2020-04-30, 20:56
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
En fråga till er som kan flashback. Får man inte använda vanliga smilisar här alls? Har skrivit ett hjärta och en smilis med 2 händer som ber. Får varning för
0.03. Trams och off-topic
Ändå har jag inte skrivit olämpliga texter som en del gör
Blir så jävla trött på anmälning för hjärta 0.03. Trams och off-topic
Får fan sluta använda flashback om det sitter nån idiot och anmäler inlägg för ingenting eller vad är det frågan om?!?!?
Du är inte ensam tyvärr =/. Blivit anmäld för Smilegubbe också.
Du kan undvika varning om du skriver med något om deltagare i BB också.

Är alla möten med anhöriga vart idag.
Vilka är det kvar som inte fått träffa anhörig?
Jullan passar i mustasch och hatt, hehehe
Hon kanske har en Pickadoll i byxan också
2020-04-30, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
När Amilia skulle ut hette också att den andra tar vi nästa vecka och likadant när Jasmine skulle ut förut, henne tar vi nästa vecka.. men det sket sig.. Att mergim sitter nu är bara, eller förmodligen, för att sami hade 3 röster vilket han förmodligen inte har nästa vecka för då kanske Mergim har 3 röster. Hua! Tänker ta Mergim nu oavsett hur otaktiskt eller strategiskt det än är.
Fast de har ju slutat med immunitetstävlingarna nu, det var ju det vi var rädda för när det gällde Amilia. Mergim däremot kommer alltid sitta nominerad då han alltid lär få topp poäng av Sami, Julia och Jasmine men då måste Frida åka ut så hon inte kan nominera någon i ”gula laget”.
2020-04-30, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Vad menade Sami med det där? När Julia frågade hur han kunde veta att det var en kulle utanför och han stoppade fingrarna i mun ?

Att han såg det när han åkte till tandläkaren?
2020-04-30, 20:59
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Att han såg det när han åkte till tandläkaren?
Aaah såklart! Tack!
2020-04-30, 20:59
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Jag förstår verkligen inte hur vi som avgudar Sami tänker. Varför skall vi rösta ut Mergim? Och dessutom splittra vår röst? Mergim har många fans så de kommer att rösta ut Jullan. Dessutom är det mer taktiskt att spara på Mergim så att han sitter i final så inte hans fans backar Lennie för då är Sami helt körd. Det är ju mer logiskt att rösta ut Frida om man verkligen vill att Sami skall ta det.

Dessutom, det är ingen hemlighet att jag ogillar Mergim men han har varit där längst med de andra så hur mycket det än smärtar så tycker jag att han har förtjänat att gå till final långt mer än Frida.
Frida har bara ridit på sin offerkofta att var hon än vänder sig så blir hon utfryst. Det är inte ju inte så, folk känner helt enkelt inte att bli tvångskramade av en kvinna på 30 år som spritt språngande naken springer omkring och skall åla sig på andra. Det är snuskigt, man kan väl ta på sig åtminstone trosor eller BH när man tvingar sig på andra. Hon är inte en "flower child" utan en vuxen kvinna som tvingar sin nakna kropp på andra.

Frida måste ut. Hon har inte förtjänat finalen som resten av gänget, vad man än tycker om de andra.
Cheers
2020-04-30, 21:02
Medlem
icons avatar
Har Jassa minskat på skrikandet efter systerns besök? Tycker inte hon skrikit lika mycket ikväll när jag kollat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Jag förstår verkligen inte hur vi som avgudar Sami tänker. Varför skall vi rösta ut Mergim? Och dessutom splittra vår röst? Mergim har många fans så de kommer att rösta ut Jullan. Dessutom är det mer taktiskt att spara på Mergim så att han sitter i final så inte hans fans backar Lennie för då är Sami helt körd. Det är ju mer logiskt att rösta ut Frida om man verkligen vill att Sami skall ta det.

Dessutom, det är ingen hemlighet att jag ogillar Mergim men han har varit där längst med de andra så hur mycket det än smärtar så tycker jag att han har förtjänat att gå till final långt mer än Frida.
Frida har bara ridit på sin offerkofta att var hon än vänder sig så blir hon utfryst. Det är inte ju inte så, folk känner helt enkelt inte att bli tvångskramade av en kvinna på 30 år som spritt språngande naken springer omkring och skall åla sig på andra. Det är snuskigt, man kan väl ta på sig åtminstone trosor eller BH när man tvingar sig på andra. Hon är inte en "flower child" utan en vuxen kvinna som tvingar sin nakna kropp på andra.

Frida måste ut. Hon har inte förtjänat finalen som resten av gänget, vad man än tycker om de andra.
Cheers

Till skramvrån med dig din förädare, utan Jullan hade inte Sami inte varit kvar i huset. Hon ska vara i final, Mergim ska fan inte ta den platsen från henne!!
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic

Är alla möten med anhöriga vart idag.
Vilka är det kvar som inte fått träffa anhörig?
Jullan passar i mustasch och hatt, hehehe
Hon kanske har en Pickadoll i byxan också

Lennie o Sami är kvar o de får sina möten imorgon 🙂
Medlem
Emmvalentines avatar
Ja jag ser bara att Sami och Lennie trivs sjukt bra ihop, dom har roliga samtal och gillar att göra pysseluppdrag. Mergim behöver veeeerkligen Lennie som den stora förebild han är. Skulle jag vara Mergims föräldrar skulle jag vara så galet glad att han faktiskt lyssnar på någon som har så sunda värderingar i livet. Därför vill jag så himla gärna att dessa tre ska vara i finalen med varandra 🙏
2020-04-30, 21:03
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggberit
Och Frida ignorerar Julia i (uppdragsrummet?) när Julia försöker prata med henne strax efter att bråket mellan Jassa och Julia pågått. Och då försöker ju endå Julia va schysst mot Frida men det verkar hon strunta fullständigt i (så då kan hon ju sitta och grina sen då).

Frida är på väg ut när hon pratar och totalt skiter k vad hon säger, då går även Julia och hamnar funderande utanför dörren men Frida blir kvar av ""nån anledning"".. Frida stör mig som tusan hon är inte ärlig och det där nervösgarv hon lägger på ibland

Håller med och förhoppningsvis åker hon på måndag!
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Till skramvrån med dig din förädare, utan Jullan hade inte Sami inte varit kvar i huset. Hon ska vara i final, Mergim ska fan inte ta den platsen från henne!!

Nu förstår jag inte. Jag älskar Jullan. Jag tycker Frida skall ut.
Medlem
icons avatar
Kommer nog lägga ut-röst på Frida. Beror på hur helgen artar sig. Kvar-röst om det är alternativet är absolut Jullan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in