2020-03-18, 17:15
  #80677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Med andra ord men ganska tydligt. Sami log.
Hon bryter mot reglerna hela tiden tydligen.
2020-03-18, 17:15
  #80678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Sa hon det rätt ut eller med andra ord?


ja rätt ut sluta underskatta dig själv typ 3 gånger
2020-03-18, 17:16
  #80679
Medlem
askungens avatar
Rövarspråket, snälla, jag förstår Lennies min...!
2020-03-18, 17:17
  #80680
Medlem
Mycket trevligt att se Amilia sitta och trycka finnar i HD just före man ska äta.
2020-03-18, 17:18
  #80681
Medlem
Zingo2s avatar
Finns bara en i huset som inte snackar skit och det är Sami. Han har åsikter om vissa personer i huset, men inte skitsnack som ex Amilia, Jassa, Vickan m.fl.
2020-03-18, 17:18
  #80682
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Hur hon är värre än någon annan i huset? Jag tror de flesta har svar på det faktiskt.
1. Hon är extremt självgod
2. Hon blir aldrig glad för någon annans skull om det inte gynnar henne
3. Hon tror att tittarna älskar henne
4. Hon snackar jävligt mycket skit
5. Hon pratar konstant och fyfan vad det är jobbigt

Och när du skriver att vi ska lägga ner vårt hatande och slutar meningen med ''era äckliga jävlar'' så skriker det ju lite dubbelmoral.
+1
2020-03-18, 17:23
  #80683
Medlem
Zingo2s avatar
Allvarligt, hur roligt hade de varit i detta hus utan Sami, Julia och intelligenta Daniel?
Tänker att ex Lennie, Amilia, Jassa, Alex, Martin, Mergim och Vickan blir kvar. Vad händer då?
2020-03-18, 17:23
  #80684
Medlem
avixs avatar
Frida klättrar högre upp på min lista just nu....
2020-03-18, 17:24
  #80685
Medlem
Jakethedrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Finns bara en i huset som inte snackar skit och det är Sami. Han har åsikter om vissa personer i huset, men inte skitsnack som ex Amilia, Jassa, Vickan m.fl.
Sällan jag ser Glempa snacka skit också.
2020-03-18, 17:24
  #80686
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Om vi får rösta, borde vi tänka på den insats Juvlia gjorde idag och rösta kvar henne.
Varför är Jassa populär? Vilka gillar henne? Vad har hon bidragit med? Jag fattar ingenting!
Inte kan väl sliskandet med Martin gjort henne populär?

Jag gillar Jassa! (Nej, verkligen inte pga Martin 😂 )

En djupt mänsklig person med stort hjärta. Fin insats i lilla BB. Sedan att hon reagerar starkt mot dem som ville cutta henne tycker jag hedrar henne. Go go go girl! 🤩
Framför allt mot Hybris Glasman o Julia. Båda dessa har sjunkit djupt i mina ögon. Tror det är glasets påverkan i gruppen... drar ner Sami med.
Synd för jag gillade dem alla tre förut. Tror det är glaset som orsakat det...
2020-03-18, 17:25
  #80687
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Frida klättrar högre upp på min lista just nu....


mig stör hon faktiskt inte tycker hon är lite halvskön
2020-03-18, 17:25
  #80688
Medlem
Brukar inte de här individuella tävlingarna ge makt att rädda en deltagare? Har de ändrat reglerna nu så att deltagaren som vinner får immunitet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in