2020-03-16, 02:23
  #74677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Det va du som gick på mig först om stavfel.
Inte alla hästar hemma?

Läs noga nu.


Ursprungligen postat av Lunatic
Alla i rosa rummet trodde Anty va den stora
med mest stöd så alla svansade efter Anty
och behandlade henne som en Drottning.
Och vågade inte gå emot henne.
Men förstår om du missat det.
Du värkar inte ha alla hästar hemma.
Även Rainbow team pratade om det.
Och dom nämnde att dom inte tror Anty har så stort stöd.

Jag svarade

Jag har aboslut alla hästar hemma. Men att som vuxna människor svansa efter Anty för att de tror att hon är så störst, och sedan skylla på henne köper jag bara inte.

De har alla eget ansvar. Att de paktade beror på alla tre. Alla har lika stor del i det.

Du VÄRKAR inte kunna stava till verkar heller.

Akta så inte Amilia ser det, då kommer hon gå på din Svenska direkt.
2020-03-16, 02:24
  #74678
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Läs noga nu.


Ursprungligen postat av Lunatic
Alla i rosa rummet trodde Anty va den stora
med mest stöd så alla svansade efter Anty
och behandlade henne som en Drottning.
Och vågade inte gå emot henne.
Men förstår om du missat det.
Du värkar inte ha alla hästar hemma.
Även Rainbow team pratade om det.
Och dom nämnde att dom inte tror Anty har så stort stöd.

Jag har aboslut alla hästar hemma. Men att som vuxna människor svansa efter Anty för att de tror att hon är så störst, och sedan skylla på henne köper jag bara inte.

De har alla eget ansvar. Att de paktade beror på alla tre. Alla har lika stor del i det.

Du VÄRKAR inte kunna stava till verkar heller.

Akta så inte Amilia ser det, då kommer hon gå på din Svenska direkt.

Jag kommentera inlägg
Fitta
Och du hoppar på om Stavfel.
2020-03-16, 02:26
  #74679
Medlem
Vänta bara tills Glasman fimpar "fucka ur"-Philip så fort han får chansen.
2020-03-16, 02:26
  #74680
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jag kommentera inlägg
Fitta
Och du hoppar på om Stavfel.

Vad har hänt med dig?

Du som har hållit hög nivå på forumet.

Du har tappat det helt ju.
2020-03-16, 02:27
  #74681
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Läs noga nu.


Ursprungligen postat av Lunatic
Alla i rosa rummet trodde Anty va den stora
med mest stöd så alla svansade efter Anty
och behandlade henne som en Drottning.
Och vågade inte gå emot henne.
Men förstår om du missat det.
Du värkar inte ha alla hästar hemma.
Även Rainbow team pratade om det.
Och dom nämnde att dom inte tror Anty har så stort stöd.

Jag svarade

Jag har aboslut alla hästar hemma. Men att som vuxna människor svansa efter Anty för att de tror att hon är så störst, och sedan skylla på henne köper jag bara inte.

De har alla eget ansvar. Att de paktade beror på alla tre. Alla har lika stor del i det.

Du VÄRKAR inte kunna stava till verkar heller.

Akta så inte Amilia ser det, då kommer hon gå på din Svenska direkt.
Att hoppa på någon med med Dyslexi är moget. wow
2020-03-16, 02:28
  #74682
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Vad har hänt med dig?

Du som har hållit hög nivå på forumet.

Du har tappat det helt ju.
För att du är en fitta. och trollar BB tråden
2020-03-16, 02:28
  #74683
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Att hoppa på någon med med Dyslexi är moget. wow

Och hur fan ska jag veta att du har någon dyslexi hade du tänkt?


Du dog väl inte av det eller?
2020-03-16, 02:30
  #74684
Medlem
Okej Flashback! Imorgon röstar vi kvar PHILIP
2020-03-16, 02:31
  #74685
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Vad har hänt med dig?

Du som har hållit hög nivå på forumet.

Du har tappat det helt ju.
Jag håller inte hög nivå i forumet. Jag skriver ärligt om programmet nått som inte du gör.
2020-03-16, 02:31
  #74686
Medlem
Nu går ni och lägger er, så ni orkar med skolan imorgon.
2020-03-16, 02:32
  #74687
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Och hur fan ska jag veta att du har någon dyslexi hade du tänkt?


Du dog väl inte av det eller?
Sluta kommentera om du ser ett stavfel.
2020-03-16, 02:32
  #74688
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jag håller inte hög nivå i forumet. Jag skriver ärligt om programmet nått som inte du gör.

Jo, det gör jag.

Philip dansar just nu helt naken på matbordet i köket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in