2020-03-18, 17:12
  #80665
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Men oj blev du kränkt av att jag skrev era äckliga jävlar, när det är det mildaste ni själva använder i era inlägg? Ni får tillbaka vad ni ger, sjukt kul hur kränkta ni blir och man blir anmäld för en kommentar som ”dinjävel”.
Amilia förtjänar inte ens hälften av hatet ni ger henne det är bara ren mobbning inget annat. HAHA allt det du skriver stämmer ju lika bra in på flera andra i huset så vad fan är ditt problem?
Och nä jag är inte Amilia eller Amilias kompis heller, är bara inte en nolla som sitter och hatar på en vanlig människa utan belägg!
Jag blev inte kränkt, ville bara påpeka din dubbelmoral.
Jag har aldrig skrivit någonstans att Amilia är ensam med att vara hemsk i huset? Jag tycker glasman beter sig i princip lika illa som Amilia.
Jag har inget problem, förutom lite med sömnen men tack för omtanken
2020-03-18, 17:12
  #80666
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Om vi får rösta, borde vi tänka på den insats Julia gjorde idag och rösta kvar henne.
Varför är Jassa populär? Vilka gillar henne? Vad har hon bidragit med? Jag fattar ingenting!
Inte kan väl sliskandet med Martin gjort henne populär?

Det vinklades till hennes fördel i Rainbowkonflikten rejält i avsnitten tyvärr. Dock har hon inte så mycket support som du och några till här tror. Sitter hon ensam i tittarnas händer en gång till, så ryker hon.
2020-03-18, 17:12
  #80667
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Var nånstans? Större än Sami? Så många idioter finns väl inte?
Det är en omöjlig fråga, men kan det vara så att bb fifflar för annars är det ju ingen kärlek i huset :P
2020-03-18, 17:13
  #80668
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Men oj blev du kränkt av att jag skrev era äckliga jävlar, när det är det mildaste ni själva använder i era inlägg? Ni får tillbaka vad ni ger, sjukt kul hur kränkta ni blir och man blir anmäld för en kommentar som ”dinjävel”.
Amilia förtjänar inte ens hälften av hatet ni ger henne det är bara ren mobbning inget annat. HAHA allt det du skriver stämmer ju lika bra in på flera andra i huset så vad fan är ditt problem?
Och nä jag är inte Amilia eller Amilias kompis heller, är bara inte en nolla som sitter och hatar på en vanlig människa utan belägg!
"Ni". Du reagerar som en ensamstående stark 25 åring.
2020-03-18, 17:13
  #80669
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Det vinklades till hennes fördel i Rainbowkonflikten rejält i avsnitten tyvärr. Dock har hon inte så mycket support som du och några till här tror. Sitter hon ensam i tittarnas händer en gång till, så ryker hon.


jassa kommer aldrig ta sami i en omröstning hur mycket hon än skriker och knullar i huset
2020-03-18, 17:13
  #80670
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
En av de mest rakryggade där inne, rolig brud med mycket bra energi. Relationen med Martin hjälper henne nog också en del.
Rakryggad? Är du på riktigt?
2020-03-18, 17:13
  #80671
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Sa hon det rätt ut eller med andra ord?

Med andra ord men ganska tydligt. Sami log.
2020-03-18, 17:13
  #80672
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Rakryggad? Är du på riktigt?

Yes.
2020-03-18, 17:14
  #80673
Medlem
Har redan glömt vilka "regler" de gula laget har satt på dom andra

1.Bädda sängen
2.Inte äta före bords bön
3.Borsta tänderna tillsammans

Fyll på om ni kommer ihåg något mer
__________________
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2020-03-18 kl. 17:20.
2020-03-18, 17:14
  #80674
Medlem
Ja Sami, du måste verkligen öva på rövarspråket
2020-03-18, 17:14
  #80675
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jassa kommer aldrig ta sami i en omröstning hur mycket hon än skriker och knullar i huset

Nä hon tar inte ens Glasman i en omröstning.
2020-03-18, 17:15
  #80676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Det vinklades till hennes fördel i Rainbowkonflikten rejält i avsnitten tyvärr. Dock har hon inte så mycket support som du och några till här tror. Sitter hon ensam i tittarnas händer en gång till, så ryker hon.
Tvärtom, hon blir ju räddad konstant av allt o alla. är det någon kina bot eller jag förstår inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in