Citat:
Ursprungligen postat av
orrecrist
Har nog aldrig delat på en knapp om jag absolut inte måste. Måste vara ruggigt starka du kommit över alternativ är känsligare ön normal?
Jag har knaprat knappar i snart 10 år, men tröttnade snabbt på att göra det för ofta. Nu för tiden en par gånger i året och de flesta knappar jag haft, har just varit 170-220 mg.
Alla har inte samma tolerans som dig, och när det kommer till MDMA är ju just toleransen viktig. Tar du ofta så förstår jag att man vill starta med en hel knapp, men även om jag har tagit knappar länge så känner jag att dela ett piller i två halvor o ta dessa med ca 1,5h mellanrum har gett ett klart behagligare rus i min smak.
Dessutom gillar jag en lugnare start och ett längre rus, än att knapra i sig en hel direkt, mår ofta illa i början om jag droppar mer än 150mg i taget. Optimala för mig är nog typ 120+120 eller något. Är väldigt populärt här att ta halvor, speciellt i krogmiljö.
Vet inte hur starka knappar som florerar i Sverige över huvudtaget, men de jag fått tag på i Helsingfors har bl.a. varit Punisher, Donald Trump, Tesla, Donkey Kong, Red Bull, Rolls Royce, Philipp Plein, Audi, Maybach och nu senast DHL. Flera av dessa har man skrivit om att skall vara bland de starkasta E'na som florerat runt detta år.