Citat:
Ursprungligen postat av
bblover
Ok. Är du på Joes sida Så missuppfattade jag inlägget. Ber om ursäkt.
Men Joe visade väl aldrig om någon stor kuk?
Joe sa själv att han hade stor kuk. 19cm. Vet inte om det var i erigerat eller slakt tillstånd. 19cm är väl en cm för lite/kort. Om man nu går efter medellängd här på FBs penisar. Men det bor bara 290 personer i Karesuando. Eller 289 personer när Joe var med i BB.
Joe sägs ju aldrig ljugit, någonsin.... Han ägde Karesuandos största strippklubb en gång i tiden.
Han kan ju sjunga med. Han var ju med i IDOL. Tror han vann.