Citat:
Ursprungligen postat av
Ellevelle
HAHAHA SÅ JÄVLA KUUUL att se eran besviskelse när Amilia vinner gång på gång på gång!

Fatta att ni inte har nån jävla påverkan, så lägg ner med erat hatande,
äckliga jävlar!
Eran fetish på att hata Amilia är fan helt sjuk, hur är hon värre än nån annan i huset? Det kan ni inte svara på. Kollar live hela tiden och ALLA snackar skit om ALLA i huset. Men ni är jävligt tysta när det är Sami, Glas och Julia som snackar skit?
Amilia Mergim eller Lennie hoppas jag vinner hela skiten bara för skadeglädje 😁
Hur hon är värre än någon annan i huset? Jag tror de flesta har svar på det faktiskt.
1. Hon är extremt självgod
2. Hon blir
aldrig glad för någon annans skull om det inte gynnar henne
3. Hon tror att tittarna älskar henne
4. Hon snackar jävligt mycket skit
5. Hon pratar konstant och fyfan vad det är jobbigt
Och när du skriver att vi ska lägga ner vårt hatande och slutar meningen med ''era äckliga jävlar'' så skriker det ju lite dubbelmoral.