2020-08-27, 17:36
Avslutad
Var det nånting med den här posten som inte gick in Raukberg? Söker man kontakt på det vis som gjorts och som fortfarande görs får man nog räkna med att folk talar illa om en, eller vad tror du?

Lite onödigt kanske?
Citera
2020-08-27, 17:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PedofilenTim
Henko är allra mest känd för sin otrohet och få sina tänder inslagna sen ringer han och är hotfull. Psykosen gör att sen går allt på repeat i 20 år som en trasig hjärna då han blev dömd för det inte vill Bard ha med en sån bebis att göra

https://forumfiles.com/z257q3N0o4/Hedemora_TR_B379-01_pdf

Han bodde i mammas källare så sent som 2016 enligt flashback själv!
(FB) interasistmen.se (34 år gammal)

Sluta driva tråden Off Topic hela tiden Raukberg, alla fattar att du är fascinerad av transor men försök behärska dig.

On-Topic:
Varför bodde Henko hemma hos mamma vid 34? Det är lätt att stå och gola på en gödselhög man inte själv sprätt ihop.
Citera
2020-08-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Todome
On-Topic:
Varför bodde Henko hemma hos mamma vid 34? Det är lätt att stå och gola på en gödselhög man inte själv sprätt ihop.

Kanske av samma anledning som att den där våldtäktstransan bodde på ett studenthem eller ungkarlshotell eller vad det nu var, alltså en "separation". Sånt kan ju föranledas av mycket: att man ledsnar på varann, att nån är otrogen eller att man klipper kuken och vill bli en travesti på kvinnlighet, t ex. Allt sånt kan ju göra att partnern inte vill veta av en, och då måste man kanske flytta in i ett kyffe och sälja sex. Till exempel.
Citera
2020-08-27, 20:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Kanske av samma anledning som att den där våldtäktstransan bodde på ett studenthem eller ungkarlshotell eller vad det nu var, alltså en "separation". Sånt kan ju föranledas av mycket: att man ledsnar på varann, att nån är otrogen eller att man klipper kuken och vill bli en travesti på kvinnlighet, t ex. Allt sånt kan ju göra att partnern inte vill veta av en, och då måste man kanske flytta in i ett kyffe och sälja sex. Till exempel.

Ett utsökt misslyckande alltså med dina egna ord (FB) Haveristerna

Studenthem förutsätter studier, det är ganska bra att försöka börja plugga även vid 35+ det är aldrig försent menar jag. Av nån anledning tror jag att det här har lite med Bards ovilja till medverkan i den här podden att göra och att diverse andra människor har dem på ignore.

Nu ska de ju plugga in iaf Bards skriverier inte för att jag riktigt tror att det hjälper.
Citera
2020-08-27, 20:20
Avslutad
Citat:
Ett utsökt misslyckande alltså med dina egna ord (FB) Haveristerna

Studenthem förutsätter studier, det är ganska bra att försöka börja plugga även vid 35+ det är aldrig försent menar jag. Av nån anledning tror jag att det här har lite med Bards ovilja till medverkan i den här podden att göra och att diverse andra människor har dem på ignore.

Nu ska de ju plugga in iaf Bards skriverier inte för att jag riktigt tror att det hjälper.

Tror du? Jag tror det har ganska mycket mer att göra med att de gick från lismande rövslickare när de startade till att sparka på Bard när det var opportunt. Vem vill delta i sånt?
Citera
2020-08-27, 20:39
Medlem
Citat:
Sluta driva tråden Off Topic hela tiden Raukberg, alla fattar att du är fascinerad av transor men försök behärska dig.

On-Topic:
Är det mig du riktar dig till? Du citerar andra personer. Fattar faktiskt inte vad du menar.
Citera
2020-08-27, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avesta-Pedofilen
Ja att bli granskad av Haveristerna är värsta läskiga, alla bryr sig.

Sitter du här och grinar över nått som hände för ett år sen nu.

Ditt simpande är patetiskt.
Du och alla andra troll i den här tråden bryr er uppenbarligen väldigt mycket. Vet inte hur mycket simpande det är att jag lägger 2-3 poster i den här tråden men visst - tyck det du.

För övrigt: nej, jag grinar inte över något som hänt. Jag påpekar bara att det inte är likvärdiga aktiviteter.
Citera
2020-08-27, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Är det mig du riktar dig till? Du citerar andra personer. Fattar faktiskt inte vad du menar.

Du och Haveristerna måste släppa den där transan nu. Det blir bäst för alla inblandade.

Jag menar, det var inte AfS eller NMR eller SD eller Alt-Right som utmanade Haveristerna utan nån som "klipper kuken och vill bli en travesti på kvinnlighet", "en psykotisk transa som stalkar poddens skapare söker och upp kändisar som de fejdat med och förser dessa med skärmdumpar och skvaller som kan användas som utpressningsverktyg mot Haveristerna för att slippa bli granskade" som varit ditt och lite andra personers huvudfokus när ni postar här.

Hur ska nån kunna ta podden på allvar? Drick lite och gå vidare. Sluta tänk på henne så mycket.
Bara ett tips.
Citera
2020-08-27, 20:57
Avslutad
Citat:
Du och Haveristerna måste släppa den där transan nu. Det blir bäst för alla inblandade.

Jag menar, det var inte AfS eller NMR eller SD eller Alt-Right som utmanade Haveristerna utan nån som "klipper kuken och vill bli en travesti på kvinnlighet", "en psykotisk transa som stalkar poddens skapare söker och upp kändisar som de fejdat med och förser dessa med skärmdumpar och skvaller som kan användas som utpressningsverktyg mot Haveristerna för att slippa bli granskade" som varit ditt och lite andra personers huvudfokus när ni postar här.

Hur ska nån kunna ta podden på allvar? Drick lite och gå vidare. Sluta tänk på henne så mycket.
Bara ett tips.

Ett bra tips. Hon är precis som folk påstår 100% galen och hon och hennes crowd älskar internetdrama. Bättre att låta den hunden sova vidare. Knappast nån förlust för Haveristerna att sluta sitta trigga fram reaktioner från en sån loser inte sant? Så kan de få leka viktiga med alla viktiga människor istället. Vad tror du om det?
Citera
2020-08-27, 21:12
Avslutad
Citat:
Nej, det är inte "ganska bra" att inte ha utbildat sig färdigt vid 35. Det är rätt jävla kass, fullt jämförbart med att separera

Personligen hade jag nog tagit till repet då, vilket ju händelsevis väldigt många transor sägs göra. Aldrig försent för det heller!

Edit: fast Henko har väl nåt slags barn som han har kontakt med. Säger barnen upp kontakten är det definitivt dags för lite prima hampa som halsduk. Eller vad tycker du?

Oj nu tycker jag du är lite väl hård mot dig själv. Du är väl ingen kärring som går och hänger sig för nått sånt?

Barn finns det många kompis. Allt står och faller inte med en unge, men det beror lite på hur mycket man får ligga och med hur många såklart. Kämpa.
Citera
2020-08-27, 21:18
Avslutad
Mura Orrbäck Öman livesänder på youtube just nu
https://www.youtube.com/myrannosaurus
Citera
2020-08-27, 21:29
Avslutad
Citat:
Jag skulle nog inte stå ut med att vara en sån sopa faktiskt. Men det är olika vilka förväntningar man har på sig själv och på livet uppenbarligen.

Antalet partners och samlagsfrekvens har nog mycket lite att göra med hur många barn man skaffar eller om man stalkar den och deras mamma. Men du kan ju intala dig själv motsatsen om det känns bättre.

Jag får väl hälsa att hon ska intala sig det så det känns bättre.

Har du visat din avsky nu så du kan återgå till trådeämnet?
Du är en sopa som sitter och hatar på Flashback, ta inte ditt liv är du snäll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in