Citat:
Ursprungligen postat av
Regentia
Ruset påminner om MDMA men är mer hallucinogent.
Det är två olika substanser så du kan inte jämföra milligram så där. 35 mg 2C-B är för övrigt en ganska stark dos 2C-B. Om du tar 150 2C-B trippar du bollar.
Du har givetvis rätt i att det inte går att jämföra olika kemikalier liksom äpplen med päron.
Ska man använda MDMA terapeutiskt så ska man inte ta mer än 100mg och låta hjärnan reflektera intycken.
Jag har inte drabbats av Serotonergt syndrom/och eller "brain zaps" efter mega-trippen.
Ändå så ångrar jag mig för att jag tog så mycket på en gång men man måste lära sig till nästa intag.
Även om man tuggar tuggummi så skadas tändernas emalj något under ruset.
Soft spot ligger på 150mg+eventuellt intag av cannabis. Allt utöver detta gör att man blir till en parodi av sitt eget psyke.
Det är mycket stress i livet som gör att jag håller på så här, en typ av självskadebeteende.
Jag har aldrig varit på väg att bli alkoholiserad då jag alltid fått ångest efter att ha blivit riktigt full.
Med droger finns inga känslomässiga spärrar utan man får nya kickar så det blir mer beroendeframkallande.
Har levt större delen av livet på autism-spektrumet men inser också att det är dags att lägga ner drogerna väldigt snart.