2020-03-20, 22:47
  #86677
Medlem
Varför tidig slagg på Glas?
2020-03-20, 22:47
  #86678
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Brukar de inte berätta vem som vann makten i liven på måndagen?
Men tittarna ser tävlingen och vi mätte tiden. Det var ju samma sak förra veckan med Martin.
2020-03-20, 22:48
  #86679
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Har du problem med autister?
https://www.adlibris.com/se/bok/svenska-akademiens-ordlista-14-upplagan-9789113060125

Kom tillbaka när du fått lite inspiration till nya förolämpningar. Om du har råd med 219 spänn? Vet inte vad man får i lön av Samhall.
2020-03-20, 22:48
  #86680
Medlem
icons avatar
åh, fick Julia äntligen sin favolåt?
2020-03-20, 22:48
  #86681
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag uppfattade det inte så. De berättade för varandra vad som egentligen hände i fiaskot Robinson och att Alex var på. Sedan gick hon till Alex och han började ju jiddra och hon berättade sin del av storyn inga hårda ord om Vickan.
Ok. Kan nog varit så
Frågan är dock varför julia berättade till viccan om vad alex hade sagt om henne
2020-03-20, 22:48
  #86682
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Sedan jag fick reda på att Jasmine är SD:are har hon faktiskt stigit lite i mina ögon.
Inte för att jag själv gillar Sionist Demokraterna så väldigt mycket, men jag trodde hon var Miljöpartist eller något lika vidrigt...
Jasmine är en fantastisk tjej en 10/10 vilket Glasman sade till Martin innan de började med varandra och Glasman gick 100% Incel.
2020-03-20, 22:48
  #86683
Medlem
Varför har blåvalen på sig träningsbyxor?
På en fest?
Hon har väl inte tränat en enda dag i sitt liv?
2020-03-20, 22:48
  #86684
Medlem
D_120s avatar
Har tiden kommit att riva ur sig ögonen för att man såg Amilia twerka?

Om man nu kan kalla det twerk
2020-03-20, 22:48
  #86685
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Varför det? Mergim har ingen chans att vinna BB. Victoria är också ogillad av Rainbow.

För att när det händer kommer även autister som du förstå vilken kappvändare Victoria är. Det förlorar hon på, fattar du väl?

Kan du kalla mig hora nu snälla!
2020-03-20, 22:48
  #86686
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Har amilia en champagne flaska i rumpan?
2020-03-20, 22:49
  #86687
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Varför ska du dra upp det där hela tiden? Varför är du så besatt av min åsikt om Antonia?
Du såg själv att folk skrev i tråden att sluta förpesta den med diskussionen, som vi avslutade för ett halv sekel sedan, och därför säger jag åt dig att sluta. En diskussion som du dessutom uppenbarligen missuppfattat för att du fortsätter tjafsa om saker jag inte ens sagt något om. Att du tycker det är "utfrysning" säger mer om dig än om mig.

Jag tänker inte svara dig mer, av respekt till andra i tråden. Vill du fortsätta vara en besserwisser som ska dra in "vad som händer med mig på ett personligt plan" så skicka PM eller skriv ett brev och bränn upp det.
Varför går du i försvarsställning varje inlägg?
2020-03-20, 22:49
  #86688
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Brukar de inte berätta vem som vann makten i liven på måndagen?
Jo, men det var uppenbart att hon vann idag, BB-rösten sa till om något moment inte var godkänt så det måste ha godkänt allas sluttider, och Vicky var 30 - 45 sekunder före närmaste konkurrenten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in