2020-04-21, 23:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VincentDerwydd
Wall of trams

Killen som tycker att samla på sig dumpar är psykopati och stalking är tillbaka. Du vet att nästan alla cases Haveristerna har gjort ett nummer av är byggda på just dumpar de fått skickade till sig?

Att inget utöver att ha en anledning att få hata betyder nånting för dig och alla andra trasiga värderelativister som samlas runt Haveristerna är helt uppenbart. Att du med ditt helt fräscha konto använder samma jargong som flera andra postare i den här tråden tyder högst sannolikt på att du utsatts för nån form av hjärntvätt.
Senast redigerad av Bloodninja 2020-04-21 kl. 23:30.
Citera
2020-04-21, 23:42
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Vetter om jag själv skulle använda det ordet - tycker det kan vara lämpligt att utdela en sån känga om det är så att man slår mynt av sitt eventuella påbrå, inte för att man har den i sig (d. v. s. t. ex. Frick är en jävla judenratschmuck för han gör en grej av att kalla sig jude samtidigt som han tjänar pengar på att hetsa gojer mot minoriteter, skulle det gälla nån annan i den miljön som inte definierar sig så men råkar ha det påbrået, så skulle det vara onödigt att dra upp, kan jag tycka). Kan inte på rak arm komma på att Kyeyune gjort en grej av att vara afrosvensk.. så avvaktar nog där.

Personligen så skulle jag inte använda det ordet av den anledningen att jag inte tror att åsikter sitter i yttre egenskaper, men Haveristerna tycker uppenbarligen annorlunda i den frågan.
Citera
2020-04-22, 00:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fittstimmare
Det är en ganska stor skillnad på att inte respektera en transidentitet och att inte respektera en "sadistisk våldtäktsman". Du har i din tidigare post visat att det är just transidentiteten som du sitter och hånar, vilket i stort sett är samma som att håna någon för att den personen är neger.

Varför hycklar du? Du skiter i transidentiteter.

Du kanske ska kliva av din häst och bara erkänna att du är här för att vitknekta för att du är bög för Henkos kuk eller nått?

Jävla vänsterfjant.

Det är tydligen nån Myra stod så nära att hon satt och diskuterade sin och Henkos otrohet med och som Axel känt länge så de måste ju vara riktigt jävla blåsta. Men skit i det där det är redan old och nått Haveristerna drog upp för de klarar inte att folk ber dem dra åt helvete. Att hon trollat dem rätt hårt är ju ganska tydligt med tanke på reaktionerna.
Citera
2020-04-22, 02:46
Avslutad
Det är ingen som åmar sig överhuvud taget, det var formuleringen "transidentitet eller inte" som jag uppfattade som hycklande,antingen bryr man sig om det eller inte.

Att t.ex. du inte gör det definierar dig lite mer i nuet än en tretton år gammal händelse.
Senast redigerad av fittstimmare 2020-04-22 kl. 02:49.
Citera
2020-04-22, 03:04
Avslutad
Snackar ni fortfarande om den stalkande våldtäktsmannen som Axel var lekmannaövervakare till och Myra satt och berättade att hon knullade Henko till?

Jag har hört att hon jobbade i sexbrachen sen det är därför Myra intresserade sig för sexarbetare när de kom i kontakt. Vad jag förstått fick hon rätt mycket tjejer på det där, det är väl nått Peter Madsen syndrom att tjejer blir extra kåta av att knulla med trans-våldtäktsmän.

Är det sant att hon legat med Axel btw? Det skulle förklara en del av varför det är så mycket drama.
Citera
2020-04-22, 03:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ALZ112
Jag har hört att hon jobbade i sexbrachen sen det är därför Myra intresserade sig för sexarbetare när de kom i kontakt. Vad jag förstått fick hon rätt mycket tjejer på det där, det är väl nått Peter Madsen syndrom att tjejer blir extra kåta av att knulla med trans-våldtäktsmän.

Det skulle förklara de senaste dagarnas skov hon gillar nog inte alls att en fet LO-sosse som sitter och skryter om sina bilköp gav sig på Emma.

Citat:
Ursprungligen postat av ALZ112
Är det sant att hon legat med Axel btw? Det skulle förklara en del av varför det är så mycket drama.

Stod det inte nått om det på Twitter för nått halvår sen? Det skulle förklara varför de är så osams.
Senast redigerad av Bloodninja 2020-04-22 kl. 03:21.
Citera
2020-04-22, 03:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodninja
Det skulle förklara de senaste dagarnas skov hon gillar nog inte alls att en fet LO-sosse som sitter och skryter om sina bilköp gav sig på Emma.

Stod det inte nått om det på Twitter för nått halvår sen? Det skulle förklara varför de är så osams.

Ganska lågt att sparka på horor och snylta på deras namn för att dra in Patreon ja.

Vem har hon inte legat med?

Hon ser ju bra ut så hoppas hon har kul med nya fittan frågan är väl snarare om A var på henne före eller efter knipset?
Citera
2020-05-06, 10:18
Medlem
Mr Coffees avatar
Enligt K Svensson i senaste Della Arte så har även Axel Öhman ringt mitt i natten på fyllan och härjat med honom nu. Skaplig rödflagg på att hålla på och ringa folk på fyllan mitt i nätterna. Är både Axel och Henrik alkisar?
Citera
2020-05-06, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Enligt K Svensson i senaste Della Arte så har även Axel Öhman ringt mitt i natten på fyllan och härjat med honom nu. Skaplig rödflagg på att hålla på och ringa folk på fyllan mitt i nätterna. Är både Axel och Henrik alkisar?
Gjorde de rätt i, i såna fall. Som Kringlan hållit på ska han fan få stå för sina handlingar.
Citera
2020-05-06, 17:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee

Jag tror inte bara det är alkohol med i bilden man får ju betänka att det där skärmdumpshånet hände i September förra året.

(FB) Skvaller om Henrik Johansson (interasistmen.se)
Senast redigerad av SnoppHasse 2020-05-06 kl. 17:50.
Citera
2020-05-06, 18:39
Avslutad
Citat:
Gjorde de rätt i, i såna fall. Som Kringlan hållit på ska han fan få stå för sina handlingar.

Vad svamlar du om? Halsknullar-Axel är knappast den som ska ringa runt och leka moralpolis. I fyllan dessutom, för att göra det extra osmakligt. Han borde se över sitt drickande.
Citera
2020-05-06, 20:13
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Tror inte Kringlan har några problem med att stå för sina handlingar. Speciellt inte i jämförelse med de där jävla tomtarna. Han namngav inte heller Axel utan lät det framför mellan raderna för oss initierade vem det var som ringt. Kringlan framstod som den vinnande personen i detta scenario.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in