2019-07-04, 21:27
Medlem
Åh jävlar vad arg jag skulle bli om jag specialbeställt gardiner å uppsättning, samt bäddat som värsta lyxhotellet åt min 19-åring, och han tackar genom att se till att snuten kommer hem och outar lyxvillan och allehanda problem inför pressen. Hade inte hjälpt att pressen kallat mitt hem för lyxvilla.

Surt att de försökte fly ända till Odensala, å såväl snut som press hittade dem... Hhahahaa
Citera
2019-07-04, 21:29
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Helt uteslutet att det handlar om F? Narkotika kan ju vara lite vad som helst (som bantningspiller till Anna) och stulit har hon väl gjort tidigare?

Ja det har hon . Även rört sig mkt i Västsverige senaste tiden .
Citera
2019-07-04, 21:52
Medlem
TPLs avatar
Åh vad det ska tröstätas nu efter att stjärnan fått sitt hem utfläkt på nätet. Hon vill ju ha publicitet. Ska vi skicka lite godis till henne?
#polisen #knark #husrannsakan #uniform #nyagardiner
Citera
2019-07-04, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Åh vad det ska tröstätas nu efter att stjärnan fått sitt hem utfläkt på nätet. Hon vill ju ha publicitet. Ska vi skicka lite godis till henne?
#polisen #knark #husrannsakan #uniform #nyagardiner

ojojoj tänk om polisen fläckat ner
Citera
2019-07-04, 22:03
Medlem
nu är allt kritiskt ifrågasättande puts väck på insta
Citera
2019-07-04, 22:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ojojoj tänk om polisen fläckat ner
De brukar inte städa efter sig och jag tror inte de tassat runt i strumplästen. Kanske de hade knarkhundar med sig också. De kan ha sniffat rätt på de där magiska hårpillren så hur ska det nu gå med Annas hår?
Citera
2019-07-04, 22:12
Medlem
Anna är säkert förvånad att allt nu hamnar i tidningen. Men nu är sonen myndig och medias hänsyn puts väck. Undrar om hon hälsar på i häktet? På bilderna ses polisen klampa runt i trädgården bredvid en skylt med texten ”grannsamverkan”. Anna kanske borde stannat i ett anonymt flerfamiljshus. Hon är nog inte beredd på den sociala kontroll som finns i villaområden. Jag betvivlar att familjen kommer vilja bo kvar på sikt. Särskilt inte när polisen klampat runt med jordiga skor bland lyxinredningen. Har kuddar och madrasser sprättats upp?
Citera
2019-07-04, 22:13
Medlem
OhMyGaddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Semantik, går att formulera sig så. Inte för att Tunnan är ett språkgeni, men detta fungerar

Tja. Det kanske fungerar för dig och Anna men det betyder inte att det är rätt för det.
Citera
2019-07-04, 22:19
Medlem
TPLs avatar
Gråt du Anna. Det lättar.

Mera botox till alla nya rynkor som tillkommer nu. Kommer tänderna att hålla för allt gnisslande och kommer hon att börja dricka för att dränka sorgen. Tur att hon kan luta sig mot sin makes "Mentos-arm".
Citera
2019-07-04, 22:38
Medlem
HansErics avatar
Är det Annas grannar som fotat de 3 bilderna som publicerats i Aftonbladet tro? Inte varskor polisen pressen inför en husrannsakan.Anna nu har du hamnat där det alltid finns allseende ögon, där lögnerna kommer upp när tuppen gal. Mysigt, hjälper inte att du sticker huvudet i sanden och låtsas allt är bra.
Citera
2019-07-04, 22:46
Medlem
Citat:
nya kommentarer till nytt inlägg på insta

https://postimg.cc/gallery/2z13oaalg/

Anna bjuder inte på Gevalia, hon bjuder på middag.
Citera
2019-07-04, 22:55
Citat:
nu är allt kritiskt ifrågasättande puts väck på insta
Jaja. Instagram har hon ju koll på så nån inte svärtar ner hennes rykte bland sina fantomföljare.
Sin egna sons förehavanden verkar hon skita i. Men det ser ju bra ut att deras sommarstuga blir omnämnt i pressen som lyxhus. Gud bevare mig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in