt går bra
Lycka till, skriv gärna hur det gick när du får svar.
Citera
2020-06-03, 23:28
Medlem
Citat:
Så tror jag också, de vill få reda på hur man är som person och hur man fungerar/agerar.

Inför min utbildning (protrain) fick jag reda på direkt av psykologen att jag var godkänd, har det ändrats alltså? Eller är det bara antagningen ni väntar på?
Citera
2020-06-04, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stevexz
Lycka till, skriv gärna hur det gick när du får svar.

Absolut, du också!
Citera
2020-06-04, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson5035
Så tror jag också, de vill få reda på hur man är som person och hur man fungerar/agerar.

Inför min utbildning (protrain) fick jag reda på direkt av psykologen att jag var godkänd, har det ändrats alltså? Eller är det bara antagningen ni väntar på?

Tror att det kan ha ändrats ja. Som jag uppfattade sa psykologen att det dröjer 1-2 veckor innan vi vet om vi är godkända på steg 3, har sökt via protrain också.
Citera
2020-06-04, 00:37
Medlem
Citat:
Tror att det kan ha ändrats ja. Som jag uppfattade sa psykologen att det dröjer 1-2 veckor innan vi vet om vi är godkända på steg 3, har sökt via protrain också.
Där ser man, alltid jobbigt att vänta på besked!
Citera
2020-06-04, 01:43
Medlem
Citat:
Där ser man, alltid jobbigt att vänta på besked!

Tycker det nästan borde finnas ett steg 4 där man får en stor eloge för att ha klarat av att vänta på alla svar efter testerna, lagom utmattande
Citera
2020-06-04, 09:59
Medlem
Citat:
Tycker det nästan borde finnas ett steg 4 där man får en stor eloge för att ha klarat av att vänta på alla svar efter testerna, lagom utmattande
Haha fullt rimligt! Fast bra förberedelse kanske inför att vänta på provresultat och LIA-platser sen hoppas det går vägen, superbra och kul utbildning och ett riktigt bra jobb. Är så tacksam mot mig själv som vågade chansa och söka, inte ångrat det en sekund.
Citera
2020-06-04, 10:01
Medlem
Citat:

Håll koll på inkorgen! För mig tog det bara två dagar innan besked om godkänt steg 3 kom. Veckan efter kom antagningsbesked så det kan gå snabbare än vad dom säger
Citera
2020-06-04, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrekalabaj
Håll koll på inkorgen! För mig tog det bara två dagar innan besked om godkänt steg 3 kom. Veckan efter kom antagningsbesked så det kan gå snabbare än vad dom säger
Jag fick mail om godkänt steg 2 väldigt tidigt också, så det är inte omöjligt att även steg 3 kommer tidigt
Citera
2020-06-04, 17:22
Medlem
Citat:
Haha fullt rimligt! Fast bra förberedelse kanske inför att vänta på provresultat och LIA-platser sen hoppas det går vägen, superbra och kul utbildning och ett riktigt bra jobb. Är så tacksam mot mig själv som vågade chansa och söka, inte ångrat det en sekund.

Ja exakt! Vad roligt att du är nöjd med din utbildning och yrkesval och hoppas att jag också kommer vara det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in