Citat:
Ursprungligen postat av
Ellevelle
Men oj blev du kränkt av att jag skrev era äckliga jävlar, när det är det mildaste ni själva använder i era inlägg? Ni får tillbaka vad ni ger, sjukt kul hur kränkta ni blir och man blir anmäld för en kommentar som ”dinjävel”.
Amilia förtjänar inte ens hälften av hatet ni ger henne det är bara ren mobbning inget annat. HAHA allt det du skriver stämmer ju lika bra in på flera andra i huset så vad fan är ditt problem?
Och nä jag är inte Amilia eller Amilias kompis heller, är bara inte en nolla som sitter och hatar på en vanlig människa utan belägg!
Jag blev inte kränkt, ville bara påpeka din dubbelmoral.
Jag har aldrig skrivit någonstans att Amilia är ensam med att vara hemsk i huset? Jag tycker glasman beter sig i princip lika illa som Amilia.
Jag har inget problem, förutom lite med sömnen men tack för omtanken