2020-03-18, 14:21
  #80077
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså vem fan vill se glasman kuk
Älgarna i skogen.
2020-03-18, 14:21
  #80078
Medlem
Den enda som vill se glasman kuk är ju julia
2020-03-18, 14:21
  #80079
Medlem
Chandler Bings avatar
Töntigt o dessutom jättebebisvarning på Sami nu. Sitter och säger högt och medvetet rakt ut -om tittarna får rösta så måste ju Daniel vinna. Suck........
2020-03-18, 14:21
  #80080
Medlem
D_120s avatar
Gillar inte o försöka att påverka folk förutom när det gäller Amilia

Men önskar verkligen att alla röstar på Julia ifall vi får rösta på bäst staty eller liknande

Hon tror att hon inte har en chans gentemot Amilia vilket är fruktansvärt då Julia är miljarder gånger bättre person. Vill verkligen att hon vinner o få se lyckan i hennes ögon att hon är älskad av tittarna
2020-03-18, 14:22
  #80081
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja fyfan är man snubbe som röstar på glasman måste man fan vara bög

Idiot. Ingen bryr sig om hur deras utklädnad ser ut man röstar på någon för att ingen man inte gillar ska vinna
2020-03-18, 14:22
  #80082
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja fyfan är man snubbe som röstar på glasman måste man fan vara bög

Jag kan tokgarantera att jag inte snaskar kotte!
2020-03-18, 14:22
  #80083
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det framgick inte av brevet väl? De fick bara info om att sminka sig, kommer säkert detaljer om tävlingen i ett till brev.

Tror dom missuppfattade det

Stod typ att tittarna ha röstat fram vilka statyer ni ska vara.


Det verkar de tagit som "ni ska va statyer, tittarna väljer vem som är snyggast"



Jag tror att de ska va statyer o hålla posering på tid
2020-03-18, 14:22
  #80084
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Okej, så grupperna på facebook börjar mer och mer tycka om Amilia. Delvis, många tyckte synd om henne igår på poolpartyt för att hon var ''utanför''.
Vi måste gadda ihop oss här på fb så att hon hänger löst denna veckan. Jag orkar inte se henne få fler fördelar nu.
Haha va är det för jävla idioter med i dom där grupperna egentligen ? Borde örfilas hela högen.
2020-03-18, 14:22
  #80085
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Om tittarna får rösta vem som vinner ska INTE EN JÄVEL rösta på Amilia!
Vi kommer inte få rösta ett skit. jasse vinner direkt isf, vanlig tävling
2020-03-18, 14:22
  #80086
Medlem
riskns avatar
Jag vill ha kvar Amilia då Flashback stör sig på henne. Jag stör mig inte på henne eller rosa längre då de hamnade i underläge när Anty åkte ut.
2020-03-18, 14:23
  #80087
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Töntigt o dessutom jättebebisvarning på Sami nu. Sitter och säger högt och medvetet rakt ut -om tittarna får rösta så måste ju Daniel vinna. Suck........
Sjukt irriterande
2020-03-18, 14:23
  #80088
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Okej, så grupperna på facebook börjar mer och mer tycka om Amilia. Delvis, många tyckte synd om henne igår på poolpartyt för att hon var ''utanför''.
Vi måste gadda ihop oss här på fb så att hon hänger löst denna veckan. Jag orkar inte se henne få fler fördelar nu.

Hon satte sig själv utanför!!! Helvetes jäkla jasminer i de grupperna som tycker det är synd om de inte får mat och gnäller över allt! De vet inte ens vad BigBrother är för något verkar det som. Sånt provocerar mig så in i helvete!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in