2020-04-30, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenthkaos
Sami ska vinna,Mergim ska ut så klart

Tack, hoppas fler inser hur viktigt det är att vi får ut Mergim på måndag.
2020-04-30, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Precis Lennie ska fan inte stå i någon Final.
Det ska dom som underhållit göra om det är någon som ska vara där.
Lennie är den tråkigaste deltagaren genom tiderna.
Skulle en tråkig Joker vinna när det är dom andra som gjort TV underhållning desutom så är det en skam.
Men inget förvånar mig om denna sesong.
BB2020 har vart en flopp sen start
Hänger Lennie löst nästa vecka då ska han ut med huvudet före. Men tror det kommer vara väldigt svårt att få ut honom tyvärr.
2020-04-30, 20:16
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Det är värst vad folk är mer bittra på kvällarna runt personer inne i huset. Som om vissa går av ett skift och sen börjar "bitterskiftet"
🤣🤣🤣 Måste hålla med dig !!! Förstår inte grejen varför man måste va så hatisk mot alla andra som man inte hejjar på 🤔 varför inte bara stötta de man gillar 🤷🏻‍♀️ men är nog en mognadsfråga kanske
Senast redigerad av Emmvalentine 2020-04-30 kl. 20:21.
2020-04-30, 20:17
Medlem
längtar så in i helvete när skrikludret åker ut. vem fan tror hon att hon är haha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Hur kan han ha få blivit räddad flera gånger senaste gångerna?? Före Jasmine och andra?

Flera gånger? Han har blivit räddad framför Jasmine, Amilia och Martin vad jag vet? Anledning? Martin har noll stöd, Amilia har många haters och likaså har Jasmine fått det på slutet. Men likaså har fortfarande Mergim många som ogillar honom bland de som bara tittar avsnitten och han har inte alls så stort stöd som det kan verka i sociala medier. Då skulle han fått betydligt högre procent i omröstningar.
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Är Mergim och Lennie ett par?
Man skulle kunna tro det men nej, dock är nog Mergims känslor starkare än vad Lennies är.
2020-04-30, 20:18
Medlem
jasse är en bullshitter, jag ska aldrig ha sex i tv. LMAO, jag kommer inte att vara med martin något mer tills jag ser kyssen. lmao
2020-04-30, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Mergim har verkligen inte så mycket fans som vissa verkar tro här, han har små flickfans som spammar varje instagram post men hans facebookgrupp består av knappt 100 stycken och i senaste omröstningen som man kunde se fick han bara runt ett par procent. Det kommer inte spela så stor roll om han står i final eller inte, Sami kommer vinna vilket som. Det finns en stor möjlighet att få ut honom nu. Inte särskilt schysst mot Jullan att råna henne på finalplatsen när hon har spelat bäst av alla och Sami har dessutom alltid sagt att det är henne han vill stå i final med
Han har mer fans än både Julia och Jasmine då han har räddats kvar över dem vid minst två tillfällen.
Jag tycker vi borde rösta ut Frida. Men nu splittras våra röster som vanligt och det enda som händer nu är att Julia åker ut för folk inte kan tänka strategiskt utan bara vill ha ut den de hatar mest direkt. Mergim kan vi lätt få ut nästa vecka när han lär sitta mot Lennie och Julia (ifall Frida åker) eller ännu bättre mot Lennie och Sami. Men tycker fortfarande vi antingen måste få ut båda Mergim och Lennie innan finalen eller ha dem tillsammans där för att få mest röster till Sami. Lennie ensam i final kommer vara stark för alla rosa rummets ”fans” kommer gå ihop och lägga alla röster på honom.

OnT: Håll käften nu Jasmine. Klagar konstant. Nu fick hon ju reda på det inte var hångel utan små pussar. Släpp det för fan. Tråkigt vi inte fick ut henne förra veckan.
2020-04-30, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
längtar så in i helvete när skrikludret åker ut. vem fan tror hon att hon är haha
Autonominering på Jasmine nu när hon sa hon vill ha ut Frida?
2020-04-30, 20:25
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
jasse är en bullshitter, jag ska aldrig ha sex i tv. LMAO, jag kommer inte att vara med martin något mer tills jag ser kyssen. lmao

Haha, hon är som en 8 åring med adhd, helt utan konsekvenstänk. Känslorna ligger liksom utanför kroppen 😂

Enbart kvar för hon är så jävla snygg 🤤
2020-04-30, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Han har mer fans än både Julia och Jasmine då han har räddats kvar över dem vid minst två tillfällen.
Jag tycker vi borde rösta ut Frida. Men nu splittras våra röster som vanligt och det enda som händer nu är att Julia åker ut för folk inte kan tänka strategiskt utan bara vill ha ut den de hatar mest direkt. Mergim kan vi lätt få ut nästa vecka när han lär sitta mot Lennie och Julia (ifall Frida åker) eller ännu bättre mot Lennie och Sami. Men tycker fortfarande vi antingen måste få ut båda Mergim och Lennie innan finalen eller ha dem tillsammans där för att få mest röster till Sami. Lennie ensam i final kommer vara stark för alla rosa rummets ”fans” kommer gå ihop och lägga alla röster på honom.

OnT: Håll käften nu Jasmine. Klagar konstant. Nu fick hon ju reda på det inte var hångel utan små pussar. Släpp det för fan. Tråkigt vi inte fick ut henne förra veckan.

När Amilia skulle ut hette också att den andra tar vi nästa vecka och likadant när Jasmine skulle ut förut, henne tar vi nästa vecka.. men det sket sig.. Att mergim sitter nu är bara, eller förmodligen, för att sami hade 3 röster vilket han förmodligen inte har nästa vecka för då kanske Mergim har 3 röster. Hua! Tänker ta Mergim nu oavsett hur otaktiskt eller strategiskt det än är.
2020-04-30, 20:28
Medlem
Vad skulle Sami gjort utan Jullan där sedan Glasman åkte ut? Ta in att han hade varit helt ensam där med alla som han stör sig på i 50 dagar om det inte varit för henne. Utan Jullan hade han aldrig ens varit kvar i det där huset vid det här laget, han hade aldrig pallat det. Nu får vissa för sig att hon ska offras så hans chanser ökar med vadå? 2%? Vinner Sami är det till stor del Jullans förtjänst för det är svårt att vinna om man inte ens är kvar i huset. Det är självklart även prestige för henne att komma till finalen och vara bland de sista tre, något hon aldrig trodde när hon gick in. Tycker gott hon är värd den belöningen och blir fan lack över nån som påstår annat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in