2020-04-30, 21:06
Medlem
crusades avatar
Ut-Mergim
Stanna-Julia

Självklart!
2020-04-30, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Jag förstår verkligen inte hur vi som avgudar Sami tänker. Varför skall vi rösta ut Mergim? Och dessutom splittra vår röst? Mergim har många fans så de kommer att rösta ut Jullan. Dessutom är det mer taktiskt att spara på Mergim så att han sitter i final så inte hans fans backar Lennie för då är Sami helt körd. Det är ju mer logiskt att rösta ut Frida om man verkligen vill att Sami skall ta det.

Dessutom, det är ingen hemlighet att jag ogillar Mergim men han har varit där längst med de andra så hur mycket det än smärtar så tycker jag att han har förtjänat att gå till final långt mer än Frida.
Frida har bara ridit på sin offerkofta att var hon än vänder sig så blir hon utfryst. Det är inte ju inte så, folk känner helt enkelt inte att bli tvångskramade av en kvinna på 30 år som spritt språngande naken springer omkring och skall åla sig på andra. Det är snuskigt, man kan väl ta på sig åtminstone trosor eller BH när man tvingar sig på andra. Hon är inte en "flower child" utan en vuxen kvinna som tvingar sin nakna kropp på andra.

Frida måste ut. Hon har inte förtjänat finalen som resten av gänget, vad man än tycker om de andra.
Cheers
Tack! Mycket bra sagt. Har försökt få fram detta i tråden vid flera tillfällen men ingen verkar ta åt sig. Om vi håller på och delar oss mellan Frida och Mergim så händer en sak bara - Julia ryker. För de som hejar på Mergim och Lennie är alla överens om att rösta ut Julia. Som det ser ut nu ryker Julia. Om vi alla röstar ut Frida kanske vi har chans att rädda kvar Jullan.

Japp, Sami i final med Lennie och Mergim är en garanterat vinst för Sami. Tuffare om Lennie sitter ensam utan Mergim då han får betydligt starkare stöd med enade röster.
2020-04-30, 21:14
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Tack! Mycket bra sagt. Har försökt få fram detta i tråden vid flera tillfällen men ingen verkar ta åt sig. Om vi håller på och delar oss mellan Frida och Mergim så händer en sak bara - Julia ryker. För de som hejar på Mergim och Lennie är alla överens om att rösta ut Julia. Som det ser ut nu ryker Julia. Om vi alla röstar ut Frida kanske vi har chans att rädda kvar Jullan.

Japp, Sami i final med Lennie och Mergim är en garanterat vinst för Sami. Tuffare om Lennie sitter ensam utan Mergim då han får betydligt starkare stöd med enade röster.

Helt med på detta! Jag är glad så länge mergim och lennie får ha denna upplevelse tillsammans så länge det kan. Sami är ju också en skön person så jag hakar på detta !
2020-04-30, 21:15
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:

Tack. Skönt att det finns folk som kan se bortom horisonten. Som det ser ut nu kommer Jullan att ryka även om hon är gillad på många sajter, men jag ser en sammanlagd tendens att folk tror att vi får ut Mergim med en klackspark. Han är väldigt populär och endast Sami kan få ut honom om vi samlar oss. Flashback har ju hela tiden haft en spikrak åsikt och vi har kunnat enas. Men folk röstar känslomässigt, vilket är en fin egenskap i sig, men helt idiotisk om man vill ha kvar Jullan.

Snälla allihopa tänk till en gång till innan ni sätter ert pekfinger på den deltagare ni vill ha ut.
Rösta taktiskt inte vad ni känner just nu.
2020-04-30, 21:17
Medlem
Lunatics avatar
Citat:

Ni har en poäng där.
Rösterna delas upp på Mergim och Lennie i final. Då har Sami mer samlade röster.
Men fan jag vill inte ha ut Jullan.
Vill ju se henne sitta med Sami på final dagen.
Fan vad kluven jag är. Frida Jullan Sami skulle vara bästa scenariot,
då blir man av med Jassa Mergim och Lennie, som jag inte tål. ändå är Sami vinnare.
Men bra för Sami är om Han är själv mot Paret L/M
2020-04-30, 21:20
Medlem
Eagle35s avatar
Om Mergim åker kommer hans fans gå till Lennie och Lennie kommer vinna finns redan andra fans som gått över till Lennie från andra deltagare som åkt ut innan. Lennie har redan riktigt många fans så långt efter är han inte Sami och tänk er plus Mergims fans då är det kört för Sami.
2020-04-30, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Ni har en poäng där.
Rösterna delas upp på Mergim och Lennie i final. Då har Sami mer samlade röster.
då blir man av med Jassa Mergim och Lennie, som jag inte tål. ändå är Sami vinnare.
Jag har alltid sagt jag vill se Julia och Sami i finalen. Men är tyvärr ett större Sami fan än Julia fan. Och har insett att Sami kommer vara starkast om han sitter i finalen med paret då parets röster delas och Sami kommer få mest röster.

Skulle vi lyckas få ut en av L/M innan finalveckan då satsar vi på att få ut den andra också såklart.
2020-04-30, 21:23
Medlem
Emmvalentines avatar
Ja jag tror seriöst att både Lennie och Mergim uppskattar vistelsen och upplevelserna att få göra detta ihop mer än att vinna pengarna. Därför tycker jag verkligen de ska vara kvar till sist med Sami!
Så dom är mina tre favoriter och värdiga finalister enligt mig 😊
2020-04-30, 21:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Ni har en poäng där.
Jag skulle gärna också ha det så, men Lennie är betydligt mer populär än både Frida och Julia. Hur löser man det? Visst, jag gillar Lennie, men är han i final finns en risk att han snor vinsten. Det vill jag inte. Sami förtjänar att bli skuldfri. Det är en förjävla fin kille och det säger jag inte bara för att jag är full!
2020-04-30, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Ja jag tror seriöst att både Lennie och Mergim uppskattar vistelsen och upplevelserna att få göra detta ihop mer än att vinna pengarna. Därför tycker jag verkligen de ska vara kvar till sist med Sami!
Så dom är mina tre favoriter och värdiga finalister enligt mig 😊
Ja gulligt, men nu vill vissa av oss främst ha kvar dem för att det är strategiskt smart för en säker vinst till Sami. Dock blir jag tveksam till om PK TV4 låter tre killar sitta i final utan en enda tjej? De tre har störst stöd av alla deltagare i huset så borde vara de tre i finalen.
2020-04-30, 21:26
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Mergim förtjänar stanna 💯 han har cartit i huset sen dag 1!!
Föresten fick varning på det vi snackade om innan helt sjukt.

Jag håller med dig. Vi har ju olika åsikter men jag känner ändå att Mergim skall vara kvar. Han har för sjutton orkat sig igenom detta precis som Sami. När det är final kan vi ha olika åsikter om vem som skall vinna. Men innan dess så tycker jag att inte att Frida med 30 dagar färre än de andra skall gå vidare. Dessutom är Mergim för stark för att få ut just nu, det är ju uppenbart på varenda forum.

Off-topic: Det är för djävligt att du fick en varning. Sånt känns inte fair. Vi hade en extremt liten diskussion om ett intressant som har direkt koppling till programmet. Jasmine, Mergim och Jullan pratar ju om var deras familjer kommer från så det tycker jag man skall kunna diskutera. Speciellt när det är endast ett par rader. Det är ju intressant att få veta mer om människor i programmet.
2020-04-30, 21:29
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Mergim förtjänar stanna 💯 han har cartit i huset sen dag 1!!

Föresten fick varning på det vi snackade om innan helt sjukt.
Mergim förtjänar inte att stanna, inte Lennie heller.
Jag tål inte det paret längre. Dom 2 lever i en lite bubbla.
Lennie borde hänga löst med Jassa,
så Jassas "stora" följarskara röstar kvar Jassa.
Ingen större förlust om Jassa skulle ryka.
Men vafan ut med Lennie någon gång,
Han har ju inte tillfört mycket i huset.

Exit Anal Gurglande Lennie Exit, 35dagar för länge i huset

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in