2020-05-27, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Hahaha...de flesta färdiga Attefallare är ritade av arkitekter, om man inte ritat dem själva, alltså.
Eluttag finns säkert med i ritningen, men för den prominenta familjen Book Toledano duger det ju inte med standarden. Det ska ju vara a´la´Anna, så klart.
Kolla bara på de märkliga lösningar på kranar, toalett med handdukarna hängandes framför näsan när man gör nr 2, eller den märkliga lösningen på köksmöbeln som inte kan användas fullt ut p.g.a den platsbyggda bänken i köket. Finns säkert fler tokigheter som tanten bestämt.
Det där är inget Atterfallahus det verkar vara är en Friggebod modell större. Ska nu dottern och sambon bo där i ett hus modell större än en större husvagn blir det nog problem om de börjar bråka och bli osams.
Citera
2020-05-27, 22:25
Medlem
TPLs avatar
Ströp polisen kranen när de beslagtog en massa affe i Sollentuna? Inte långt från Märsta.
AT och nattlajvande på G?
Citera
2020-05-27, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Tur att Anna har en stor förmögenhet av tonfisk och bajs
Då blir det troligtvis stopp i avloppet, blir att ringa ngn tankservice för att spola rent. Men familjen har ju pengar så de har ju råd.
Citera
2020-05-27, 22:36
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ströp polisen kranen när de beslagtog en massa affe i Sollentuna? Inte långt från Märsta.
AT och nattlajvande på G?
Antagligen inte. Det finns många kranar. Vad får dej att tro att familjen nyttjar affe? Det finns andra substanser och sjukdomar. Här spekuleras det helt vilt, men grunden i denna tråd är att vi har en före detta , som tror sej fortfarande vara aktuell. För vad fattar ingen. Vi lever nu 2020, och det har tydligen inte Märstakärringen fattat.
Citera
2020-05-27, 22:40
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Antagligen inte. Det finns många kranar. Vad får dej att tro att familjen nyttjar affe? Det finns andra substanser och sjukdomar. Här spekuleras det helt vilt, men grunden i denna tråd är att vi har en före detta , som tror sej fortfarande vara aktuell. För vad fattar ingen. Vi lever nu 2020, och det har tydligen inte Märstakärringen fattat.
Flera har påpekat att tanten knaprar något under perioder och jag har tolkat det som någon form av uppåttjack.
Citera
2020-05-27, 22:41
Medlem
Nästa vecka på tv4 , Pernilla Wahlgen firar 50, hur kommer kändis Anna att ta det?
Citera
2020-05-27, 23:05
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Nästa vecka på tv4 , Pernilla Wahlgen firar 50, hur kommer kändis Anna att ta det?
Med en parallell-live på temat ”jag bryr mig inte”.

Var hittar man alla stugbilder för övrigt?
Citera
2020-05-27, 23:06
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Flera har påpekat att tanten knaprar något under perioder och jag har tolkat det som någon form av uppåttjack.
Den teorin är väl inte helt fel. Det har ju snackats om Bobbys piller, kärringen är stirrig, onormalt brun. Maxad till tusen ibland. Inte vet jag. Själv har jag aldrig testat olika preparat, men har levt i missbrukarkretsar. Hur jag kunde göra det, utan att själv börja? Den frågan är knepig för mej. Jag är i princip den enda som finns kvar. Så kära familjen där ute i Märsta. Sansa er nu. Främst den stora ledaren, som trycker ner alla andra. Dom kan aldrig tillfriskna så länge dom underkastar sej detta.
Citera
2020-05-27, 23:07
Medlem
vire kul om alla här skickade en burk tonfisk till Anna i 50 årspresent som nån sa
Citera
2020-05-27, 23:36
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
vire kul om alla här skickade en burk tonfisk till Anna i 50 årspresent som nån sa
Ja , adressen är ju inte svår att finna. Frågan är om det går som brev eller paket.
Citera
2020-05-27, 23:38
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Jaa, om alla gör det lär det bli en del burkar.
Citera
2020-05-27, 23:46
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Om det lyckades med en insamling på sisådär 50 burkar tonfisk, räcker det nog dessvärre bara till endast en macka.. Annas.
Hon bakar maniskt jättebauta tekakor och enorma baguetter under natten.
Pålägg i massor på det, som hon äter i mörkret.
Sedan ger hon sig alibi, för att verka vara en duktig tjej, genom att ta några bilder på en skogstig utanför huset och påstå att hon powerwalkar på morgonen.
Hon tar även bilder på kryddburkar = Anna har jobbat hårt med städning, sanningen är väl att Anna kryddade nattmackorna och tog därefter kort på kryddorna, för att det ska se ut som att hon städat kryddhyllan i ottan.
Roberto har ingen aaaning om detta, utpumpad
snarkar han hårt i sängen.
När han vaknar förstår han bara inte var hans nätta lilla fru tog vägen..hon blir ju bara större varje morgon han vaknar och under middagarna äter hon ju bara salladsblad..
Kom ihåg nu, var ni har läst detta scoop först..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in