2020-03-16, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Håller med, hade det varit ''vanlig'' brun utan grönt i så hade det varit fint, tycker jag.

Ja, nu ser hon mer ut som en billig Ryska.

Zvetlana Armstrongij.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Det är på order av produktionen. Soffan är förstärkt med ett extra ben just där. Hon har redan legat sönder en säng och ätit upp hela matbudgeten med råge. Det börjar bli kostsamt för BB så jag förstår om dom vill minimera skadorna.

Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Bara så ni vet.

Ni som kommer rösta på att Philip ska ut idag, kommer få besök av honom om han åker.

Tro mig, det kommer inte bli kul för er stackare.

Killen är galen.

Har hellre hans galenskap i huset än utanför huset.

P.S har reglerna ändrats? Man röstar väll fortfarande KVAR?
2020-03-16, 20:38
Medlem
Vilka frågor är det jassa ska ”grilla” någon med??

Vad har jag missat?
Medlem
Sluta nu, 10 röster från fb kmr inte rädda nån jävla vandrande pinne harry potter look a like. Är ni så jävla blåsta att ni tror ni har den makten eller? Jävla stolpskott hela högen.
Medlem
Flaxifluxs avatar
Altså kan de bara sluta sjunga.............. Det fanns en anledning att Mergim inte gick vidare i Idol och Jassa låter bara som en gris som ska slaktas
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ja det är så sant. Hon har utvecklat ett eget gravitationsfält. Se bara hur satelliten Victoria cirklar runt henne.
Det är inte hon som sitter på soffan. Det är soffan som sitter på henne.
2020-03-16, 20:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zombie-cat
Eller så bevisar det bara att fler generellt röstat så... tror knappast den här tråden har nån större påverkan åt nåt specifikt håll faktiskt... det är ju splittrade åsikter här konstant vilket jag ser som TOPPEN!! Flashb är väl inte primärt till för ja-sägare lixom!?

Jag läser här varje dag men röstar inte på nån annan än den jag vill i slutänden, å jag röstar aldrig baserat på trådens uppmaningar att rösta på si eller så pga bla eller blö. Blir lite less faktiskt på alla uppmaningar om hur folk "bör" rösta. Jag hoppas snarare att fler tänker å känner efter själva å inte bara gör som random "trådkompisar" gör, blir ju roligare så tkr jag..

Dock i denna utröstning är det rätt hugget som stucket för mig men jag vill lite lite hellre ha kvar V än nån av tråk-snubbarna. Men hellre P än A om det står mellan dom... Så jag kommer rösta som så om nån är intresserad av att veta det.

Slut på rant.

Efter detta fina inlägg låt oss nu enas och sjunga "We shall overcome"
Medlem
Fick så många svar att jag glömde bort att fråga: vad är det för stav Philip ska få in?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Sluta nu, 10 röster från fb kmr inte rädda nån jävla vandrande pinne harry potter look a like. Är ni så jävla blåsta att ni tror ni har den makten eller? Jävla stolpskott hela högen.

+1
Medlem
Turbotraktors avatar
Undrar om Julia beställer en skinnfri korv med extra ost ikväll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD

Underskattad aldrig Flashbacks makt.

Den påverkar fler än du tror.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in