2020-03-18, 15:35
  #80473
Medlem
Det går ju inte att säga att tittarna fick välja lättare staty till nån heller då Glasman fick en jättelätt, men vi fick inte veta att han var tvungen att ha hälarna utanför vilket inte är så lätt

Så BB är ju verkligen kassa på ursäkter också
2020-03-18, 15:36
  #80474
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
BB måste vara tydligare vad röstningen går ut på....är så sjukt förbannad
Börjar nästan tro som så många andra att de vill ha Amilia i final.....

Håller helt med. Men tror inte vi har sån otur. Om de nu inte kommer in någon mer, så tror jag de står mellan Martin och Lennie
2020-03-18, 15:36
  #80475
Medlem
xrlpyts avatar
1776
2020-03-18, 15:36
  #80476
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
HAHAHA SÅ JÄVLA KUUUL att se eran besviskelse när Amilia vinner gång på gång på gång! Fatta att ni inte har nån jävla påverkan, så lägg ner med erat hatande,
äckliga jävlar!
Eran fetish på att hata Amilia är fan helt sjuk, hur är hon värre än nån annan i huset? Det kan ni inte svara på. Kollar live hela tiden och ALLA snackar skit om ALLA i huset. Men ni är jävligt tysta när det är Sami, Glas och Julia som snackar skit?

Amilia Mergim eller Lennie hoppas jag vinner hela skiten bara för skadeglädje 😁
Hur hon är värre än någon annan i huset? Jag tror de flesta har svar på det faktiskt.
1. Hon är extremt självgod
2. Hon blir aldrig glad för någon annans skull om det inte gynnar henne
3. Hon tror att tittarna älskar henne
4. Hon snackar jävligt mycket skit
5. Hon pratar konstant och fyfan vad det är jobbigt

Och när du skriver att vi ska lägga ner vårt hatande och slutar meningen med ''era äckliga jävlar'' så skriker det ju lite dubbelmoral.
2020-03-18, 15:37
  #80477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Hade någon ropat att maten var klar hade Analia förlorat direkt.

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror sami glasen är dem som kan ta jassa faktiskt
Blir otroligt äcklad om jassa skulle sitta mor glas och hon vinner på mån
2020-03-18, 15:37
  #80478
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hahah du får tro vad du vill, jasse blir alltid räddad av tittarna. borde du fatta om du hängt med från start
Hon har aldrig suttit mot någon. Man har bara röstat om man vill ha kvar henne eller inte. Hade hon suttit mot någon så hade hon rykt! Speciellt nu då hon har visat vilket vidrigt sprutluder hon är!
2020-03-18, 15:38
  #80479
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Jag tänkte likadant att dom vet om hatet mot Amilia och därmed rigga omröstnignen i appen eftersom dom visste att alla haters skulle lägga sin röst på Amilia och sen må dåligt av att dom rösta fram henne till något positivt.

Lite kul faktist.


Men jag är "lack" på att Julia inte fick någon uppskattning för hur hårt hon kämpa, det är fan inte okej.
Håller helt med. Därför är jag helt inne på att rösta kvar henne om hon sitter, trots att jag tidigare varit emot henne.
2020-03-18, 15:38
  #80480
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Fast man kan förstå Jas och martin dock. Och nog även till Viccan till viss del.
Förstå vadå?
2020-03-18, 15:38
  #80481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Hur hon är värre än någon annan i huset? Jag tror de flesta har svar på det faktiskt.
1. Hon är extremt självgod
2. Hon blir aldrig glad för någon annans skull om det inte gynnar henne
3. Hon tror att tittarna älskar henne
4. Hon snackar jävligt mycket skit
5. Hon pratar konstant och fyfan vad det är jobbigt

Och när du skriver att vi ska lägga ner vårt hatande och slutar meningen med ''era äckliga jävlar'' så skriker det ju lite dubbelmoral.

Det är nog Amilias kompis som hittat till BB2020 tråden och försöker försvara henne.
2020-03-18, 15:38
  #80482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hahah du får tro vad du vill, jasse blir alltid räddad av tittarna. borde du fatta om du hängt med från start

Rent röstmässigt så slår ingen henne.
Folk vill nog gärna tro att deras favorit är störst här ute bland oss och slår alla.

Men Jassa är i en helt egen klass med fans. Det har nog alla förstått.
2020-03-18, 15:40
  #80483
Medlem
Flaxifluxs avatar
Hann bara titta en liten stund, var detta en immunitetstävling?
2020-03-18, 15:41
  #80484
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Hon har aldrig suttit mot någon. Man har bara röstat om man vill ha kvar henne eller inte. Hade hon suttit mot någon så hade hon rykt! Speciellt nu då hon har visat vilket vidrigt sprutluder hon är!
nä men blivit räddad av tittarna 2 ggr det säger en del.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in