2020-03-18, 23:08
  #81793
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Rainbow hade ett. Rosa rummet försökte härma men nådde aldrig deras nivå.
Poolparty utan alkohol you gotta be kidding me
2020-03-18, 23:09
  #81794
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybluelyf
Troligtvis blir det väl att dom riskerar att bli autonominerade om dom vägrar
Får dom mer än 2timmar är det fusk. Amilia fick 2 timmar.
Det klarar Glasman och Alex. och dom ska ha samma låga styrka som Amilia också.
Annars är BB fucked up
2020-03-18, 23:09
  #81795
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Vilken jävla dag! Först är det idioter som röstar på Amilia som lilla sjöjungfrun utan att tänka. Hon vinner vidare en immunitet på ett jävla sjukt sätt.

Kändes bra till en början när tittarna bestämde att Amilia ska få elstötar efter vissa husregler men som hon sen gråter sig bort från.

Jag har tappat suget på big brother TOTALT!
Jag skäms fortfarande. Men jag är i majoritet med dom som röstade fel. Det stod inte ens immunitetstävling. Och jag har inte Instagram.
2020-03-18, 23:10
  #81796
Medlem
burialhexs avatar
Efter dagens händelser har jag typ 0 lust att titta på BB. Blir bara irriterad på produktionen.
Hoppas de ställer in elchockerna för Alex och Glasman, det är ju ingen idé att göra dom ändå.
2020-03-18, 23:10
  #81797
Medlem
DjPuttes avatar
Amilia offerkofta och BB köper det
Nej det säger det mesta om säsongen!
God natt sängen är mer av intresse
2020-03-18, 23:10
  #81798
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Sa Amilia precis att nikotin hjälper mot högt blodtryck? Det är ju raka motsatsen.
Amilia är smart ju
2020-03-18, 23:10
  #81799
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Ok. Är du på Joes sida Så missuppfattade jag inlägget. Ber om ursäkt.
Men Joe visade väl aldrig om någon stor kuk?

Joe sa själv att han hade stor kuk. 19cm. Vet inte om det var i erigerat eller slakt tillstånd. 19cm är väl en cm för lite/kort. Om man nu går efter medellängd här på FBs penisar. Men det bor bara 290 personer i Karesuando. Eller 289 personer när Joe var med i BB.

Joe sägs ju aldrig ljugit, någonsin.... Han ägde Karesuandos största strippklubb en gång i tiden.

Han kan ju sjunga med. Han var ju med i IDOL. Tror han vann.
2020-03-18, 23:11
  #81800
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Poolparty utan alkohol you gotta be kidding me
Även om de skulle få Alkohol så är det så lite så det räknas inte.
Det va fan mer röjj utan Alkohol.
2020-03-18, 23:11
  #81801
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Då skulle jag tro att dom inte får bli immun istället dock är det svårt att veta sen om elchockerna är innan eller efter tävlingarna :P

Citat:
Ursprungligen postat av mybluelyf
Troligtvis blir det väl att dom riskerar att bli autonominerade om dom vägrar

Amilia slapp ju utan konsekvenser? är det inte lika för alla deltagare?
2020-03-18, 23:11
  #81802
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Vilken jävla dag! Först är det idioter som röstar på Amilia som lilla sjöjungfrun utan att tänka. Hon vinner vidare en immunitet på ett jävla sjukt sätt.

Kändes bra till en början när tittarna bestämde att Amilia ska få elstötar efter vissa husregler men som hon sen gråter sig bort från.

Jag har tappat suget på big brother TOTALT!
Och utöver det så pratade/skrek Mergim och Amilia till någon utanför huset som skrek. Så BB ser genom fingrarna på mycket. Så himla tråkigt. Denna säsong är den sämsta hittills, dom ger ju inga konsekvenser till någon.
2020-03-18, 23:11
  #81803
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Efter dagens händelser har jag typ 0 lust att titta på BB. Blir bara irriterad på produktionen.
Hoppas de ställer in elchockerna för Alex och Glasman, det är ju ingen idé att göra dom ändå.
Det är ju uppenbart att man slipper ifall man grinar lite och överdriver smärtan, glasman och alex kommer skratta istället. blir kul
2020-03-18, 23:11
  #81804
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det var aldrig något poolparty idag
Det är den vanliga kvällspraktikanten som sitter vid spakarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in