2020-04-22, 23:04
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Enligt domen skulle summan ha betalas idag och lönen har inte ens kommit ännu. Tror ni de har behövt låna ihop pengarna för att hinna skicka in dem? Hur mycket kan han tjäna som vakt? Är runt 30000 kr nästan hela månadslönen?

Anna har kanske möjligtvis gått igenom sina porslinsskålar och sitt guld
för att sälja av dem på loppis för att få in pengar.
Om det krisar kan hon ju alltid lägga upp ett Gofundme konto.
Snyfthistorier går alltid hem på sådana sidor, somliga korrekta, andra kraftigt överdrivna eller
tom rena lögner.
Anna har ju en och annan dum gök som fans,de kommer säkert att
slänga sina pengar på Anna om hon darrar lite på underläppen och gråter en skvätt.
Citera
2020-04-22, 23:32
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
veekar som aftonbladet skriver i papperstidningen om märsta-mattan..hon är en vinnare säger hon

https://postimg.cc/0rbP0Qc4

O ja, några sådana vinster till och Flisan får börja råna åldringar igen...

Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Den här mattincidenten är bara den senaste Anna-skandalen.
Hur ska familjen som kör omkring med 20 år gamla skrotbilar kunna hosta fram 30 000 kr före fredagen?
Ska den stackars svärfadern få lätta på lädret igen?
Han måste tycka att en svärdotter som Anna är från helvetet och satans dyr i drift.

Antingen svärfar eller så får väl Roberto ta ett sms-lån. Pinsamt att man redan bränt igenom alla brf-pengar och lite till tydligen.

Citat:
https://tramsfrans.aftonbladet.se/20...mycket-battre/

Ojojoj, nu ska Lilli och Sussi vara med i Så mycket bättre tydligen. Nu skrapar man verkligen botten av tunnan men ännu ingen Tunna.
Senast redigerad av Aigis 2020-04-22 kl. 23:50.
Citera
2020-04-23, 01:50
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det kallas väl bara lyxvilla rent ironiskt?
I själva verket är det väl bara en uppgraderad sommarstuga?
Nej, såg bilder på huset på stoppapressarna , och det är definitivt ingen sommarstuga. Ingen herrgårdsbyggnad som jag trodde, men definitivt en större villa. Två plan.

Absolut inget fel på den kåken. Vet inte hur stor tomt de har, men skulle gissa på ca 5 milj för allt.
Citera
2020-04-23, 02:09
Medlem
cece123s avatar
Annas minne är sååå kort, intervjun gjordes för snart tre år sedan och ALLA vet att är det någon som fiskar efter och lyssnar extremt mycket efter "elakt prat".. Så är det Anna, det har hon ju visat ibland dagligen.
Att känna sig lugn inombords.. Måste ha bestått i två sekunder..
Anna kan gå i terapi i resten av hennes liv, men hon kommer aldrig att ändra på sig.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...r-jattelycklig
Citat:
Jag kommer aldrig mer lyssna på elakt prat.
– Det är den största vinsten. Att för första gången som vuxen människa få känna sig riktigt lugn inombords och känna att ”jag är good enough” och att jag är en jävligt bra människa. Det har jag inte känt tidigare på riktigt faktiskt.
Citera
2020-04-23, 07:06
Medlem
Knullkungens avatar
Artikel i Aftonbladet om mattbråket. Anna är supernöjd då hon fick som hon ville.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-ar-en-vinnare
Citera
2020-04-23, 07:12
Avstängd
thaimans avatar
Detta skriver jag direkt till dig Anna
Varför i herrans namn lägger du inte av med ditt exploaterande av dig själ? Du lägger ut bikinibilder, visar varenda pryl du köper, skryter och skrävlar om dig själv och din familj. VARFÖR?
Du triggar ju bara de som driver med dig." ingen artist eller före detta artist" håller på som du.
Vad vill du vinna med allt detta tjafs?
Gör något vettigt av den tid du har, börja jobba som volontär på äldreboende tex. GÖR NÅGOT VETTIGT!
Annars så tror ju folk inkl jag själv att du njuter av all skit du publicerar. och får ta emot
Du lipar för allt, Du tycker synd om dig själv, du försvarar dina ungar som av allt att döma är lite kriminella, VARFÖR?
Ryck upp dig, du har ju sångbegåvning, du kan dansa, varför inte stå bakom en riktig artist och köra? Jag har en bekant som mer än väl försörjer sig på detta, Men hon är ju intelligent och kan noter och allt vad det innebär.
Detta är lite funderingar jag har, jag skiter fullständig i om du knullar på ICA toan, eller om du snackar i mobilen då du kör bil, det är din ensak och som du själv får ta konsekvenserna för.
Jag har ett långt livs erfarenhet av både mot och medgångar, du skapar ju bara motgångar som du håller på
Fundera på detta, byt livsstil och bli lycklig på riktigt.
Citera
2020-04-23, 07:35
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Artikel i Aftonbladet om mattbråket. Anna är supernöjd då hon fick som hon ville.

Hur kom det sig att hon inte behövde betala rubbet ? Jag har sett matt-firmans namn på ett ställe . Hennes blogg är \var dessutom väldigt dåligt skött

De enda som jag har sett att hon har gjort sammarbeten med är nåt spelbolag , bikini , två skönhetsapparater och Bobby . Allt annat är ju bara ” reklam fr hennes hjärta ”
Om det enligt henne var meningen att hon skulle få det hela gratis , har hon då fått allt ” nytt nytt ”till huset med samarbeten ?
Från gardiner - naglar -sängbord -till drejkurs?
Senast redigerad av nickomyra 2020-04-23 kl. 08:10.
Citera
2020-04-23, 08:02
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hur kom det sig att hon inte behövde betala rubbet ?

Det blir ju så att förtaget ingår en förlikning för att slippa vänta på huvudförhandling och kanske få pengar lite snabbare. De slipper ägna tid åt att driva process och får en snabb dom. Det magstarka i detta är att Anna har det dåliga omdömet att gå ut och snacka skit om företaget efter förlikningen. De borde stämma henne för förtal. Förhoppningsvis leder detta till att ingen näringsidkare vill ha med henne att göra i framtiden.
Citera
2020-04-23, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen

”Lite pengar har jag kvar efter det här”

Hon ska köpa present till Roberto, hade hon haft pengar kvar till en present åt toffeln hade vi garanterat få se den.... slutsats, pengar slut.
Robertos present blev ett instagraminlägg.
I och för sig värt cirka 47’ Grattis till 22 år Roberto!
Citera
2020-04-23, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
”Lite pengar har jag kvar efter det här”

Hon ska köpa present till Roberto, hade hon haft pengar kvar till en present åt toffeln hade vi garanterat få se den.... slutsats, pengar slut.
Robertos present blev ett instagraminlägg.
I och för sig värt cirka 47’ Grattis till 22 år Roberto!

Han fick säkert även hosta upp dom 30’ åt henne. Grattis igen Roberto!
Citera
2020-04-23, 08:18
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
veekar som aftonbladet skriver i papperstidningen om märsta-mattan..hon är en vinnare säger hon

https://postimg.cc/0rbP0Qc4

Oj oj oj....till höger om Anna finns Lili och Susie som ev ska vara med i Så mycket bättre. Kan man gissa att Primadonnan von Märsta slänger sig på telefonen/mailar gör allt för att produktionsbolaget ska på upp ögonen för Primadonnan. Anna är väl the big star of 80s?
Citera
2020-04-23, 08:20
Medlem
I går på liven fick Bobby och hans frisörer en känga då hon pratade om sitt löshår att det är mycket bättre nu när hon har tejpat hår då det är äkta hår och går att sätta om och innan så hade hon kreatinin löshår och det går också att sätta om men det ville inte denna frisör ( Bobby ) sa hon väldigt surt så nog har det blivit en konflikt dem emellan likaså så gör hon ingen mer reklam om Bobbys kapslar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in