2020-04-30, 19:58
Bannlyst
Är Mergim och Lennie ett par?
2020-04-30, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Hon äter ju fisk också så kalkon kanske också går in under "vegetarisk" kost enligt Julia.
Hon petade ut kyckling ur maten för ett par veckor sedan när Jasmine och Alex(?) missade laga vego åt henne.
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Hon sa innan idag att hon skulle göra ett undantag idag..
Hon har uppenbarligen en väldigt egen och luddig definition av vad vegetarian innebär, i och med att hon äter räkor osv också .
2020-04-30, 20:00
Medlem
Eagle35s avatar
En sak ska ni veta om ni röstar ut Mergim kommer alla hans fans rösta på Lennie i finalen och det är många fans ska ni veta och då har Lennie ännu större chans att vinna allt. Alla röster kommer inte splittras då mellan Mergim och Lennie om dom nu skulle vara i finalen. Lennie kommer få alla andras fans röster istället större chans för Lennie att vinna haha
2020-04-30, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Om Lennie är i finalen med exempelvis Sami och Julia/Jasmine så ökar hans chans för att vinna. Om man vill Sami ska vinna borde man ha kvar Mergim till finalen för då blir rösterna mellan Mergim och Lennie splittrade. Medan om Lennie står själv i finalen blir han sjukt stark då alla Mergims fjortisfans kommer kämpa för Lennie när Mergim inte är kvar. Att folk inte kan förstå denna enkla matten är sjukt. Ja, Sami har stor chans att vinna. Men varför vill så många av er riskera ge vinsten till Lennie? Tänk nu för fan steget före

Det är det ingen som vill, men om Mergim blir kvar kanske Sami och Julia hamnar på tavlan samtidigt och så vänder produktionen rösta ut till stanna och då ryker julia.. Tänker inte låta Mergim komma till Final så är det bara. Förhoppningsvis finns det fler fd deltagares fans som kan hjälpa Sami till final. Står Mergim i final så kan sami förlora där just därför och jag tänker inte chansa. Vinner Lennie i finalen om han står mot sami och julia så får det bli så och då tappar jag helt tron på vad som de flesta tycker är en värdig vinnare av BB. Sami och Julia har gjort så mycket för att det ska vara värt att titta överhuvudtaget.
2020-04-30, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenthkaos
Nu börjar det bli dags att rösta taktiskt för att den man hoppas ska vinna BB ska ha chans att göra det. Det kan bara vara så att Sami bara är totalt överlägsen i en final. Som jag ser det är det bara Lennie som kan utmana om vinsten, men då måste han synas mer och fortsätta att vara på sitt eget underbara sätt. Om Lennie ska ha någon chans att vinna så måste Mergim ut, Mergim håller tillbaka Lennie i det mesta. Får inte Mergim som han vill blir Lennie osäker och backar och blir tyst och försvinner mycket ur allt. Hans konflikträdsla kommer då fram. Om lemmie ska kunna vinna så måste Mergim ut ur huset, även om dom är bästa vänner. Så rösta ut Mergim om ni vill Lennie ska vinna. Kort tid kvar så dom ses snart ändå.

Varför vill du att smygbögen Lennie ska vinna?
vad har han gjort som du tycker är så stort att han förtjänar en miljon kronor? Pussa, krama, hålla Mergim i handen och inte ha en åsikt om något?
2020-04-30, 20:02
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Om Lennie är i finalen med exempelvis Sami och Julia/Jasmine så ökar hans chans för att vinna. Om man vill Sami ska vinna borde man ha kvar Mergim till finalen för då blir rösterna mellan Mergim och Lennie splittrade. Medan om Lennie står själv i finalen blir han sjukt stark då alla Mergims fjortisfans kommer kämpa för Lennie när Mergim inte är kvar. Att folk inte kan förstå denna enkla matten är sjukt. Ja, Sami har stor chans att vinna. Men varför vill så många av er riskera ge vinsten till Lennie? Tänk nu för fan steget före
Precis Lennie ska fan inte stå i någon Final.
Det ska dom som underhållit göra om det är någon som ska vara där.
Lennie är den tråkigaste deltagaren genom tiderna.
Skulle en tråkig Joker vinna när det är dom andra som gjort TV underhållning desutom så är det en skam.
Men inget förvånar mig om denna sesong.
BB2020 har vart en flopp sen start
2020-04-30, 20:03
Medlem
jassa fick den i röven trots hon tog bekvämt brev
2020-04-30, 20:04
Medlem
Lunatics avatar
Vafan va det för brev till Sami. Måste var Lennies ruttna anhängare som dissa Sami.
2020-04-30, 20:04
Medlem
burialhexs avatar
Var de allt?
2020-04-30, 20:05
Medlem
Vad stod i Jas brev? Blev felkod hos mig just när hon skulle säga
2020-04-30, 20:05
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CutsLikeAKnife
Nej jag menade att vi hade en kort och intressant diskussion på typ tre fyra inlägg om Mergim. Och frågade om det var intressantare att snacka om hans bajs hela tiden eller sjuhundra inlägg om att han säger "jag dööööör". Vad finns det för mening med att lägga in sådana kommentarer. Det kan väl vara okej om vi kan diskutera kort om om hans härkomst eftersom han nämner den ofta i programmet. Jag tycker vi bytte åsikt lite kort med hänvisning till honom. Men tydligen är det intressantare med inlägg som "jag döööör" eller "jag är bajsnödig" i var och vartannat inlägg.

Jag håller med dig 💯 det är väl bättre och intressantare än att bara skriva samma skit hela tiden.
2020-04-30, 20:06
Medlem
Skönt att Jasmine fick veta att det inte är så grovt som hon har trott att det är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in