Om vi får rösta, borde vi tänka på den insats Julia gjorde idag och rösta kvar henne.
Varför är Jassa populär? Vilka gillar henne? Vad har hon bidragit med? Jag fattar ingenting!
Inte kan väl sliskandet med Martin gjort henne populär?
Om vi får rösta, borde vi tänka på den insats Julia gjorde idag och rösta kvar henne.
Varför är Jassa populär? Vilka gillar henne? Vad har hon bidragit med? Jag fattar ingenting!
Inte kan väl sliskandet med Martin gjort henne populär?
Det är en omöjligt uppgift. jasse har bäst stöd av alla i huset utan tvivel och det är bevisat flera gånger