Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-04-21, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulingtaisvart
Nu har jag tagit nästan ett halvt gram mdma kristaller, mina vänner har mått som gudar fast det inte ens har tagit en tredjedel. Har bombat snortat och även prövat lägga kristaller under tungan men det enda jag har fått är käkspänningar, vad fan är det för fel?

Kan även tillägga att jag aldrig tagit mdma förut. Tagit e en gång för kanske 7-8år sedan och då smällde det på fint
Citera
2020-04-21, 08:27
Medlem
Scarmos avatar
Vänta mellan MDMA konsumtion?

Tjenare, tog ecstacy för första gången förra helgen (Runt 130mg) och det var helt jävla underbart, gick runt på en tre timmars promenad med mina 3 polare som också hade eshat.
Har aldrig vart så glad förut och kroppen var helt sjukt lätt, man bara flög fram!

Har hört att det är farligt att ta för ofta, att man kan få nervskador med mera, men tror ni att jag kan ta en hel esh (260mg) denna helg och sen ta en paus på 1-2 månader? Jag är en grabb som väger 75 kilo, om det är någonting som ni behöver veta.
Citera
2020-04-21, 08:48
Medlem
Receptads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarmo
Tjenare, tog ecstacy för första gången förra helgen (Runt 130mg) och det var helt jävla underbart, gick runt på en tre timmars promenad med mina 3 polare som också hade eshat.
Har aldrig vart så glad förut och kroppen var helt sjukt lätt, man bara flög fram!

Har hört att det är farligt att ta för ofta, att man kan få nervskador med mera, men tror ni att jag kan ta en hel esh (260mg) denna helg och sen ta en paus på 1-2 månader? Jag är en grabb som väger 75 kilo, om det är någonting som ni behöver veta.

Ingen fara.
Citera
2020-04-21, 09:03
Citat:

Nervskador behöver du inte vara rädd för, men du kan bli nere/deprimerad ett tag ifall du inte låter signalsubstanserna i hjärnan återhämta sig längre tid efter varje gång. Dock är det, för de flesta, ingen fara att köra 2 helger i rad. Bara du inte gör det till en vana att ta mdma varje helg.

Rekommenderar dock att fixa rena mdma kristaller istället för ecstacy piller som man aldrig vet vad de innehåller i övrigt. Dessa kan vara mer riskabla att ta ofta.
Citera
2020-04-21, 09:11
Medlem
Scarmos avatar
Tack för era svar, bra att veta!
Citera
2020-04-21, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulingtaisvart
Nu har jag tagit nästan ett halvt gram mdma kristaller, mina vänner har mått som gudar fast det inte ens har tagit en tredjedel. Har bombat snortat och även prövat lägga kristaller under tungan men det enda jag har fått är käkspänningar, vad fan är det för fel?
Låter skumt, du har inte tagit mdma eller något som möjligtvis kan hämma effekterna av det i relativt nära anslutning till denna kväll? Exempelvis att du tagit mdma för någon vecka sedan. Blev du förövrigt bäng till slut? Edit: Förlåt, såg att du skrev att du inte tagit det på väldigt länge, my bad. Men har du inte tagit något annat som kan påverka effekterna av mdma, går du på några mediciner etcetera? Om så inte är fallet har jag faktiskt ingen aning varför du inte fick önskvärd effekt.
Senast redigerad av generalmackmyra 2020-04-21 kl. 12:00.
Citera
2020-04-21, 12:04
Medlem
Citat:

Ja, som andra sa bör du kunna ta det utan några problem, för att sedan ta en längre paus. Du kan ju dock ha en viss tolerans, så det är möjligt att du inte kommer få samma effekt. 260 mg är däremot starka knappar så det borde nog funka fint. Gör så här, ta 3/4 av det. Sedan efter 2 timmar när du peakar drar du resterande del i näsan, alternativt sväljer det. Dock är det ganska lite att svälja så jag rekommenderar näsan. DÅ förlänger du det hela med någon timme, samt att du lär bli extremt bäng.
Citera
2020-04-21, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalmackmyra
Låter skumt, du har inte tagit mdma eller något som möjligtvis kan hämma effekterna av det i relativt nära anslutning till denna kväll? Exempelvis att du tagit mdma för någon vecka sedan. Blev du förövrigt bäng till slut? Edit: Förlåt, såg att du skrev att du inte tagit det på väldigt länge, my bad. Men har du inte tagit något annat som kan påverka effekterna av mdma, går du på några mediciner etcetera? Om så inte är fallet har jag faktiskt ingen aning varför du inte fick önskvärd effekt.

Det enda jag tar är en krampmedicin som heter levetiracetam morgon och kväll sedan jag började få krampanfall efter ett långt och intensivt Spice bruk för många år sedan, och melatonin för att sova
Citera
2020-04-21, 16:31
Medlem
Scarmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av generalmackmyra
Ja, som andra sa bör du kunna ta det utan några problem, för att sedan ta en längre paus. Du kan ju dock ha en viss tolerans, så det är möjligt att du inte kommer få samma effekt. 260 mg är däremot starka knappar så det borde nog funka fint. Gör så här, ta 3/4 av det. Sedan efter 2 timmar när du peakar drar du resterande del i näsan, alternativt sväljer det. Dock är det ganska lite att svälja så jag rekommenderar näsan. DÅ förlänger du det hela med någon timme, samt att du lär bli extremt bäng.

Okej, jag kommer följa ditt råd!
Citera
2020-04-21, 16:40
Medlem
Citat:
Dock vill jag erinra om att det där är en dos bra över medel. Det vanliga råden man hittar är 1.5-2mg per kilo.
Citera
2020-04-21, 22:36
Medlem
Xhamsterns avatar
Citat:

Visst är e grymt

Tips; spara knapparna till särskilda tillfällen. Typ nån fest där man kan gå loss helt utan att nojja över vakter, eller med polarna vid en sjö en varm sommarkväll. Låt det bli en grej du gör 3-4 gånger per år max. Då får du ut mest och riskerar minst. Om din omgivning är perfekt krävs det heller inte lika mkt för att ha en underbar upplevelse. Min bästa upplevelse var på två halvsvaga knappar en sommarnatt inne på en klubb, har tagit uppemot 400 mg därefter men inte med samma "inramning" och då har det inte varit hälften så magiskt.
Citera
2020-04-22, 08:24
Medlem
Fattar inte grejen med MDMA.

Testade första gången för två dagar sedan, ca 140mg vid 21, och en refill på 50mg vid 01. Hade väldigt trevligt i soffan, emellanåt stönade jag till utan anledning. Filmen på Netflix blev lite mer intressant. Mådde rätt bra. Upplevde mig dock ovanligt manisk.

Igår tog jag igen vid 18, ungefär samma dos och refill ett par timmar efter. Mådde lite illa och kände mig manisk. Lite LSDit typ.

84% rena kristaller. Helt okej men gräs är bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in