2020-04-28, 08:18
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Ojdå, eran idol Julia som är så bra bråkar med Sami.
Ok, vi har fattat!
Du har haft en lite instabil ex flickvän som påminner om Julia och du var alldeles för vek och psykiskt svag för att kunna hantera henne.
Och nu klarar du inte av att se Julia mer än en minut, för att hon påminner dig om dina patetiska tillkortakommanden.
Du kan sluta spamma, är bara pinsamt. 😉
2020-04-28, 08:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Vill bara kommentera Jasmines "WOoOOooWWWWWWW " när Frida berättade att hon onanerade i en kvart.

Hon reagerade som att det var en anmärkningsvärt lång tid att onanera. Nu brukar man väl inte ta tiden på en sådan aktivitet, men visst fan måste det där väl klassas som helt normalt? Jassas "WAAAAAOOOOUUUWWWWWWWW" vittnar om hur otroligt lite hon vet om sex.
2020-04-28, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Vill bara kommentera Jasmines "WOoOOooWWWWWWW " när Frida berättade att hon onanerade i en kvart.

Hon reagerade som att det var en anmärkningsvärt lång tid att onanera. Nu brukar man väl inte ta tiden på en sådan aktivitet, men visst fan måste det där väl klassas som helt normalt? Jassas "WAAAAAOOOOUUUWWWWWWWW" vittnar om hur otroligt lite hon vet om sex.

Jasmine är den ultimata knull maskinen snygg kåt helt oerfaren, vad du än gör med henne sexuellt
öppnar ögonen och låren på henne och hon blir tok kär i dig och hon är din för evigt.
2020-04-28, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Alltså det är läskigt likt hennes personlighet!!
Alltså hon skulle kunna göra vad som helst sen få det att se ut som att hon hade all rätt

Känner man till hennes sort så blir man inte förvånad, man vet vad man kan vänta sig. Om man väntar sig att en med psykopatiska drag skulle vara som en normal människa blir man besviken.
2020-04-28, 08:59
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevlige john
Släng in Moa Wallin i huset.

😭😟 Jag klarar inte av henne.
Hela hennes kroppsspråk?
Jag säger det varje måndag. Klarar inte av det. Vad gör hon? Åmar sig och poserar 😩
Vem är hon ens.
2020-04-28, 09:00
Medlem
snyggberits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Fridas meltdown i bikten? Det där var illa, varför fick hon den? Jag VISSTE att hennes överdrivet positiva peace, love and understanding är fake!

Och Frida ignorerar Julia i (uppdragsrummet?) när Julia försöker prata med henne strax efter att bråket mellan Jassa och Julia pågått. Och då försöker ju endå Julia va schysst mot Frida men det verkar hon strunta fullständigt i (så då kan hon ju sitta och grina sen då).

Frida är på väg ut när hon pratar och totalt skiter k vad hon säger, då går även Julia och hamnar funderande utanför dörren men Frida blir kvar av ""nån anledning"".. Frida stör mig som tusan hon är inte ärlig och det där nervösgarv hon lägger på ibland
2020-04-28, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
😭😟 Jag klarar inte av henne.
Hela hennes kroppsspråk?
Jag säger det varje måndag. Klarar inte av det. Vad gör hon? Åmar sig och poserar 😩
Vem är hon ens.

Hon är livrädd göra bort sig säga nåt som kan tolkas fel.
Sex är nog värsta känslan hon varit med om.
2020-04-28, 09:14
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
https://www.instagram.com/tv/B_f1NFVn63c/?igshid=zlrr9uxojlqs

Tack!
2020-04-28, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TangerineDream
Du kan INTE jämföra Jasmine med von Stapelfläsk!!
Jasmine är en bortskämd söndercurlad 25 åring som ligger på en 11 åring mentala nivå, Analia von Stapelfläsk är den vidrigaste människan i svensk mediahistoria!!
Vi normalt tänkande svenskar måste lägga allt vårt fokus på att hindra psykopaten Analia, från att inte få något som helst politiskt inflytande, nu och i framtiden! Det skulle vara en katastrof av gigantiska mått!

Håller med om Amilia, men Jassa har livsglädje och visar sina känslor som är uppe i taket en stund och sen nere på marken en stund, inte konstigt att ha beteendeförändringar när man är i det huset. Tänk på vilken uppförsbacke hon fått gå igenom att från första veckan alltid hängt löst och sen hamna i lilla bb och sen dagiset och sveket från martin och Amilia, och all backstabbing under robinsonveckan där julia var först att nämna Jassa. Hon låtsas att vara vän nu men vänta till torsdan då kommer hon nominera jassa eller mergim. Alla vill se henne ryka i huset och innerst inne vet Jassa nog om det därför var Martin hennes ända supportsystem därinne och nu försvann han. Hon kommer nog inte må bra. Hon är för mig en otroligt stark kvinna som klarat alla tävlingar och bli utsatt för diverse medans många suttit säkert sen start och sedan glidit på en räkmacka, och ändå beter sig som grisar. Tänk er in i Jassas situation om ni kan eller har förmågan eller har empati. Ingen kan skådespela 24/7 inne i huset. Hon påminner mycket om hur jag var som ung. Jag var passionerat arg och passionerat ledsen och glad.. även om jag inte var inlåst. så hon har fått kämpa och fortsätter att kämpa, det tycker jag är en mycket värdig vinnare..
2020-04-28, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktdraken
Tack!

Herregud vad är det med henne.
2020-04-28, 09:25
Medlem
Var är Julia?
2020-04-28, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Är det inte bra då? Betyder ju att hon inte slampar runt på stan och inte med vemsomhelst.. hon är ju äventyrlig nog att knulla i en garderob, men martin höll ju i hela 6 sekunder.. så de passar ihop antar jag och hoppas faktiskt att de kan hitta till varann efter bb..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in