Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-10-07, 01:11
Medlem
Sortimentet av både MDMA-kristaller och XTC-piller ser ut att hålla ganska låg kvalitet nuförtiden, särskilt om man beställer från Darknet.

Då undrar jag om man kan acetontvätta det för en bättre upplevelse för första gången, eller är det så att det finns för många orenheter för att det blir framgångsrikt?
Citera
2024-10-07, 17:12
Medlem
Mdma är nog det sjukaste jag varit med om.
Första gången jag testade mådde jag så jävla bra. Går inte att beskriva.
Låg i sängen och satte på musik. Helt underbart var det.
1månad senare. Testade jag för Andra gången. kändes det helt ok men inget i närheten första gången.

Var försiktiga där ute. Hade en kompis som inte svarade bra på mdma. Låg i princip medvetslös på golvet och fradga kom ur munnen. Hemskt.

Mvh
Citera
2024-10-20, 12:45
Medlem
Hej, jag undrade en sak. Jag tar 25mg Ketipinor (som innehåller quetiapin) för endast för kunna sova. Jag undrar hur många dagar eller veckor jag ska avstå från ta quetiapin innan jag tar mdma? räcker 4dagar?
Citera
2024-10-21, 22:31
Medlem
om man tar ca 50mg (kanske inte ens det) ecstacy, går det bra att ta samma dagen efter för en liknande effekt eller är de värdelöst? Ska inte ut o festa eller något endast vara hemma o ha det gött så vill inte bli föör eshad därav den lilla mängden. Kände inte någon baksmälla alls och ruset varade inte så länge men de va skönt som fan så blir sugen på det igen.

Någon som vet?
Citera
2024-10-28, 01:03
Medlem
BlackMetals avatar
Hur ser det ut nu för tiden med MDMA i Sverige förresten, helt tomt eller florerar det (obs! inte en request, ren nyfikenhet)? Känns som det är borta men man kanske är i fel kretsar. Börjar bli nostalgisk för den oslagbara känslan när det slår så kanske närmar sig dags för en återintroduktion.
Citera
2024-10-29, 21:59
Medlem
Precis införskaffat en gubbe champagne så nog finns det alltid
Citera
2024-11-22, 14:15
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaroch99
om man tar ca 50mg (kanske inte ens det) ecstacy, går det bra att ta samma dagen efter för en liknande effekt eller är de värdelöst? Ska inte ut o festa eller något endast vara hemma o ha det gött så vill inte bli föör eshad därav den lilla mängden. Kände inte någon baksmälla alls och ruset varade inte så länge men de va skönt som fan så blir sugen på det igen.

Någon som vet?
MDMA är ej väl lämpat för att brukas ofta. Att ta 50 mg en dag och mer dagen därpå är en riktigt dålig idé, då du inte kommer att få ut något nämnvärt första dagen men däremot få försämrad effekt andra dagen.
Citera
2024-12-08, 05:55
Medlem
har någon annan hallucinerat efter en ecstasy trip jag såg spindlar som såg verkligare än några andra hallucinationer jag sett
Citera
2024-12-16, 13:39
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gandiskukrompa
har någon annan hallucinerat efter en ecstasy trip jag såg spindlar som såg verkligare än några andra hallucinationer jag sett
Om man tar en dos högre än ungefär 2 mg MDMA per kg kroppsvikt börjar överskottet omvandlas till MDA, vilket är såväl hallucinogent som neurotoxiskt. Med andra ord - när du börjar uppleva sådana symptom har du tagit en skadligt hög dos.

En annan möjlig förklaring är förstås att knappen du tog innehöll något mer/annat än MDMA.
Citera
2024-12-26, 18:29
Medlem
Nkpgisits avatar
Köpt en E idag (Grön Snapchat) sägs vara 250mg men det jag jag med en nypa salt.

Hur som helst så tänkte jag ta den imorgon efter jobbet men undrar om jag ska ta hela på en gång? Skjutit MDMA en gång och det va fruktansvärt samt tagit E en gång oralt men va så inkörd på tjack och meta på den tiden så hände inte ett skit.
Citera
2025-01-04, 23:41
Medlem
SvampDamp.s avatar
Min far har varit inne på att prova på denna fantastiska substans, och nu till min fråga, vilken dosering skulle vara rätt för honom? Han fyller 60 i år, väger cirka 80kg och tränar samt motionerar hårt varje dag med bra kost. Jag tänker att rena kristaller är att föredra. Skulle 100-120mg vara en bra startdos? Är detta ens en bra idé från första början? Vill inte ha ihjäl gubben… Hade bara varit skoj att uppnå nirvana med honom. Är han för gammal?
Citera
2025-01-05, 19:36
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Köpt en E idag (Grön Snapchat) sägs vara 250mg men det jag jag med en nypa salt.

Hur som helst så tänkte jag ta den imorgon efter jobbet men undrar om jag ska ta hela på en gång? Skjutit MDMA en gång och det va fruktansvärt samt tagit E en gång oralt men va så inkörd på tjack och meta på den tiden så hände inte ett skit.
Kommer aldrig ta denna skit igen! Det verkar inte fästa på mig alls så ger upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in